Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-11
Łukta: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 139697 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukcie , ul. Mazurska 10, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6475145, faks 89 6475145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lukta.sprint.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Indywidualne konsultacje z psychologiem. Przedmiotem tej części zamówienia są indywidualne konsultacje z psychologiem w wymiarze 4 h dydaktycznych na 1 osobę, dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część druga przedmiotu zamówienia: Trening kompetencji i umiejętności społecznych. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 40 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów), w terminie: sierpień 2013, lipiec 2014 r. Zastrzegamy możliwość zmiany miesiąca wykonania treningu w 2014 r. Część trzecia przedmiotu zamówienia: Warsztaty zwalczaj stres. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów - zwalczaj stres (zapobieganie, metody walki ze stresem) w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część czwarta przedmiotu zamówienia: Warsztaty autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część piąta przedmiotu zamówienia: Warsztaty dotyczące prawidłowego gospodarowania budżetem domowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów dotyczących prawidłowego gospodarowania budżetem domowym w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część szósta przedmiotu zamówienia: Trening postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej.Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej w wymiarze 21 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część siódma przedmiotu zamówienia: Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w wymiarze 2 h dydaktycznych dla 1 osoby, łącznie dla 13 beneficjentów 26 h dydaktycznych w 2013 r. i 2014 r.(łącznie dla 26 beneficjentów będzie 52 h dydaktycznych).Część ósma przedmiotu zamówienia: Warsztaty aktywizacji zawodowej - wybierz właściwą drogę z doradca zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów aktywizacji zawodowej w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część dziewiąta przedmiotu zamówienia: Warsztaty udane relacje. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część dziesiąta przedmiotu zamówienia: Trening motywacyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część jedenasta przedmiotu zamówienia: Terapia psychospołeczna. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie terapii psychospołecznej w wymiarze 24 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część dwunasta przedmiotu zamówienia: Wyjazd integracyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1,2,3,4,5,6,9,10,11,12 :Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Dla części 7,8: Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca posiada wpis do rejestru agencji zatrudnienia zgodnie z art. 18 ust. 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. poz. 674 z 2013 r.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Kadra - 20
- 3 - Doświadczenie - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dokonywanie zmian umowy w zakresie terminu realizacji usług. Zmiany te może zgłaszać Zamawiający w przypadku wystąpienia problemów z rekrutacją uczestników
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lukta.sprint.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukcie
ul. Mazurska 10, 14-105 Łukta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukcie ul. Mazurska 10, 14-105 Łukta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŁUKTA
więcej: przetargi ŁUKTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wspierające rozwój oraz kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Pleszewskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży uczęszczających do 7 Świetlic Środowiskowych na terenie Miasta Nowego Sącza.
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń pn. Komunikacja interpersonalna i asertywność
- Realizacja szkoleń i doradztwa dla PFRON i organów nadzoru rynku w ramach projektu "Budowa i rozwój systemu nadzoru rynku w zakresie dostępności produktów i usług"
- Usł przepr warsztatów z kreowania wizer połącz z usł stylisty i zakończ metamorf uczest, dla maks 107 ucz projektu w wieku 15-25 "Aktywizacja zaw OHP w Reg Maz" w MWKOHP w W-wie w podz na 10 cz.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.