eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Konserwacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2015÷2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Kędzierzyn-Koźle: Konserwacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2015÷2017
Numer ogłoszenia: 284860 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2015÷2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne i naprawy obwodów oświetleniowych miejsc publicznych (placów, skwerów i parków oraz dróg zlokalizowanych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla). 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące czynności: 1) usuwanie zagrożeń powstałych w wyniku zdarzeń drogowych i innych losowych, a w szczególności zabezpieczenie uszkodzonych elementów instalacji oświetleniowej przed skutkami porażeń elektrycznych, 2) wymiana niesprawnych bezpieczników oraz włączanie nieczynnych wyłączników nadprądowych, 3) regulacja, naprawa i wymiana niesprawnych układów sterujących oświetleniem ulicznym, 4) wymiana niesprawnych źródeł światła oraz elementów wyposażenia opraw oświetleniowych, 5) konserwacja, naprawa i wymiana uszkodzonych słupów, opraw oświetleniowych oraz wysięgników, 6) naprawa, konserwacja i wymiana zużytych elementów instalacji oświetlenia ulic, osprzętu oraz kabli energetycznych, 7) przeglądy sprawności latarń, 8) dokonywanie odczytów liczników energii elektrycznej w wybranych miejscach pomiarów, ustalonych z Zamawiającym, 9) oczyszczanie elementów instalacji oświetleniowej oraz mycie kloszy opraw, 10) uzupełnianie oznakowania latarń i szafek oświetleniowych, 11) pojedyncze przycinki gałęzi drzew ograniczających dostęp do latarni i prawidłowy rozsył światła, 12) przeglądy okresowe stanu technicznego sieci oświetlenia ulicznego, 13) całodobowe przyjmowanie zgłoszeń pozwalające na skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia o awariach - dyżury telefoniczne, 14) prowadzenie rejestru zgłoszeń o usterkach i awariach obwodów oświetleniowych, 15) udział w pracach związanych z przejmowaniem do eksploatacji nowych sieci oświetlenia ulicznego, 16) uzgadnianie z Rejonem Energetycznym terminów koniecznych wyłączeń zasilania energią elektryczną remontowanych obwodów oświetleniowych, 17) posiadanie/utworzenie bazy sprzętowo-materiałowej w obszarze miasta Kędzierzyna-Koźla celem czasowego magazynowania demontowanych latarń lub ich części oraz obniżenia kosztów ich transportu. 3. Czynności opisane w ust. 2 winny być realizowane w następujących terminach: 1) zagrożenia opisane w ust. 2 pkt 1 wymagają niezwłocznego usunięcia, 2) czynności opisane w ust. 2 pkt 2 i 3 realizowane będą w czasie do 24 godzin od momentu przekazania zgłoszenia, 3) czynności opisane w ust. 2 pkt 4 realizowane będą w terminie podanym przez Wykonawcę w ofercie, 4) czynności opisane w ust. 2 pkt 5÷6 realizowane będą w terminie nie przekraczającym 7 dni od dnia dokonanych oględzin lub przyjęcia zgłoszenia, 5) czynności opisane w ust. 2 pkt 7 realizowane będą w cyklu tygodniowym, 6) czynności opisane w ust. 2 pkt 8 realizowane będą w cyklu miesięcznym, 7) czynności opisane w ust. 2 pkt 9 i 11 realizowane będą w cyklu rocznym, 8) czynności opisane w ust. 2 pkt 12 (realizowane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w cyklu 5-letnim) wykonane zostaną w I p. 2016r. 9) w sytuacjach podyktowanych względami bezpieczeństwa mieszkańców, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminów określonych w pkt 3 i 4, o czym powiadomi drogą elektroniczną Wykonawcę, 10) zmiana terminu określonego w pkt 4 może nastąpić za zgodą Zamawiającego jedynie w sytuacji gdy dostawa latarń lub ich części, celem dokonania wymiany, nie jest możliwa w ustalonym czasie. 4. Z wyjątkiem przeglądów okresowych stanu technicznego sieci oświetlenia ulicznego o zakresie wykonanych prac Zamawiający winien być niezwłocznie powiadamiany, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od ich wykonania drogą elektroniczną. 5. Zakres prac remontowych wymieniony w ust. 2 pkt 5 i 6 związanych z wymianą elementów instalacji oświetlenia ulic, winien być każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym przed ich rozpoczęciem. Ustalenia w tej sprawie winny zostać dokonane w formie notatki lub korespondencji elektronicznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo decydowania o sposobie, zakresie i terminach realizacji prac planowych, dostosowując je do możliwości budżetowych Gminy. 6. Wykonawca podejmuje się wykonania wszystkich czynności zapewniających prawidłowe funkcjonowanie instalacji oświetlenia ulicznego, określonych w Instrukcji ruchu i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych i dróg na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 1 do SIWZ załączony w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl), utrzymując je w stanie technicznym zgodnym z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Prace winny być tak zorganizowane, by nie powodowały utrudnień i ograniczeń ruchu zarówno pojazdów jak i pieszych, a w razie zaistnienia takiej sytuacji należy uzyskać pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, a miejsce prac należy odpowiednio zabezpieczyć. 8. Wykaz, obwodów oświetlenia ulicznego zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - załączony w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl. W trakcie realizacji zamówienia będzie on na bieżąco aktualizowany przez Zamawiającego i przekazywany Wykonawcy w formie pisemnej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). 8.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.11.2015r. do godz. 11:30. 