Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00378923/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Departamentu Monitorowania Wdrażania FE UMWM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c118ec2c-28a7-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Departamentu Monitorowania Wdrażania FE UMWM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c118ec2c-28a7-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066296/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa mebli biurowych na potrzeby UMWM DG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienia jest finansowane ze środków Unii Europejskiej „Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG-VI.272.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 56915,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Departamentu Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią odpowiednio załącznik nr 1C do swz.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 1E do swz oraz nr 1 do wzoru umowy.
4. Zamówienia jest finansowane ze środków Unii Europejskiej „Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2021-2027”.
5. Oznaczenie wg CPV: 39130000-2 meble biurowe, 39112000-0 krzesła
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41155,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180511,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52471,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lobbysklep.pl s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: LOBBY MEBLE TOMASZ MADLEWSKI, KRZYSZTOF ŁUDZIK LOBBY MEBLE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452198241
7.3.3) Ulica: Pachońskiego
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-223
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOBBYSKLEP.PL S.C. TOMASZ MADLEWSKI, KRZYSZTOF ŁUDZIK
jakie przetargi wygrała firma
LOBBYSKLEP.PL S.C. TOMASZ MADLEWSKI, KRZYSZTOF ŁUDZIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52471,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap I wymiana witryn
- dostawa wraz z montażem i uruchomieniem - zadanie pn. "Elektroniczne zabezpieczenie pasa ochronnego w Oddziale Zewnętrznym w Krakowie Nowej Hucie".
- 63/2025 Remont polegający na konserwacji i wymianie stolarki witrynowej w lokalach użytkowych na parterze w budynkach mieszkalnych przy ul. Szpitalnej 11 / św. Tomasz 22, 24 i 26 w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania remontu pokoi oraz wykonania systemu nagłośnienia w Domu Studenckim Stary Żaczek, Al. 3 Maja 5 Kraków.
- Modernizacja instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu zielonego i parkingów wokół budynków przy ul. Przyzby 1, 3, 5, 7, 9, 11 oraz ul. Magnolii 6, 8, 10 w Krakowie
- Prace remontowe w budynku AMKP przy ul. św. Tomasza 43 31-027 KRAKÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki" - II postępowanie
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Prokuratury Rejonowej w Opolu.
- " Zakup wyposażenia na potrzeby branżowego centrum umiejętności"
- Dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.