Og³oszenie z dnia 2025-12-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jab³onka w latach 2026-2027.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182611100
1.5.8.) Numer faksu: 182652468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jab³onka w latach 2026-2027.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-717ceb09-d445-4828-99b6-5021192ab9ca
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00577835
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00008857/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Konserwacjê o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Jab³onka w 2026 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12218623.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi: przy u¿yciu portalu
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka oraz poczty elektronicznej: zpubliczne@jablonka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1181237
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer, w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Wykonawca obowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. instrukcj± i postêpowaæ ws zasad w niej wskazanych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Rozdziale XVI, XVII I XVIII SWZ .
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z pó¼n. zm), sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jab³onka z siedzib± w Urzêdzie Gminy:
adres: ul. 3-go Maja 1
34-480 Jab³onka
tel.: 18 26 111 00;
e-mail: sekretariat@jablonka.pl
strona internetowa: www.jablonka.pl
BIP: https://bip.malopolska.pl/ugjablonka/
1.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych, za po¶rednictwem adresu
e-mail: iod@jablonka.pl lub pisemnie na adres Administratora.
1.3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
1.5. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
1.6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
1.7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
1.8. Osoba, której dane dotycz±, ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
- w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.9. Osobie, której dane dotycz±, nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.271.1.48.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Jab³onka w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
2. Lampy o¶wietlenia ulicznego umieszczone s± na s³upach bêd±cych w³asno¶ci± Tauron Dystrybucja oraz s³upach bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Jab³onka.
3. Na dzieñ rozpoczêcia realizacji zamówienia konserwacja obejmuje 1823 lamp (oprawy rtêciowe, sodowe, LEDowe) oraz 100 szaf steruj±cych o¶wietleniem. Sieæ zasilaj±ca o¶wietlenie, kablowo-napowietrzna, podlegaj±ca konserwacji wynosi ok. 106 km.
3.1. Ilo¶æ lamp wzro¶nie:
- w listopadzie 2026 o 83 oprawy LED (1906 szt.)
- w grudniu 2026 o 3 oprawy LED (1909 szt.)
- w pa¼dzierniku 2027 o 18 opraw LED (1927 szt.)
4. Dodatkowe punkty wynikaj± z zakoñczenia okresu gwarancyjnego.
5. Rozpoczêcie obs³ugi wskazanych lamp pogwarancyjnych w trakcie realizacji umowy nie bêdzie podstaw± do zmiany wynagrodzenia ustalonego w postêpowaniu przetargowym (nale¿y z góry skalkulowaæ odpowiednie koszty).
6. Wykonawca wybrany w drodze postêpowania na konserwatora urz±dzeñ o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Jab³onka, odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urz±dzeñ o¶wietleniowych zainstalowanych na tym obszarze i ponosi wszelkie konsekwencje z tytu³u niespe³nienia powy¿szych wymagañ, w tym tak¿e konsekwencje prawne w przypadkach, kiedy niew³a¶ciwe prowadzenie konserwacji stwarza zagro¿enie dla zdrowia i ¿ycia ludzkiego lub spowoduje zaistnienie wypadku. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wykonywania us³ugi w zakresie konserwacji i eksploatacji urz±dzeñ o¶wietlenia ulicznego w nale¿ytym stanie technicznym, a tak¿e wype³niania formalno¶ci zwi±zanych z wykonywaniem ni¿ej wymienionych czynno¶ci.
7. Osoby wykonuj±ce przedmiot zamówienia z ramienia Wykonawcy, musz± posiadaæ kwalifikacje do konserwacji o¶wietlenia ulicznego, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 roku, w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ i instalacji w sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392 z pó¼niejszymi zmianami) posiadaæ znajomo¶æ uk³adu zasilania i sterowania konserwowanych obwodów o¶wietlenia oraz znajomo¶ci z zakresu obowi±zków i sposobu prowadzenia prac konserwacyjnych ze szczególnym uwzglêdnieniem zasad bezpieczeñstwa pracy.
8. Wszelkie niezbêdne materia³y s³u¿±ce do likwidacji powsta³ych awarii i innych nieprawid³owo¶ci w funkcjonowaniu o¶wietlenia zapewnia Wykonawca konserwacji.
9. Wykonawca winien stosowaæ tylko fabrycznie nowe urz±dzenia i materia³y posiadaj±ce wymagane atesty i certyfikaty.
10. W celu prawid³owego sporz±dzenia oferty Wykonawca powinien dokonaæ wizji terenu prac i jego otoczenia, oraz uzyskaæ wszelkie niezbêdne informacje co do ryzyka, trudno¶ci i wszelkich innych okoliczno¶ci jakie mog± wyst±piæ w trakcie realizacji umowy.
