eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukta › Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Łukta: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 199437 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139697 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukcie, ul. Mazurska 10, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6475145, faks 89 6475145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Indywidualne konsultacje z psychologiem. Przedmiotem tej części zamówienia są indywidualne konsultacje z psychologiem w wymiarze 4 h dydaktycznych na 1 osobę, dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część druga przedmiotu zamówienia: Trening kompetencji i umiejętności społecznych. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 40 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów), w terminie: sierpień 2013, lipiec 2014 r. Zastrzegamy możliwość zmiany miesiąca wykonania treningu w 2014 r. Część trzecia przedmiotu zamówienia: Warsztaty zwalczaj stres. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów - zwalczaj stres (zapobieganie, metody walki ze stresem) w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część czwarta przedmiotu zamówienia: Warsztaty autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część piąta przedmiotu zamówienia: Warsztaty dotyczące prawidłowego gospodarowania budżetem domowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów dotyczących prawidłowego gospodarowania budżetem domowym w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część szósta przedmiotu zamówienia: Trening postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej.Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej w wymiarze 21 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część siódma przedmiotu zamówienia: Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w wymiarze 2 h dydaktycznych dla 1 osoby, łącznie dla 13 beneficjentów 26 h dydaktycznych w 2013 r. i 2014 r.(łącznie dla 26 beneficjentów będzie 52 h dydaktycznych).Część ósma przedmiotu zamówienia: Warsztaty aktywizacji zawodowej - wybierz właściwą drogę z doradca zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów aktywizacji zawodowej w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część dziewiąta przedmiotu zamówienia: Warsztaty udane relacje. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część dziesiąta przedmiotu zamówienia: Trening motywacyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część jedenasta przedmiotu zamówienia: Terapia psychospołeczna. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie terapii psychospołecznej w wymiarze 24 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część dwunasta przedmiotu zamówienia: Wyjazd integracyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Indywidualne konsultacje z psychologiem. Przedmiotem tej części zamówienia są indywidualne konsultacje z psychologiem w wymiarze 4 h dydaktycznych na 1 osobę, dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAJA Justyna Żukowska-Gołębiewska, ul. Fabryczna 7B, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8502,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8502,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16666,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Trening kompetencji i umiejętności społecznych. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 40 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów), w terminie: sierpień 2013, lipiec 2014 r. Zastrzegamy możliwość zmiany miesiąca wykonania treningu w 2014 r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak ul. Lecha 1 c 62-200 Gniezno, ul. Lecha 1 c, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9361,04

  • Oferta z najniższą ceną: 9256,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19981,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Warsztaty zwalczaj stres. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów - zwalczaj stres (zapobieganie, metody walki ze stresem) w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GLOBAL Training Centre Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4319,12

  • Oferta z najniższą ceną: 4319,12 / Oferta z najwyższą ceną: 8242,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Warsztaty autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTED Sztuka Edukacji Robert Olender, ul. Sosonowa 3, 86-011 Tryszczyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4056,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4008,68 / Oferta z najwyższą ceną: 8242,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Warsztaty dotyczące prawidłowego gospodarowania budżetem domowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów dotyczących prawidłowego gospodarowania budżetem domowym w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GLOBAL Training Centre Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4319,12

  • Oferta z najniższą ceną: 4319,12 / Oferta z najwyższą ceną: 8074,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Trening postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej.Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej w wymiarze 21 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAJA Justyna Żukowska-Gołębiewska, ul. Fabryczna 7B, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5070,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10686,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w wymiarze 2 h dydaktycznych dla 1 osoby, łącznie dla 13 beneficjentów 26 h dydaktycznych w 2013 r. i 2014 r.(łącznie dla 26 beneficjentów będzie 52 h dydaktycznych)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Sudwoj Pracownia Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego CEL, ul. Samulowskiego 6, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3354,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3354,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8166,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Warsztaty aktywizacji zawodowej - wybierz właściwą drogę z doradca zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów aktywizacji zawodowej w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GLOBAL Training Centre Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4319,12

  • Oferta z najniższą ceną: 4319,12 / Oferta z najwyższą ceną: 8242,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Warsztaty udane relacje. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak, ul. Lecha 1 c, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4590,04

  • Oferta z najniższą ceną: 3926,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8242,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Trening motywacyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GLOBAL Training Centre Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4319,12

  • Oferta z najniższą ceną: 3926,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8242,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Terapia psychospołeczna. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie terapii psychospołecznej w wymiarze 24 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Olsztyńska Szkoła Biznesu s.c. Bożena Ziomek i Adam Ziomek, ul. Warszawska 105/4H, 10-701 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8372,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6054,10 / Oferta z najwyższą ceną: 11068,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Wyjazd integracyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Olsztyńska Szkoła Biznesu s.c. Bożena Ziomek i Adam Ziomek, ul. Warszawska 105/4H, 10-701 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7968,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18143,06

  • Oferta z najniższą ceną: 9690,46 / Oferta z najwyższą ceną: 18143,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.