eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMPUB.MEIL@PW.EDU.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e50f277c-c78d-45d5-b9aa-e6c523136b8e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ZGODNIE Z PKT. 10 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt. 25 swz - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): NIE DOTYCZY

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MELBDZ.261.69.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w
budynku Politechniki Warszawskiej Instytutu Techniki Cieplnej ul. Nowowiejska 21/25 w częściach C i D Instytutu w okresie
36 miesięcy- DALEJ ZA OPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZGODNIE Z PKT 17 SWZ
17. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
17.1 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować
będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena – (C) - 60 pkt.;
Termin płatności faktury – (T) - 40 pkt
17.2 W kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór: Ocena punktowa = {(najniższa cena spośród cen określonych w ofertach
nieodrzuconych) / (cena oferty ocenianej)} x 60 pkt
17.2.2 2) Termin płatności faktury (T) max 40 pkt.
W kryterium „2) Termin płatności faktury (T)” ocena punktowa ofert będzie wyglądała następująco:
• Termin płatności faktury 21 dni -40 pkt
• Termin płatności faktury 14 dni -20 pkt
• Termin płatności faktury 7 dni - 0 pkt
UWAGA:
W przypadku braku wypełnienia w Formularzu Oferty informacji dot. Terminu płatności faktury, Zamawiający przyjmie, że
Wykonawca zaoferował minimalny i otrzyma 0 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest określić termin płatności faktury w pkt. 5.3 Formularza oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska
łącznie największą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów (C + T)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PLATNOŚCI FAKTURY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

ZGODNIE Z PKT 8 SWZ
8.Warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał
niżej określone warunki:
8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale 5 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
8.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
8.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
8.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
8.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC) na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł;
8.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten będzie spełniony jeżeli:
1. Wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 usługi, z obszaru przedmiotu zamówienia odpowiadającą swoim rodzajem i
wartością przedmiotowi zamówienia nie mniejszej niż: 10.000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
2. Wykonawca posiada pisemną autoryzację producenta stolarki na wykonywanie montażu/przeglądów drzwi. Wykonawca
załączy dokument potwierdzający posiadaną autoryzację. W sytuacji kiedy ofertę złoży Producent stolarki dokument nie
będzie wymagany.
3. Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia odpowiednio wykwalifikowane osoby, które posiadają doświadczenie
oraz kwalifikacje w pracy w usługach związanych z przedmiotem zamówienia i powiązanych.
a) Wykonawca dysponuje co najmniej 2 osoby skierowani do wykonywania usługi będą posiadać doświadczenie w montażu
lub wykonywaniu przeglądów stolarki drzwiowej p-poż i zapewnią wysoki poziom wykonania usługi
8.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że
Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.9.
Przedmiotowe środki dowodowe: na potwierdzenie, że oferowane usługi / dostawy spełniają określone przez Zamawiającego
wymagania Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty, podpisany Załącznik nr 2 do SWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu
Zamówienia. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych
9.10. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9
9.11. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1,
dane umożliwiające dostęp do tych środków.
9.12. Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
9.12.1. Wypełniony Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, podpisany przez osobę prawidłowo
umocowaną.
9.12.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –
zgodnie z Załącznikiem nr 1 a do formularza oferty.
9.12.3. Oświadczenie Wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby – składane na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego stanowiące Załącznik nr 2 do formularza oferty.
9.12.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu
rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
9.12.5. Podpisany Załącznik nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZGODNIE Z PKT 9 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

ZGODNIE Z PKT 9.9 SWZ
9.9. Przedmiotowe środki dowodowe: na potwierdzenie, że oferowane usługi / dostawy spełniają określone przez
Zamawiającego wymagania Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty, podpisany Załącznik nr 2 do SWZ Szczegółowy
Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

ZGODNIE Z PKT 9 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9.13. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniazamówienia.
9.13.7. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez
Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń, jakich
może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)
9.13.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.13.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
Wraz z ofertą, która powinna zawierać niezbędne informacje o wszystkich Wykonawcach wchodzących w skład
konsorcjum/spółki cywilnej, należy złożyć:
a) Pełnomocnictwo pełnomocnika wskazane w pkt 9.13.1.;
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 a i Załącznikiem nr 2 do formularza oferty. Informacje zawarte w
oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1. lit. b). stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
− Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania - obowiązkowo składa każdy Wykonawca,
− Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, winien złożyć co najmniej jeden z tych z Wykonawców,
albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
c) Informacje zawarte w oświadczeniach, wskazanych w pkt 9.13.2 tiret jeden i tiret dwa stanowią wstępne potwierdzenie,
że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu.
9.13.3. Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi /roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy,
sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 1e do formularza oferty.
9.13.4. (jeżeli dotyczy) dokumenty/oświadczenia wskazane w pkt 9.2., 9.3, 9.4., 9.5 w Rozdziale 9 SWZ.
9.13.5. Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne
pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej kopię umowy spółki cywilnej.
9.13.6. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ROZDZIAŁ VI
PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.