Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Łódź: Dostawa urządzeń sieciowych i oprogramowania sieci LAN i WAN oraz instalacja, konfiguracja i integracja z infrastrukturą sieciową zamawiającego dostarczonych urządzeń i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 184661 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi , ul. Wólczańska 111/113, 90-521 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6315141, faks 042 6315108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń sieciowych i oprogramowania sieci LAN i WAN oraz instalacja, konfiguracja i integracja z infrastrukturą sieciową zamawiającego dostarczonych urządzeń i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń sieciowych i oprogramowania sieci LAN i WAN oraz instalacja, konfiguracja i integracja z infrastrukturą sieciową zamawiającego dostarczonych urządzeń i oprogramowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.41.50.00 - Sieć ethernet 32.41.21.20 - Sieć intranetowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek - wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, Spełnienie warunku: - Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP (PZP - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)), 2. Warunek - wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia na podstawie wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, stosując system oceny spełnia lub nie spełnia. Nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zamawiający żąda: 1.1. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1pkt 1-4 PZP (w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy wykonawca), 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy wykonawca). - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. Nr 330.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. Nr 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części
- Wykonanie prac malarskich we wszystkich obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Usługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i pracowników"
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.
- Dostawa licencji oprogramowania firmy Microsoft w ramach umowy MPSA
- 48/D/25 "Dostawa odczynników i materiałów pomocniczych do 2 sztuk analizatorów ABL90 FLEX PLUS będących własnością Zamawiającego"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Łaskarzew"
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych dla wybranych lokalizacji BTS systemu cyfrowej łączności radiowej TETRA
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Dostawa, wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Niebylec w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Sieć intranetowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.