eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁuktaPrzedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Łukta: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 139697 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukcie , ul. Mazurska 10, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6475145, faks 89 6475145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lukta.sprint.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Indywidualne konsultacje z psychologiem. Przedmiotem tej części zamówienia są indywidualne konsultacje z psychologiem w wymiarze 4 h dydaktycznych na 1 osobę, dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część druga przedmiotu zamówienia: Trening kompetencji i umiejętności społecznych. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 40 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów), w terminie: sierpień 2013, lipiec 2014 r. Zastrzegamy możliwość zmiany miesiąca wykonania treningu w 2014 r. Część trzecia przedmiotu zamówienia: Warsztaty zwalczaj stres. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów - zwalczaj stres (zapobieganie, metody walki ze stresem) w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część czwarta przedmiotu zamówienia: Warsztaty autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku. Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie warsztatów autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część piąta przedmiotu zamówienia: Warsztaty dotyczące prawidłowego gospodarowania budżetem domowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów dotyczących prawidłowego gospodarowania budżetem domowym w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część szósta przedmiotu zamówienia: Trening postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej.Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie treningu postaw asertywnych i komunikacji interpersonalnej w wymiarze 21 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część siódma przedmiotu zamówienia: Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w wymiarze 2 h dydaktycznych dla 1 osoby, łącznie dla 13 beneficjentów 26 h dydaktycznych w 2013 r. i 2014 r.(łącznie dla 26 beneficjentów będzie 52 h dydaktycznych).Część ósma przedmiotu zamówienia: Warsztaty aktywizacji zawodowej - wybierz właściwą drogę z doradca zawodowym. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów aktywizacji zawodowej w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część dziewiąta przedmiotu zamówienia: Warsztaty udane relacje. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część dziesiąta przedmiotu zamówienia: Trening motywacyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów udane relacje w wymiarze 16 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów). Część jedenasta przedmiotu zamówienia: Terapia psychospołeczna. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie terapii psychospołecznej w wymiarze 24 h dydaktycznych dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów).Część dwunasta przedmiotu zamówienia: Wyjazd integracyjny. Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla 13 beneficjentów w 2013 r. i 2014 r.(łącznie 26 beneficjentów)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1,2,3,4,5,6,9,10,11,12 :Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Dla części 7,8: Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca posiada wpis do rejestru agencji zatrudnienia zgodnie z art. 18 ust. 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. poz. 674 z 2013 r.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Kadra - 20
  • 3 - Doświadczenie - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dokonywanie zmian umowy w zakresie terminu realizacji usług. Zmiany te może zgłaszać Zamawiający w przypadku wystąpienia problemów z rekrutacją uczestników

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lukta.sprint.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukcie ul. Mazurska 10, 14-105 Łukta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukcie ul. Mazurska 10, 14-105 Łukta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.