Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301720/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1d674f3-56b1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301720/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 486709,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia sprzętu, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ (Formularz cenowy).Część nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 142641,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia sprzętu, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w Załączniku nr 5 do SWZ (Formularz cenowy).Część nr 2 – Dostawa sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 101303,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia sprzętu, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określonew Załączniku nr 6 do SWZ (Formularz cenowy).
Część nr 3 – Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych oraz środków ochrony indywidualnej.
Szczegółowy opis został zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42994230-1 - Laminatory
4.5.5.) Wartość części: 9972,79 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia sprzętu, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określonew Załączniku nr 7 do SWZ (Formularz cenowy).
Część nr 4 – Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarstwa domowego
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221100-8 - Zastawa kuchenna
39221200-9 - Zastawa stołowa
39223000-1 - Łyżki, widelce
39241120-0 - Noże kuchenne
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
4.5.5.) Wartość części: 46985,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia sprzętu, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określonew Załączniku nr 8 do SWZ (Formularz cenowy).
Część nr 5 – Dostawa wyposażenia edukacyjnego
Szczegółowy opis zawarty został w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 185806,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) postępowanie zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) postępowanie zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 22.12.2021r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – METALZBYT-HURT SP. Z O.O. , ul. Bardowskiego 2 , 43-300 Bielsko-Biała.
Dnia 28.12.2021r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do podpisania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia na dzień 28.12.2021r. godz. 15:00. Wykonawca nie stawił się w wyznaczonym terminie oraz nie podjął żadnej próby kontaktu z Zamawiającym..
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a brak innego Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje innymi ofertami a zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp w zakresie dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) postępowanie zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) postępowanie zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu sprzedażowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem w ramach realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku Studia (studia nagrań) jako I etapu"
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego, usługa ochrony mienia i osób oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w GBL
- Zakup i dostawa symulatorów kolejowych jako doposażenia pracowni dróg i taboru kolejowego oraz pracowni sterowania ruchem kolejowym na potrzeby Zespołu Szkół Powiatowych w Drzewicy
- "Zakup i dostawa 22 szt. komputerów stacjonarnych na potrzeby Urzędu Gminy w Baćkowicach"
- Dostawa sprzętu informatycznego (laptopy, monitory oraz drukarki) w podziale na 2 części
- Dostawa wzmacniaczy i procesora DSP do systemu audio na Scenę Ciśnień dla Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





