Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00045337/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dotyczące Oprogramowania Rejestr Żłobków w zakresie rozwoju, administrowania, usuwania awarii i błędów oraz wsparcia użytkowników oraz świadczenia usługi Hot-line
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO RODZINY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrips.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi dotyczące Oprogramowania Rejestr Żłobków w zakresie rozwoju, administrowania, usuwania awarii i błędów oraz wsparcia użytkowników oraz świadczenia usługi Hot-line2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71426f3a-802f-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/W/2022/DI/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 353500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące Oprogramowania Rejestr Żłobków w zakresie rozwoju, administrowania, usuwania awarii i błędów oraz wsparcia użytkowników oraz świadczenia usługi Hot-line.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy wraz z załącznikami.
Na potrzeby sporządzenia ofert zamawiający udostępni do wglądu dokumentację Oprogramowania Rejestr Żłobków. Udostępnienie dokumentacji nastąpi na pisemny wniosek wykonawcy, w dni powszednie, pomiędzy godz. 10:00 a 15:00 w siedzibie Ministerstwa Rodziny
i Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 1/3/5 w Warszawie z zachowaniem środków ostrożności związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniu i zwalczaniu COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
Wykonawca przy wykonywaniu umowy zobowiązuje się przestrzegać wymagań wynikających z załącznika nr 2 do PBI, z którym Zamawiający zapozna Wykonawcę w terminie określonym w §4 ust. 8 Projektowanych Postanowień Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72212200-1 - Usługi opracowywania oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
72212463-2 - Usługi opracowywania oprogramowania statystycznego
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429885,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595935,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429885,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Softiq Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691613588
7.3.3) Ulica: ul. Robotnicza2
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429885,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "UPORZĄDKOWANIE ŚRODOWISKA SIECIOWEGO W WARSTWIE LOGICZNEJ SERWEROWNI" w ramach projektu CYBERBEZPIECZNA GMINA OCHOTNICA DOLNA Etap III
- Zakup pakietu wsparcia producenta dla oprogramowania systemu bezpieczeństwa Trend Micro Deep Security lub równoważnego
- "Dostawa subskrypcji do oprogramowania wykorzystywanego przez Zamawiającego wraz z usługą wsparcia technicznego (maintenance)"
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Usługa administrowania systemem informatycznym
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