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA okre¶la Za³±cznik nr 11 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50232100-1 - Us³ugi w zakresie konserwacji o¶wietlenia ulicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Kryterium „cena” (Kc) – 60 pkt
b) Kryterium „Czas reakcji na zabezpieczenie otwartych lub uszkodzonych szaf o¶wietleniowych oraz otwartych lub uszkodzonych wnêk s³upowych/bezpiecznikowych od momentu zg³oszenia (Kcr) – 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zabezpieczenie otwartych lub uszkodzonych szaf o¶wietleniowych oraz otwartych lub uszkodzonych wnêk s³upowych/bezpiecznikowych od momentu zg³oszenia (Kcr)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Informacje o warunkach udzia³u w postêpowaniu (art. 281 ust 2 pkt 2 ustawy Pzp)1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy:
niepodlegaj±cy wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1-6 (Rozdzia³ 14 SWZ) i art. 109 ust. 1 pkt 4,5,7 ustawy Pzp w zakresie przewidzianym przez zamawiaj±cego w niniejszej SWZ (Rozdzia³ 15 SWZ),
dodatkowo Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ brak podstaw do wykluczenia w oparciu o przes³anki okre¶lone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497):
Art. 7. Przes³anki wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu] Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci [Dz.U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. / Art. 1 pkt. 3: [Akty unijne wprowadzaj±ce sankcje, odpowiednie stosowanie] W celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2, stosuje siê: pkt 3) wykluczenie z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320]
którzy spe³niaj± warunki o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp na poziomie wymaganym przez zamawiaj±cego zgodnie z opisem poni¿ej.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
Zamawiaj±cy w zakresie warunku okre¶la nastêpuj±ce minimalne poziomy zdolno¶ci:
da. Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje nastêpuj±cymi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi dostêpnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:
• Wykonawca winien wykazaæ dysponowanie co najmniej 1 podno¶nikiem samochodowym z koszem izolowanym do 1 kV dopuszczonym do pracy pod napiêciem; (za³±cznik nr 9 do SWZ);
db. Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
• wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia tj. co najmniej dwie osoby posiadaj±ce aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21 maja 2003r. Nr 89, poz. 828 z pó¼niejszymi zmianami) uprawnienia do wykonywania prac w zakresie obs³ugi, monta¿u, konserwacji, napraw i remontów oraz czynno¶ci pomiarowo – kontrolnych urz±dzeñ i instalacji elektroenergetycznych o¶wietlenia ulicznego na stanowisku eksploatacji (E) i dozoru (D), posiadaj±ce dodatkowe uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napiêciem (PPN) w sieciach o¶wietlenia ulicznego - (za³±cznik nr 10 do SWZ).
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy wiedzy i do¶wiadczenia, musi byæ spe³niony:
a. przez Wykonawcê samodzielnie, lub
b. przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie samodzielnie, lub
c. w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wymaganego do¶wiadczenia w ramach do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji ;
1.2. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r., poz. 57 z pó¼n. zm,), o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
1.3. Podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.
1.4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania,
w tym na etapie sk³adania ofert podlegaj±cych negocjacjom lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, (art. 274 ust. 2 ustawy Pzp).
1.5. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia (art. 274 ust. 3 ustawy Pzp).
1.6. 1.6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia:
a) podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ (art. 127 ust. 2 ustawy Pzp).
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego b±d¼ Centralnej Ewidencji i In-formacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bez-p³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca dostarczy³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (§13 rozp. o którym mowa w art. 128 ust. 6 usta-wy Pzp)
1.7. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w §13 ust. 1 rozp. o którym mowa w art. 128 ust. 6 ustawy Pzp, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
1.8. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w ww. rozporz±dzeniu, sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie
i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp
2. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1.1.1. wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.
Wykaz nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ.
W przedmiotowym wykazie narzêdzi wykonawca winien wskazaæ informacje w zakresie okre¶lonym w warunkach w rozdziale 11 ust. 2 lit. da SWZ.
1.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 10 do SWZ. W przedmiotowym wykazie narzêdzi wykonawca winien wskazaæ informacje w zakresie okre¶lonym w warunkach w rozdziale 11 ust. 2 lit. db SWZ.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.1.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez
Zamawiaj±cego w Rozdziale XI ust. 2 SWZ- za³±cznik nr 3/3a do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w
Rozdziale XII ust. 1 SWZ.- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o
spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
1.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy
potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów- wzór
zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
1.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka
cywilna itp.)- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ podpisane przez ka¿dego z
wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
1.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do
podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli
ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- pe³nomocnictwo mo¿e byæ
sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Szczegó³owe informacje, zawarto w Rozdziale X SWZ.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie za-mówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie Pe³nomocnika nale¿y za-³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi
aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII ust. 3 pkt 2) oraz pkt. 3) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi/dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy (za³±cznik nr 6).
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawne; fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem;
6. Je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy ¿±da przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców (art.59 ustawy Pzp).
7. [...]
8. Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
9. [...]
10. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
11. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców.
12. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.Szczegó³owe zapisy odno¶nie przewidywanych zmian umowy, zawarto w §12 projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1221862
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-10
INNE PRZETARGI JAB£ONKA
- Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jab³onka w latach 2026-2027.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego.
wiêcej: przetargi JAB£ONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jab³onka w latach 2026-2027.
- Utrzymanie instalacji o¶wietleniowych bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Miasta Sopot
- Utrzymanie, bie¿±ce naprawy, konserwacja i przegl±dy infrastruktury o¶wietleniowej na terenie Gminy Miasto Krosno w 2026 r.
- Konserwacja oraz bie¿±ce utrzymanie i remonty urz±dzeñ o¶wietlenia ulicznego na terenie Miasta Be³chatowa w 2026 roku
- Konserwacja urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego i parkowego na terenie Gminy Go³dap
- Us³ugi w zakresie konserwacji o¶wietlenia drogowego, parkowego i iluminacyjnego na terenie miasta i gminy Bystrzyca K³odzka w 2026 roku.
wiêcej: Us³ugi w zakresie konserwacji o¶wietlenia ulicznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