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.4 Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania), muszą również posiadać w swojej treści obowiązkowy zapis, że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 (w innym przypadku nie będą uznawane), oraz, że wypłata wadium nastąpi bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. W przypadku ofert wspólnych gwarancja wadialna ma wymieniać wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 8.5 Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 8.3 b-e należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty w wadium. 8.6 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 1, ust. 1a, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. 8.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.8 Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie (w zakresie usług w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: prac związanych z: 1. budową i eksploatacją sieci elektroenergetycznych o napięciu do 0,4 kV w rozumieniu polskich norm o wartości łącznej min. 1.000.000,00 zł; 2. wykonaniem usług związanych z eksploatacją oświetlenia ulicznego lub sieci niskich napięć o wartości łącznej min. 700.000,00 zł z potwierdzeniem ich należytego wykonania. Zamawiający uzna za spełnienie warunku również zadania, w których występuje zarówno budowa jak i eksploatacja oświetlenia o wymaganych wartościach. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, jak niżej: 1. min. 1 samochód dostawczy; 2. min. 1 podnośnik dopuszczony do ruchu drogowego; 3. min. 1 żurawik samochodowy; 4. min. 1 urządzenie do wykrywania uszkodzeń linii kablowych; 5. sprzęt specjalistyczny wykorzystywany do prac montażowych i pomiarowych w zakresie niskich napięć. W przypadku ofert wspólnych, sprzęt oferowany przez wykonawców występujących wspólnie podlega sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie pracownikami, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac objętych zamówieniem, w tym: 1. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci i instalacji elektrycznych 2. co najmniej 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie robót energoelektrycznych, 3. co najmniej 1 pracownikiem posiadającym zaświadczenia kwalifikacyjne E, zaświadczenia o dopuszczeniu do pracy na wysokości, 4. co najmniej 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do pracy na liniach napowietrznych i kablowych pod napięciem (PPN), uprawnienia do obsługi sprzętu specjalistycznego wydanego przez DT, 5. co najmniej 1 pracownikiem posiadającym zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie montażu napowietrznych linii kablowych izolowanych (LNK), 6. co najmniej 1 pracownikiem posiadającym upoważnienie do samodzielnego wstępu do pomieszczeń na teren ruchu energetycznego oraz wykonywania prac i czynności eksploatacyjnych w zakresie posiadanego świadectwa kwalifikacyjnego a także wykonywania prac pod napięciem do 1 kV na terenie działania OSD wydane przez TAURON Dystrybucja S.A. Zamawiający nie dopuszcza łączenia powyższych uprawnień. Wymaga się dysponowania co najmniej 6-cioma osobami. W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy Wykonawca zagraniczny składa oświadczenie jak wyżej. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy nie prowadzący działalności, a występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie. W przypadku osoby udostępniającej swoje zasoby zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorącej udział w realizacji części zamówienia składa także niniejszy dokument. 2. Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne. 3. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 4. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wymiany niesprawnych źródeł światła oraz elementów wyposażenia opraw oświetleniowych - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. W przypadku umów wieloletnich przewiduje się waloryzację wartości umownej jak niżej: a) Wysokość wynagrodzenia Wykonaw?cy robót może ulec zmianie, zgodnie ze zmianą wskaźnika cen towarów i usług inwe?stycyjnych, będącego m.in. następstwem wzrostu płacy minimalnej i składek na ubezpieczenie społeczne, ogłaszanego przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, pod warunkiem, że wskaźnik ten na koniec roku kalendarzowego przekroczy 5% w stosunku do pierwszego dnia roku, w którym następuje rewaloryzacja. Rewaloryzacja będzie dokonywana w okresach 12-to miesięcznych na koniec każdego roku kalendarzowego. b) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego po upływie 12 miesięcy realizacji umowy. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). Waloryzacja wynagrodzenia umownego będzie uruchamiana na zasadach jak niżej: - W okresie pierwszych 12 miesięcy obowiązywania umowy za wyjątkiem podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy nie podlega rewaloryzacji. - W okresie kolejnych 12 miesięcy obowiązywania umowy, waloryzacja za wyjątkiem podatku VAT, następować będzie w oparciu o przeprowadzone negocjacje, pod warunkiem, że zmiana prawa będzie miała istotny wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób powołanych do wykonywania umowy (przedstawionych w ofercie Wykonawcy w wykazie osób - druk nr 5 do SIWZ) na wniosek którejś ze stron w przypadku uzasadnionej konieczności wystąpienia takiej zmiany (np. w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z powierzonej im funkcji); lub jeżeli zmiana kluczowego specjalisty (osoby) stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacja osoby; zmiany wynikające z ww. przyczyn mogą nastąpić jedynie za zgodą strony przeciwnej. Ponadto Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osoby/-ób, jeżeli uzna, że nie wykonuje/-ją ona/-e swoich obowiązków wynikających z umowy. W przypadku zmiany osoby, nowy specjalista/osoba musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty/-osoby; Wykonawca obowiązany jest zmienić osobę/ specjalistę w terminie wyznaczonym we wniosku Zamawiającego. Zmiana ta nie stanowi istotnej zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p. 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2015 godzina 11:30, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.