Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00451516/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
- 2025/BZP 00461048/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-07
- 2025/BZP 00582809/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-08
- 2025/BZP 00507362/01 - Wynik z dnia 2025-10-30
- 2025/BZP 00517059/01 - Wynik z dnia 2025-11-05
- 2025/BZP 00582275/01 - Wynik z dnia 2025-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zabezpieczenie podstawowych potrzeb ludności Miasta i Gminy Lesko
w sytuacjach kryzysowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Lesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 469 80 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c5bd444-0165-4b2a-a2b9-786d0af535751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie podstawowych potrzeb ludności Miasta i Gminy Leskow sytuacjach kryzysowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c5bd444-0165-4b2a-a2b9-786d0af53575
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031554/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zabezpieczenie podstawowych potrzeb ludności Miasta i Gminy Lesko w sytuacjach kryzysowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451516
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIK.271.1.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 802845,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa przyczep do przewozu wody pitnejSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 282520,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ciągnika.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 16730000-1 - Ciągniki trakcyjne
4.5.5.) Wartość części: 325203,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ubrań specjalnych dla OSP.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca nie przystąpił do podpisania umowy
INNE PRZETARGI LESKO
- Dostawa Samochodu osobowego 9 osobowego do Zespołu Szkół Leśnych w Lesku
- Modernizacja energetyczna świetlicy wiejskiej w Bezmiechowej Górnej
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa nowego, mobilnego zespołu prądotwórczego (agregatu) na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ramach realizacji Programu OLiOC na terenie powiatu łowickiego
- Dostawa dwóch nowych, mobilnych zespołów prądotwórczych (agregatów) na potrzeby Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych w ramach realizacji Programu OLiOC
- Dostawa 5 sztuk agregatów prądotwórczych 3-fazowych, o mocy 7,5 kW
- Dostawa agregatu prądotwórczego
- "Dostawa agregatów prądotwórczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie" w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: Ciągniki trakcyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





