eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleKonserwacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2015÷2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-23

Kędzierzyn-Koźle: Konserwacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2015÷2017
Numer ogłoszenia: 189107 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284860 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2015÷2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne i naprawy obwodów oświetleniowych miejsc publicznych (placów, skwerów i parków oraz dróg zlokalizowanych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla). 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące czynności: 1) usuwanie zagrożeń powstałych w wyniku zdarzeń drogowych i innych losowych, a w szczególności zabezpieczenie uszkodzonych elementów instalacji oświetleniowej przed skutkami porażeń elektrycznych, 2) wymiana niesprawnych bezpieczników oraz włączanie nieczynnych wyłączników nadprądowych, 3) regulacja, naprawa i wymiana niesprawnych układów sterujących oświetleniem ulicznym, 4) wymiana niesprawnych źródeł światła oraz elementów wyposażenia opraw oświetleniowych, 5) konserwacja, naprawa i wymiana uszkodzonych słupów, opraw oświetleniowych oraz wysięgników, 6) naprawa, konserwacja i wymiana zużytych elementów instalacji oświetlenia ulic, osprzętu oraz kabli energetycznych, 7) przeglądy sprawności latarń, 8) dokonywanie odczytów liczników energii elektrycznej w wybranych miejscach pomiarów, ustalonych z Zamawiającym, 9) oczyszczanie elementów instalacji oświetleniowej oraz mycie kloszy opraw, 10) uzupełnianie oznakowania latarń i szafek oświetleniowych, 11) pojedyncze przycinki gałęzi drzew ograniczających dostęp do latarni i prawidłowy rozsył światła, 12) przeglądy okresowe stanu technicznego sieci oświetlenia ulicznego, 13) całodobowe przyjmowanie zgłoszeń pozwalające na skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia o awariach - dyżury telefoniczne, 14) prowadzenie rejestru zgłoszeń o usterkach i awariach obwodów oświetleniowych, 15) udział w pracach związanych z przejmowaniem do eksploatacji nowych sieci oświetlenia ulicznego, 16) uzgadnianie z Rejonem Energetycznym terminów koniecznych wyłączeń zasilania energią elektryczną remontowanych obwodów oświetleniowych, 17) posiadanie/utworzenie bazy sprzętowo-materiałowej w obszarze miasta Kędzierzyna-Koźla celem czasowego magazynowania demontowanych latarń lub ich części oraz obniżenia kosztów ich transportu. 3. Czynności opisane w ust. 2 winny być realizowane w następujących terminach: 1) zagrożenia opisane w ust. 2 pkt 1 wymagają niezwłocznego usunięcia, 2) czynności opisane w ust. 2 pkt 2 i 3 realizowane będą w czasie do 24 godzin od momentu przekazania zgłoszenia, 3) czynności opisane w ust. 2 pkt 4 realizowane będą w terminie podanym przez Wykonawcę w ofercie, 4) czynności opisane w ust. 2 pkt 5÷6 realizowane będą w terminie nie przekraczającym 7 dni od dnia dokonanych oględzin lub przyjęcia zgłoszenia, 5) czynności opisane w ust. 2 pkt 7 realizowane będą w cyklu tygodniowym, 6) czynności opisane w ust. 2 pkt 8 realizowane będą w cyklu miesięcznym, 7) czynności opisane w ust. 2 pkt 9 i 11 realizowane będą w cyklu rocznym, 8) czynności opisane w ust. 2 pkt 12 (realizowane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w cyklu 5-letnim) wykonane zostaną w I p. 2016r. 9) w sytuacjach podyktowanych względami bezpieczeństwa mieszkańców, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminów określonych w pkt 3 i 4, o czym powiadomi drogą elektroniczną Wykonawcę, 10) zmiana terminu określonego w pkt 4 może nastąpić za zgodą Zamawiającego jedynie w sytuacji gdy dostawa latarń lub ich części, celem dokonania wymiany, nie jest możliwa w ustalonym czasie. 4. Z wyjątkiem przeglądów okresowych stanu technicznego sieci oświetlenia ulicznego o zakresie wykonanych prac Zamawiający winien być niezwłocznie powiadamiany, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od ich wykonania drogą elektroniczną. 5. Zakres prac remontowych wymieniony w ust. 2 pkt 5 i 6 związanych z wymianą elementów instalacji oświetlenia ulic, winien być każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym przed ich rozpoczęciem. Ustalenia w tej sprawie winny zostać dokonane w formie notatki lub korespondencji elektronicznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo decydowania o sposobie, zakresie i terminach realizacji prac planowych, dostosowując je do możliwości budżetowych Gminy. 6. Wykonawca podejmuje się wykonania wszystkich czynności zapewniających prawidłowe funkcjonowanie instalacji oświetlenia ulicznego, określonych w Instrukcji ruchu i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych i dróg na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 1 do SIWZ załączony w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl), utrzymując je w stanie technicznym zgodnym z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Prace winny być tak zorganizowane, by nie powodowały utrudnień i ograniczeń ruchu zarówno pojazdów jak i pieszych, a w razie zaistnienia takiej sytuacji należy uzyskać pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, a miejsce prac należy odpowiednio zabezpieczyć. 8. Wykaz, obwodów oświetlenia ulicznego zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - załączony w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl. W trakcie realizacji zamówienia będzie on na bieżąco aktualizowany przez Zamawiającego i przekazywany Wykonawcy w formie pisemnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELMAX-GLIWICE Spółka Jawna Pietkiewicz, Jurczak, ul. Górnych Wałów 34 lok. 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 840000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 949098,63

  • Oferta z najniższą ceną: 949098,63 / Oferta z najwyższą ceną: 949098,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.