Og³oszenie z dnia 2025-12-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2026 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2026 roku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5115190-e32c-45f9-8510-9c5ffad192c6
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00582461
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00042718/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.19 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2026 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12321653.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelk± korespondencjê Zamawiaj±cy zamierza prowadziæ za pomoc± platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,
zawiadomienia dokumenty oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformy i bezp³atnego formularza „wy¶lij
wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu), przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy
poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” oraz pojawienia siê komunikatu, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana
do Zamawiaj±cego. Pozosta³e informacje znajduj± siê w Specyfikacji warunków zamówienia.
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1232165
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, og³oszenia, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformy tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa (najlepiej najnowsza wersja).
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar (¼ród³em czasu jest platforma).
h) w razie u¿ywania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty
kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
3. Oferty sk³adane s± za pomoc± platformy.
4. Wiêcej informacji zawarto w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Danych Osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wronki
z siedzib± w Urzêdzie Miasta i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. Kontakt z administratorem jest mo¿liwy za pomoc± adresu mailowego: pocz-ta@wronki.pl.
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Aleksandra Cnota-Miko³ajec. Kontakt
z inspektorem jest mo¿liwy za pomoc± adresów mailowych:
aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zwi±zku z realizacj± przetargu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z realizacj± obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej,
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych,
b) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne
lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane
osobowe administratora,
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¶li czas trwania umowy przekracza cztery lata, zamawiaj±cy przechowuje umowê przez ca³y czas trwania umowy.
6. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub
organizacji miêdzynarodowych,
7. Ma Pani/Pan prawo ¿±dania od Administratora:
a) dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotycz±, kopiê danych osobowych, które podlegaj± przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci siê osoba, której dane dotycz±, administrator mo¿e pobraæ op³atê w rozs±dnej wysoko¶ci, wynikaj±cej z kosztów administracyjnych.
Je¶li wykonanie wy¿ej wymienionego obowi±zku wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
b) do sprostowania swoich nieprawid³owych danych osobowych lub uzupe³nienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
c) do usuniêcia danych osobowych wy³±cznie na podstawie art. 17 RODO,
d) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego,
e) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, je¶li nie wystêpuj± prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych
w art. 21 RODO,
f) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8. W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotycz±cych praw okre¶lonych powy¿ej (lit. a-g) nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych.
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e dane znajduj± siê w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIiPP.271.30.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 259775,50 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek oraz ich zwrotów, ¶wiadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 366), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz miêdzynarodowych przepisów pocztowych oraz innych aktów prawnych zwi±zanych z realizacj± us³ug bêd±cych przedmiotem postêpowania.
Szczegó³owy zakres zamówienia zawarty zosta³ w Specyfikacji warunków zamówienia oraz za³±cznikach do niej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64120000-3 - Us³ugi kurierskie
64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto = waga 60% (tj. max. 60 pkt); Kryterium nr 2 – Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek za po¶rednictwem serwisu internetowego Wykonawcy = waga 40% (tj. max. 40 pkt).
1. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia publicznego.
2. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Zamawiaj±cy przyzna realizacjê zamówienia Wykonawcy, który spe³nia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie - Prawo zamówieñ publicznych, spe³nia wymagania okre¶lone w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i uzyska najwy¿sz± ilo¶æ
punktów w oparciu o wy¿ej podane kryteria wyboru. Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca, wynosi – 100 punktów. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy nie bêdzie przeprowadza³ aukcji elektronicznej.
Szczegó³owy opis kryterium oceny ofert opisany jest w dziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek za po¶rednictwem serwisu internetowego Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 366).
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia (np. konsorcjum) warunek udzia³u w postêpowaniu powinien spe³niaæ samodzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± placówk± – punktem na terenie miasta Wronki – wydaj±c± przesy³ki.
Wymogiem jest, aby placówka – Punkt odbioru spe³nia³ nastêpuj±ce warunki:
a) musi byæ czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, co najmniej
7 godzin, 5 dni w tygodniu,
b) musi byæ oznakowana w sposób widoczny szyldem z nazw± lub logo Wykonawcy,
c) je¿eli znajduje siê w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza, musi posiadaæ wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów
w zakresie us³ug pocztowych, oznakowana w sposób widoczny nazw± lub logo Wykonawcy,
d) placówka pocztowa musi zapewniæ prawid³owe zabezpieczenie przesy³ek przed dostêpem osób trzecich, gwarantuj±ce zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronê danych osobowych.
e) musi s³u¿yæ m.in. do odbioru przesy³ek zaawizowanych.
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona):
1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale IX SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 366);
2) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Dokumenty sk³adane RAZEM Z OFERT¡:
1) Formularz ofertowy - sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik 1 do SWZ;
2) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
3) Kosztorys ofertowy - sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik 4 do SWZ.
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (celem potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania);
5) Samooczyszczenie – je¿eli dotyczy;
6) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy;
7) Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy;
8) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli dotyczy;
9) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. Wspólnicy spó³ki cywilnej jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, na podstawie art. 58 ust. 2 Pzp ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli umocowanie do reprezentacji wynika z tre¶ci umowy spó³ki cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni za³±czyæ tre¶æ tej umowy. W takim przypadku nie bêdzie potrzebne odrêbne pe³nomocnictwo. Je¿eli tre¶æ o¶wiadczenia podpisuj± wszyscy wspólnicy spó³ki cywilnej, pe³nomocnictwo nie musi byæ przez nich do³±czone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli chocia¿by jeden z Wykonawców podlega wykluczeniu to wykluczeniu podlega ca³e Konsorcjum.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 11 do SWZ).
5. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ zawarty w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-16 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1232165
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-14
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2026 roku.
- "¦wiadczenie w 2026 r. us³ug fizjoterapii (fizjoterapii SUO i fizjoterapii neurorozwojowej SUO oraz fizjoterapii dla uczestników WTZ) na zlecenie Zamawiaj±cego dla osób objêtych jego wsparciem"
- Ca³oroczne utrzymanie przeprawy promowej na rzece Warcie w m. Wartos³aw w 2026 roku
- Zakup mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania pn. "Zakup mobilnych stacji uzdatniania wody, przyczepy do dowo¿enia wody pitnej"
- Rozbudowa drogi gminnej w m. Samo³ê¿ w ramach zadania pn. "Przebudowa gminnych dróg gruntowych"
wiêcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy E³k w 2026 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Poddêbice
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Dêbicy w 2026 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w Strykowie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Miñsku Mazowieckim oraz referatów zamiejscowych w Sulejówku i Halinowie (2).
wiêcej: Us³ugi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





