Og³oszenie z dnia 2025-11-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293114
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 727 58 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 233 52 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitaltoszek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitaltoszek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d68b89bf-4abe-452d-8967-0f5683d6d4d5
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00551598
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00081303/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ugi serwiu i wsparcia technicznego dla systemu informatycznego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaltoszek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaltoszek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia sk³ada siê w formie elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej. Zamawiaj±cy, zgodnie
z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platforma zakupowa.pl, tj.:
1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
4)w³±czona obs³uga JavaScript,
5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej email: zampub@szpitaltoszek.pl, a.sierla@szpitaltoszek.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Informacja Administratora Danych Osobowych, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO)
Informuje, ¿e:
1)Administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital Psychiatryczny w Toszku, dzia³aj±cy pod adresem 44-180 Toszek, ul. Gliwicka 5, którego akta rejestrowej przechowuje S±d Rejonowy w Gliwicach, X Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem 0000044032, REGON: 000293114, NIP: 9690946632 (dalej: Szpital Psychiatryczny w Toszku), email: info@szpitaltoszek.pl, www.szpitaltoszek.pl;
2)Wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych Pan Wojciech Durczok, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez email: inspektor@inspektor-gliwice.pl w ka¿dej sprawie dotycz±cej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8)posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu ODO, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9)nie przys³uguje Pani/Panu:
a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d ODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/TP/DEG/AC/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS firmy Asseco Poland S.A. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
50312000-5 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:• zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu;
• uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku
w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu;
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu;
• zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada w zespole serwisantów osoby spe³niaj±ce nastêpuj±ce wymagania kwalifikacyjne (spe³niaj±cymi warunki opisane w za³±czniku nr 1 SWZ):
co najmniej trzy osoby posiadaj±ce minimum 5-letnie do¶wiadczenie w obs³udze systemów medycznych AMMS,
co najmniej dwie osoby posiadaj±ce minimum 5-letnie do¶wiadczenie w obs³udze systemów kadrowo-p³acowych InfoMedica,
co najmniej dwie osoby posiadaj±ce minimum 5-letnie do¶wiadczenie w obs³udze systemów finansowo-ksiêgowych InfoMedica.
b) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, prawid³owo zrealizowa³ lub realizuje 2 (s³ownie: dwie) us³ugi polegaj±ce na wykonaniu us³ug serwisowych realizowanych w szpitalach psychiatrycznych (wykonane w ramach dwóch odrêbnych umów/ kontraktów) o warto¶ci minimum 140 000,00 z³otych polskich brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: • wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu znajduje siê w za³±czniku nr 5 do SWZ – „ Wykaz osób”.
• wykaz us³ug wykonywanych, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania oferty a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane – wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s±: referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiedniego warunku okre¶lonego w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SWZ. Wzór wykazu znajduje siê w za³±czniku nr 6 do SWZ – „ Wykaz us³ug”.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Wykonawca lub podwykonawca powinien posiadaæ wdro¿onei potwierdzone wa¿nym certyfikatem stosowanie norm: ISO 9001:2015 oraz ISO 27001. Przez certyfikat nale¿y rozumieæ dokument wystawiony na podstawie pozytywnej certyfikacji przez akredytowan± jednostkê certyfikacyjn± w zakresie wymienionych norm.
b) aktualne certyfikaty:
• 1 osoba – Kierownik Zespo³u Serwisowego, posiadaj±cy certyfikat ukoñczenia akredytowanego szkolenia w zakresie prowadzenia projektów, co najmniej 10-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu zespo³em odpowiedzialnym za serwis systemów InfoMedica/AMMS potwierdzone referencjami, spe³niaj±cy wymagania kompetencyjne w zakresie Ksiêgowo¶ci I i II stopnia potwierdzone odpowiednim za¶wiadczeniem, posiadaj±cy certyfikaty w zakresie administrowania baz± danych ORACLE oraz aktualne certyfikaty Asseco w zakresie: Finanse-Ksiêgowo¶æ oraz dowolny AMMS.
• 1 osoba posiadaj±ca certyfikat w zakresie Systemu Zarz±dzania Bezpieczeñstwem Informacji wg normy PN-EN ISO/IEC 27001 oraz spe³niaj±ca wymagania kompetencyjne w zakresie Systemu Zarz±dzania Ci±g³o¶ci± Dzia³ania wg normy PN-EN/ISO 22301, potwierdzone odpowiednim certyfikatem. Certyfikaty musz± byæ wydane przez akredytowan± jednostkê certyfikacyjn±,
• 1 osoba posiadaj±c± certyfikat cyberbezpieczeñstwa w zakresie IOD
w kontek¶cie SZBI oraz Dyrektywy NIS 2,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty ORACLE w zakresie administrowania baz± danych,
• 3 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Kadry i P³ace,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Finanse i Ksiêgowo¶æ,
• 2 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Gospodarka Materia³owa,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³ów: ¦rodki Trwa³e, Wyposa¿enie, Elektroniczna Inwentaryzacja,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Kalkulacja Kosztów Leczenia,
• 2 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³ów: Laboratorium i Mikrobiologia,
• 8 osób posiadaj±cych certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Ruch Chorych,
• 7 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Lecznictwo Otwarte,
• 8 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³ów: Apteka i Apteczka Oddzia³owa,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Rozliczenia,
• 5 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Bank Krwi,
• 2 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Medyczny Portal Informacyjny,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³ów: AMDX / Elektroniczna Dokumentacja Medyczna,
• 3 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Zarz±dzanie Dokumentacj± Medyczn±,
• 6 osób posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Punkt Pobrañ,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Zaka¿enia Szpitalne,
• 5 osób posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³ów: Edytor Formularzy + Pisma,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Zdarzenia Medyczne.
