eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysoka › Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wysokiej oraz Szkołach Filialnych w Czajczu i Mościskach w ramach programu: "Laboratoria Przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wysokiej oraz Szkołach Filialnych w Czajczu i Mościskach w ramach programu: „Laboratoria Przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Wysoka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21

1.5.2.) Miejscowość: Wysoka

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@gminawysoka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawysoka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wysokiej oraz Szkołach Filialnych w Czajczu i Mościskach w ramach programu: „Laboratoria Przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acc7a4b9-544e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018451/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wysokiej oraz Szkołach Filialnych w Czajczu i Mościskach w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1 – obejmuje dostawę sprzętu i wyposażenia edukacyjnego,
- Drukarka 3d - 4 sztuki z zestawem filamentów;
- Filament biały - 20 sztuk;
- Filament czarny - 20 sztuk;
- Filament niebieski - 20 sztuk;
- Filament żółty - 20 sztuk;
- Filament czerwony - 20 sztuk;
- Filament zielony - 20 sztuk;
- Aplikacja Corinth – Chemia z modelami 3D - 1 sztuka
- Aplikacja Corinth – Fizyka i astronomia z modelami 3D – 1 sztuka
- 3-letni pakiet edukacyjny wsparcia szkoły do drukarki 3d - 3 pakiety;
- Laptop do drukarki 3D – 4 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2 – obejmuje dostawę sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania obróbki obrazu i dźwięku
- Aparat fotograficzny z dwoma obiektywami i akcesoriami (18 - 55, 70 – 300) – 3 sztuki
- Statyw do aparatu fotograficznego – 3 sztuki
- Mikroport bezprzewodowy do lustrzanek cyfrowych, kamer i urządzeń mobilnych–3 sztuki
- Mikrofon kierunkowy pojemnościowy – 3 sztuki
- Oświetlenie do realizacji nagrań - 3 sztuki
- Gimbal do aparatu fotograficznego – 3 sztuki
- Gimbal do smartfona – 3 sztuki
- bezprzewodowy nagłowny system mikrofonowy 2,4 GHz – 1 sztuka
- zestaw 4 bezprzewodowych mikrofonów doręcznych
- Wizualizer umożliwiający wyświetlanie obrazów i obiektów – 3
sztuki
- Przenośny mikroskop cyfrowy – 3 sztuki
- Zestaw klocków do nauki robotyki z akcesoriami – zestaw podstawowy – 8 sztuk
- Zestaw klocków do nauki robotyki z akcesoriami – zestaw rozszerzający – 8 sztuk
- Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – 3 sztuki
- Zestaw robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami – 8 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3 – obejmuje dostawę sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych oraz środków ochrony indywidualnej
- Stacja lutownicza z gorącym powietrzem – 3 sztuki
- Regał narzędziowy z szufladami – 1 sztuka
- Wyrzynarka stołowa do drewna – 1 sztuka
- Wiertarka stołowa z akcesoriami – 1 sztuka
- Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka z ładowarką i dwoma
akumulatorami – 3 sztuki
- Szlifierka stołowa - 1 sztuka
- Imadło ślusarskie z kowadłem – 3 sztuki
- Piła ramowa kątowa ukośnica – 2 sztuki
- Zestaw wierteł do metalu – 2 sztuki
- Bezprzewodowy pistolet do klejenia na gorąco – 3 sztuki
- Ściągacz do izolacji – 2 sztuki
- Zaciskarka do kabli – 2 sztuki
- Skrzynka narzędziowa z wyposażeniem – 3 sztuki
- Stół warsztatowy nauczyciela z nadstawką – 3 sztuki
- Stół warsztatowy ucznia z nadstawką – 2 sztuki
- Tablica biała suchościeralna ceramiczna 170x100 – 2 sztuki
-Tablica dwustronna mobilna – sucho ścieralna 120x90 – 2 sztuki
- Fotel obrotowy na kółkach – 2 sztuki
- Taboret obrotowy na kółkach – 5 sztuk
- Szafka na drukarkę 3D i filamenty – 4 sztuki
- Wypalarka do drewna – 2 sztuki
- Zestaw uniwersalnych pędzli do przenoszenia i nakładania farby na malowaną powierzchnię o różnych średnicach – 1 sztuka
- Szafa pancerna dzielona - 3 sztuki
- Uniwersalny zestaw bitów i nasadek do wkrętarek – 2 sztuki
- Pojemnik warsztatowy 10x10x60 – 30 sztuk
- Okulary ochronne z gumką z tworzywa sztucznego - 5 sztuk
- Okulary ochronne przeciwodpryskowe z elastycznymi zausznikami – 10 sztuk
- Rękawice do gorących przedmiotów– 3 sztuki
- Przemysłowa apteczka pierwszej pomocy STANDARD w pudełku z tworzywa sztucznego z możliwością zawieszenia. Zawartość apteczki jest zgodna z normą DIN 13157 PLUS – 6 sztuk
- Fartuch biały laboratoryjny rozmiar M – 3 sztuki
- Fartuch biały laboratoryjny rozmiar L – 3 sztuki
- Fartuch roboczy do pracy w warsztacie M – 3 sztuki
- Fartuch roboczy do pracy w warsztacie L – 3 sztuki
- Wyposażenie do apteczki pierwszej pomocy. Skład zgodny z normą: DIN 13164 PLUS – 2 sztuki
- Zestaw instrukcji BHP do obsługi urządzeń zamówionych w postępowaniu w formacie A4 – 3 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 53200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 4 - obejmuje dostawę sprzętu i wyposażenia gospodarstwa domowego
- Lodówka bezszronowa o wysokości 180 cm - 1 sztuka
- lodówka bezszronowa o wysokości 80 cm - 2 sztuki
- Kuchenka elektryczna z piekarnikiem elektrycznym – 1 sztuka
- Zestaw garnków stalowych - 1 zestaw
- Czajnik elektryczny - 1 sztuka
- Mikser – 2 sztuki
- Opiekacz z wymiennymi wkładami - 3 sztuki
- robot wielofunkcyjny – 2 sztuki
- Blender – 1 sztuka
- Zestaw noży – 2 zestawy
- Zestaw desek do krojenia – 1 zestaw
- Komplet sztućców - 2 zestawy
- Stolnica – 3 sztuki
- Wałki – 3 sztuki
- Komplet misek okrągłych z tworzywa sztucznego – 2 komplety

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49519,8 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49519,8 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383791980

7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49519,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106026,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDCOMART PC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302306656

7.3.3) Ulica: Staromiejska 42

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33689,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33752,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33752,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDCOMART PC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302306656

7.3.3) Ulica: Staromiejska 42

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33752,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9248,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDCOMART PC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302306656

7.3.3) Ulica: ul. Staromiejska 42

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.