Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00390276/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00400808/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni i doposażenie placu zabaw
przy żłobku „Słoneczko” w Brzezówce
w ramach Rządowego Programu „Aktywne Place Zabaw” 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowość: Hyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 23 045 60
1.5.8.) Numer faksu: 17 22 950 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bozek@hyzne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzp.hyzne.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.hyzne.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja nawierzchni i doposażenie placu zabawprzy żłobku „Słoneczko” w Brzezówce
w ramach Rządowego Programu „Aktywne Place Zabaw” 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bac0d7aa-7997-4b70-90fc-e559fd745eb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067428/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja nawierzchni i doposażenie placu zabaw przy żłobku „Słoneczko" w Brzezówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja nawierzchni i doposażenie placu zabaw przy żłobku „Słoneczko” w Brzezówce”. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Brzezówka, na dz. nr ewid. 783/3.
1. Zakres prac obejmuje:
a. Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji nawierzchni
o powierzchni 140m2 – wymiana płytek EPDM na nawierzchnię poliuretanową wraz z zabezpieczeniem obrzeży 48m (bez demontażu istniejących, zamontowanych urządzeń). W ramach robót należy wykonać następujące prace:
• Demontaż istniejących płyt gumowych wraz z ich utylizacją,
• Przygotowanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczną,
• Wykonanie warstwy amortyzujacej z granulatu SBR z klejem poliuretanowym o grubości dostosowanej do zamontowanych urządzeń zabawowych
i krytycznej wysokości upadku (współczynnik HIC),
• Ułożenie warstwy nawierzchniowej z granulatu EPDM z klejem poliuretanowym gr. 1,0 cm. Kolorystykę obrzeży betonowych i warstwy nawierzchni z granulatu EPDM należy uzgodnić z Inwestorem. Istniejące obrzeża należy pokryć warstwą EPDM.
b. Dostarczenie wyposażenia niezwiązanego na stałe z gruntem:
• ścieżka sensoryczna – przenośny zestaw składający się z min. 20 elementów wykończonych materiałami o różnych strukturach nadających się do zastosowania na zewnątrz
Przykładowy zestaw ścieżki sensorycznej:
- 10 elementów w kształcie stopy o wymiarach 37 x 21 cm
- 10 elementów w kształcie kół o średnicy 12 cm.
• domek ogrodowy – domek o wymiarach min. 1,0x1,0 m wykonany
z materiałów opornych na warunki atmosferyczne, przeznaczony dla dzieci
od 1 roku życia, odporność na warunki atmosferyczne gwarantowana jest przez powłokę ANTI-UV, chroniącą przed blaknięciem kolorów pod wpływem słońca. Wykonany z tworzywa sztucznego;
• kuchnia błotna – zestaw zabawowy przeznaczony dla dzieci w wieku od 1-3 lat (dostosowanie odpowiedniej wysokość blatu), z jednym lub dwoma wyjmowanymi zlewami oraz półkami do przechowywania zabawek, zestaw zabawkowy wykonany z materiałów łatwych w utrzymaniu czystości
i opornych na warunki atmosferyczne;
• stolik z ławeczkami z zadaszeniem – wykonany z materiałów opornych na warunki atmosferyczne, stolik i ławeczki przeznaczone dla dzieci od 1 roku życia;
• skrzynia do przechowywania ruchomego wyposażenia placu zabaw - skrzynia o wymiarach min. 60 x 120 cm, wykonana z tworzywa sztucznego opornego na warunki atmosferyczne;
• zabawki do piaskownicy – 2 różne zestawy zabawek składające się łącznie
z min. z 20 elementów (po 10 elementów na każdy zastaw). Każdy zestaw powinien zawierać przynajmniej wiaderko, łopatkę, grabki i foremki.
c. Wykonanie kontroli pomontażowej na zgodność z wymogami norm z grupy
PN-EN 1176 i PN-EN 1177 wbudowanych/dostarczonych obiektów/elementów wyposażenia. Kontrola musi być wystawiony przez niezależną, wyspecjalizowaną, zewnętrzną jednostkę kontrolującą.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę wymiarów poszczególnych elementów wyposażenia placu zabaw o 10 % w stosunku do podanych.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany równoważne (ilościowe, funkcjonalne lub materiałowe) nieprzekraczające 10% wartości zamówienia – za jego pisemną zgodą.
4. Zamawiający zaleca, aby co najmniej jedno z urządzeń zabawowych oraz część nawierzchni była dostępna dla dzieci z ograniczoną mobilnością (zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego).
5. Lokalizacja oraz rysunki poglądowe znajdują się w załączniku graficznym.
6. Przedmiotowy zakres robót zawierać powinien wszelkie koszty wykonania zadania łącznie z przygotowaniem i zabezpieczeniem placu zgodnie z przepisami BHP, zabezpieczeń itp. oraz uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót.
7. Wszystkie materiały wbudowywane powinny być fabrycznie nowe i posiadać niezbędne certyfikaty. Dostarczone wyposażenie, wbudowane urządzenia oraz wykonana nawierzchnia muszą spełniać wymogi norm z grupy PN-EN 1176 i PN-EN 1177.
8. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskanie na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na swój koszt. Brak zapoznania się z przedmiotem zamówienia z winy Wykonawcy w przyszłości nie będzie stanowił pretensji do Zlecającego za rozbieżności w ilości oraz zakresie robót z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe.
9. Przed wbudowaniem materiałów należy uzyskać ich akceptację od Inwestora bądź powołanego w jego imieniu Inspektora Nadzoru. Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty niezbędne do odbioru przedmiotu umowy, tj. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na wbudowane materiały i gwarancje producentów na zastosowane materiały i wyroby budowlane oraz dokumentację z przeprowadzonej kontroli pomontażowej i podpisaną kartą gwarancyjną.
10. Na wczesnym etapie realizacji zamówienia należy przestawić Zamawiającemu proponowane elementy wyposażenia placu zabaw (ścieżka sensoryczna, kuchnia błotna, domek ogrodowy, stoli z ławkami z zadaszeniem, skrzynia do przechowywania, zestaw zabawek do piaskownicy) w celu ich akceptacji. Po zamontowaniu ww. wyposażenia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty niezbędne do odbioru przedmiotu umowy, tj. atesty, certyfikaty oraz dokumentację z przeprowadzonej kontroli pomontażowej i podpisaną kartą gwarancyjną.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy z chwilą jego przejęcia.
12. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 5 lat od dnia końcowego odbioru robót.
13. Zadanie będzie współfinansowane ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach programu „Aktywne place zabaw” 2025.
14. Wykonawca będzie współpracował z Zamawiającym w celu rozliczenia udzielonej dotacji na przedmiot zamówienia.
15. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
16. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy (PZP), dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (wraz z ofertą), uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji
o akceptacji „równoważników”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów
lub urządzeń. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
17. Opisując przedmiot zamówienia w załączonej dokumentacji technicznej przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu do każdego zamieszczonego takiego opisu towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
18. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) uczestnictwa w naradach budowy, na których przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
3) w okresie rękojmi i gwarancji do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek,
4) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane przez własnych pracowników lub podwykonawców na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP,
5) ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny.
19. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 3 w Klubie dziecięcym "Calineczka" Dąbrówka 110, 23-423 Potok Górny
- Budowa placu zabaw w Malechowie
- Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Boniewie - II postępowanie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań wybranych w ramach X edycji Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej
- Budowa nawadniania wraz z budową zbiorników retencyjnych w ramach zadania pn. Dostosowanie zielono-niebieskiej infrastruktury w Płońsku do zmian klimatu.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





