Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej przy ulicy bocznej od ul. Młynarskiej w Rykach
oraz rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Warszawskiej w Rykach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430844647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (081) 865 15 39
1.5.8.) Numer faksu: (081) 865 16 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pgkimryki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimryki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej przy ulicy bocznej od ul. Młynarskiej w Rykach
oraz rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Warszawskiej w Rykach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a08c63d1-fbb7-4602-94a8-5654a6803b18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 10.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings
10.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1. W zakresie proceduralnym:
Pan Robert Jaworski
Tel. (081) 865 15 39 w. 24
E-mail: zamowienia@pgkimryki.pl
W zakresie merytorycznym:
Pan Tomasz Kujda
Tel. (081) 865 15 39 w. 21
E-mail: zamowienia@pgkimryki.pl
- od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 – 15:00.
10.3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia
o zamówieniu lub dokumentów zamówienia i ofert.
10.4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem Platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings
10.5. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.6. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz przekazywanych przy ich
użyciu opisane zostały w: Instrukcji składania oferty dla Wykonawcy: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcj
10.7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem Platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings poprzez przycisk Wyślij wiadomość do zamawiającego.
10.8. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings poprzez kliknięcie przycisku Wyślij
wiadomość do zamawiającego, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
10.9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia@pgkimryki.pl
10.10. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl jak i na adres e-mail przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
10.11. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
10.12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.
U. z 2020 poz. 2415).
10.13. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej Zamawiającego:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden zsystemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
10.14. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu znajdują się
w zakładce Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
10.15. Link do postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings
10.16. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 09/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej przy ulicy bocznej od ul. Młynarskiej w mieście Ryki oraz rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Warszawskiej w Rykach wraz z przejściem poprzecznym w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 839.
3.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy sieci wodociągowej przy ulicy bocznej od ul. Młynarskiej w mieście Ryki, w tym:
a) Sieć wodociągowa zaprojektowana jest jako sieć rozdzielcza z rur PE 100-RC Dn 125 mm, SDR 17, PN 10 o łącznej długości 225,00 m.
b) Włączenie budowanej sieci wodociągowej nastąpi do istniejącej sieci wodociągowej wykonanej z rur PVC Dz 110mm.
c) Na sieci wodociągowej należy wybudować dwa węzły hydrantowe Dn 80.
Trasa budowy sieci wodociągowej obejmuje działkę nr 677/1 stanowiącą drogę gminną oznaczoną w MPZP 45KDD. Budowa sieci wodociągowej zlokalizowana jest przy terenach oznaczonym w MPZP jako 143Mn, 144MN i 48 R.
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy sieci wodociągowej w ul. Warszawskiej w mieście Ryki, w tym:
a) Sieć wodociągowa zaprojektowana jest jako sieć rozdzielcza z rur PE 100-RC Dn 125 mm, SDR 17, PN 10 o łącznej długości 85,00 m.
b) Włączenie budowanej sieci wodociągowej nastąpi do istniejącej sieci wodociągowej wykonanej z rur PVC Dz 110mm.
c) Na sieci wodociągowej należy wybudować węzeł włączeniowy oznaczony na projekcie jako „Wł” oraz jeden węzeł hydrantowy Dn 80 oznaczony na projekcie jako „HP1”.
d) Pod drogą wojewódzką (działka nr 839) sieć wodociągowa zaprojektowana jest w rurze osłonowej PE dn 225 o długości 32,00mb.
Trasa budowy sieci wodociągowej obejmuje działki prywatne nr 70, 74/1 i 85/3 oraz działkę nr 839 stanowiącą drogę wojewódzką. Budowa sieci wodociągowej zlokalizowana jest przy terenach oznaczonych w MPZP jako 9UMN i 13PU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:5.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
5.1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
5.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
5.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie:
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00504200/01 z dnia 2025-10-29
2025-10-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- wykonał należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną
o wartości min. 50 000 złotych brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji sieci wodociągowej
o długości co najmniej 75 metrów.
- wykonał należycie oraz w zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę
budowlaną o wartości min. 40 000 złotych brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji sieci
kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 65 metrów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy PZP, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmianyumowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia
którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, może nastąpić
w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne,
niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00504200/01 z dnia 2025-10-29
2025-10-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi
o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
b) wystąpienia niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z
powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków
atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonanie tych prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni,
odpowiadającą okresowi występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych,
c) gdy zagrożenie dochowania terminu zakończenia robót będzie następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność
ponosi Zamawiający, w szczególności: nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji
projektowej w zakresie, jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia
robót, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania
ww. okoliczności,
d) skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących
przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez
organ administracji publicznej lub zarządzających infrastrukturą, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn,
za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni,
odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót
budowlanych,
e) wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej przy czym
przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami
zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót
przez innego Wykonawcę - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
f) wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie
robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o
liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z
właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym
wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia
Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o
którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-07
INNE PRZETARGI RYKI
- Budowa sieci wodociągowej przy ulicy bocznej od ul. Młynarskiej w Rykach oraz rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Warszawskiej w Rykach
- Dostawa sprzętu w ramach zakupów z programu OLiOC
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601497 od km 0+030 do km 0+337,40 oraz od 0+570,13 do km 1+327, ul. Długa w miejscowości Dziekanowice gmina Zielonki
- Budowa sieci wodociągowej przy ulicy bocznej od ul. Młynarskiej w Rykach oraz rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Warszawskiej w Rykach
- Przebudowa pasażu Feliksa Rajczaka w ramach projektu pn. Budowa i przebudowa infrastruktury turystycznej w Zduńskiej Woli
- Rekultywacja Kwatery S1 na terenie składowiska ZZO przy ul. Meteorytowej 1 w Suchym Lesie
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





