Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294923/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Zakładu Opieki Długoterminowej przy ul. Bydgoskiej 14 w Świnoujściu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 24 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do Zakładu Opieki Długoterminowej przy ul. Bydgoskiej 14 w Świnoujściu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-654cff09-ea2b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000899/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.4 Dostawa sprzętu medycznego do Zakładu Opieki Długoterminowej przy ul. Bydgoskiej 14 w Świnoujściu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294923/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.48.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 378602,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76704,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia (w tym zestawów narzędziowych i pojemników na śmieci) do Zakładu Opieki Długoterminowej przy ul. Bydgoskiej 14 w Świnoujściu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68956,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68956,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68956,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C. P.WIELGO, H.WIDOMSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 68956,59
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56086,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-06INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Świadczenie usług prania suszenia maglowania prasowania dezynfekcji i naprawy bielizny szpitalnej i własnej odzieży roboczej pracowników dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z oo
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Świnoujście
- "Zakup pojazdu specjalistycznego dla jednostki ochrony przeciwpożarowej z terenu gminy Świnoujście"
- "Zakup 4 fabrycznie nowych paczkowarek do wody przeznaczonej do spożycia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Wykonanie przeglądu sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni dla technika elektryka, technika elektronika i technika mechatronika w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Odbiór i zagospodarowanie w 2026 roku stałych odpadów komunalnych z terenu gm. Trzebiechów
- "Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w Gminie Jastrząb"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych z terenu Gminy Pruchnik w roku 2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Domu Pomocy Społecznej w m. Tursk
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Wojciecha 23A- 2 zadania".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