Nie jest wymagane, aby poszczególne certyfikaty posiada³y ró¿ne osoby. Dopuszcza siê, aby ten sam serwisant posiada³ kilka certyfikatów.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) Wykonawca lub podwykonawca powinien posiadaæ wdro¿onei potwierdzone wa¿nym certyfikatem stosowanie norm: ISO 9001:2015 oraz ISO 27001. Przez certyfikat nale¿y rozumieæ dokument wystawiony na podstawie pozytywnej certyfikacji przez akredytowan± jednostkê certyfikacyjn± w zakresie wymienionych norm.
b) aktualne certyfikaty:
• 1 osoba – Kierownik Zespo³u Serwisowego, posiadaj±cy certyfikat ukoñczenia akredytowanego szkolenia w zakresie prowadzenia projektów, co najmniej 10-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu zespo³em odpowiedzialnym za serwis systemów InfoMedica/AMMS potwierdzone referencjami, spe³niaj±cy wymagania kompetencyjne w zakresie Ksiêgowo¶ci I i II stopnia potwierdzone odpowiednim za¶wiadczeniem, posiadaj±cy certyfikaty w zakresie administrowania baz± danych ORACLE oraz aktualne certyfikaty Asseco w zakresie: Finanse-Ksiêgowo¶æ oraz dowolny AMMS.
• 1 osoba posiadaj±ca certyfikat w zakresie Systemu Zarz±dzania Bezpieczeñstwem Informacji wg normy PN-EN ISO/IEC 27001 oraz spe³niaj±ca wymagania kompetencyjne w zakresie Systemu Zarz±dzania Ci±g³o¶ci± Dzia³ania wg normy PN-EN/ISO 22301, potwierdzone odpowiednim certyfikatem. Certyfikaty musz± byæ wydane przez akredytowan± jednostkê certyfikacyjn±,
• 1 osoba posiadaj±c± certyfikat cyberbezpieczeñstwa w zakresie IOD
w kontek¶cie SZBI oraz Dyrektywy NIS 2,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty ORACLE w zakresie administrowania baz± danych,
• 3 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Kadry i P³ace,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Finanse i Ksiêgowo¶æ,
• 2 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Gospodarka Materia³owa,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³ów: ¦rodki Trwa³e, Wyposa¿enie, Elektroniczna Inwentaryzacja,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Kalkulacja Kosztów Leczenia,
• 2 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³ów: Laboratorium i Mikrobiologia,
• 8 osób posiadaj±cych certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Ruch Chorych,
• 7 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Lecznictwo Otwarte,
• 8 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³ów: Apteka i Apteczka Oddzia³owa,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Rozliczenia,
• 5 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Bank Krwi,
• 2 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Medyczny Portal Informacyjny,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³ów: AMDX / Elektroniczna Dokumentacja Medyczna,
• 3 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Zarz±dzanie Dokumentacj± Medyczn±,
• 6 osób posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Punkt Pobrañ,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Zaka¿enia Szpitalne,
• 5 osób posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³ów: Edytor Formularzy + Pisma,
• 4 osoby posiadaj±ce certyfikaty Asseco w zakresie serwisowania modu³u: Zdarzenia Medyczne.
Nie jest wymagane, aby poszczególne certyfikaty posiada³y ró¿ne osoby. Dopuszcza siê, aby ten sam serwisant posiada³ kilka certyfikatów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Oferta powinna zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia:• Wype³niony szczegó³owo formularz oferty – „Oferta”– za³±cznik nr 2 do SWZ,
• O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – zgodnie za³±cznikiem nr 3 do SWZ,
• Zaleca siê z³o¿yæ dowód wp³acenia wadium. Dowód wniesienia wadium nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
• Aktualne certyfikaty.
• Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
• Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
• Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdz. VII pkt 4 SWZ – je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
2. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 3 600,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce sze¶æset z³ 00/100)Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium znajduj± siê w rozdz. XV SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5.Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy (za³±cznik nr 4 do SWZ)Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaltoszek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Sposób z³o¿enia ofertyOferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .xls., .xlsx, .jpg (.jpeg) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
Pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej przys³uguj±cych Wykonawcy
1.Odwo³anie przys³uguje na:
1)niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2)zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy;
3)zaniechanie przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo ¿e zamawiaj±cy by³ do tego obowi±zany.
2. Odwo³anie wnosi siê w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne, w terminie:
a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w lit. a.
INNE PRZETARGI TOSZEK
- ¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Toszek
- Dostawa nawozów - czê¶æ III
wiêcej: przetargi TOSZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pakietu wsparcia producenta dla oprogramowania systemu bezpieczeñstwa Trend Micro Deep Security lub równowa¿nego
- "Dostawa subskrypcji do oprogramowania wykorzystywanego przez Zamawiaj±cego wraz z us³ug± wsparcia technicznego (maintenance)"
- Dostawa subskrypcji i odnowienie us³ugi wsparcia technicznego ATiK (Asysty Technicznej i Konserwacji) dla oprogramowania bazodanowego Oracle (CSI: 26034920)
- ¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Us³uga administrowania systemem informatycznym
- Wsparcie techniczne urz±dzeñ systemu modu³ów ¶ciany graficznej w Sali Operacyjnej Centralnego Stanowiska Kierowania Stra¿y Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. M³ynarskiej 43/45
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu komputerowego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





