Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wyższy Urząd Górniczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332245
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@wug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
nadzór górniczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a128fed-fd32-414f-8358-d397cf5a5ef6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060105/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu informatycznego w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związnych z cyberbezpieczństwem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dotyczy projektu realizowanego w Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności, finansowanego ze środków Instrumentu na Rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycja C3.1.1. Cyberbezpieczeństwo – CyberPL, infrastruktura przetwarzania danych oraz optymalizacja infrastruktury służb państwowych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo Cyberbezpieczeństwo - Cyberbezpieczny Rząd.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wug.ezamawiajacy.pl/pn/wug/demand/246548/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://wug.ezamawiajacy.pl, zwanej dalej „platformą”.
Tym samym z uwagi, iż zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikacji niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, nie precyzuje informacji, o której mowa w art. 281 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp.
Instrukcja dla wykonawcy w zakresie funkcji i obsługi platformy dostępna jest pod adresem:https://wug.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=wug&USER_MENU_HOVER=publicFilesList.
Natomiast w przypadku gdy powyższe hiperłącze nie będzie działać instrukcję można pobrać z platformy z zakładki „baza wiedzy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z platformy:
a) zamawiający poprzez platformę zapewnia pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do dokumentów postępowania,
b) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie, ani logowania
do platformy,
c) do udziału w postępowaniu wymagane jest zalogowanie się wykonawcy do platformy, które odbywa się na subdomenie Wyższego
Urzędu Górniczego; https://wug.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
d) wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza
hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
e) rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym), lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych,
f) zarejestrowanie i utrzymywanie konta na platformie oraz korzystanie z platformy jest bezpłatne,
g) wykonawca w celu wyjaśnienie treści SWZ zwraca się z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ do zamawiającego za pomocą
platformy poprzez:
• opcję „zadaj pytanie (dostęp nieograniczony), lub
• przy użyciu zakładki „korespondencja” (dla użytkowników zarejestrowanych).
Pytanie w opcji „zadaj pytanie” odbywa się klikając lewym przyciskiem myszy w ikonę „ZADAJ PYTANIE”. Powoduje to otwarcie
okna, w którym należy uzupełnić dane wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z
wymaganym kodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika klawisz „POTWIERDŹ”, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania
pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane",
i) treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, zamawiający
udostępnia za pośrednictwem platformy,
j) korespondencja oraz przekazywanie dokumentów odbywać się będzie za pośrednictwem platformy,
k) niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
l) dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,
docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z,
html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
m) kodowanie i czas przekazania i odbioru danych:
- plik załączony przez wykonawcę na platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
- oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Prezes Wyższego Urzędu Górniczego, 40- 055 Katowice, ul. Poniatowskiego 31.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty e-mail: iod@wug.gov.pl, telefonicznie 32 7361857 lub pisemnie na adres siedziby administratora: Inspektor Ochrony Danych, Wyższy Urząd Górniczy, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 31,
Ponadto odbiorcą osobowych będzie również spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Domaniewskiej 49 (00-672 Warszawa), wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000041441 NIP 5262535153 REGON 017282436, jako właściciel Systemu, za pomocą którego zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z obowiązującą w Wyższym Urzędzie Górniczym Instrukcją Kancelaryjną i przepisami o archiwizacji dokumentów – kategoria B przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający, informuje iż pełna treść klauzuli informacyjnej stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pełna treść klauzuli informacyjnej stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BAG/10/2025/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy zawarte w załączniku nr 3 do SWZ.
3. Zamówienie realizowane jest na podstawie porozumienia o powierzenie grantu o numerze KPOD.05.10-CR.01-001/24/0037/KPOD.05.10-CR.01-001/25/2025 w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny WUG” realizowanego w Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności, finansowanego ze środków Instrumentu na Rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycja C3.1.1. Cyberbezpieczeństwo – CyberPL, infrastruktura przetwarzania danych oraz optymalizacja infrastruktury służb państwowych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo Cyberbezpieczeństwo - Cyberbezpieczny Rząd.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostawy następującego sprzętu informatycznego:1) w ramach zamówienia podstawowego (część gwarantowana):
a) 4 szt. przełączników sieciowych LAN w obudowie Rack Typ 1,
b) 2 szt. przełączników sieciowe LAN w obudowie Rack Typ 2,
c) 2 szt. macierzy dyskowej wraz z dyskami,
d) 2 szt. szafy serwerowe 24U,
e) 4 szt. serwerów obudowie Rack,
2) w ramach zamówienia objętego prawem opcji:
a) 2 szt. serwerów obudowie Rack.
2. Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieskorzystania lub skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie. Warunkiem uruchomienia przez zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o korzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z prawa opcji, tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nastąpi najpóźniej w terminie 2 dni roboczych od zwarcia umowy. Postanowienia odnoszące się do części gwarantowanej przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert będzie dokonywana według następujących kryteriów:
- cena : 85 pkt (znaczenie 85%)
- termin dostawy sprzętu: 5 pkt (znaczenie 5%)
- okres gwarancji jakości na dostawę sprzętu: 10 pkt (znaczenie 10%)
2. Kryterium „cena”:
a) rozpatrywane będzie według zaoferowanej przez wykonawcę łącznej ceny brutto za realizację zamówienia,
b) zaoferowana cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) wykonawca, który zaoferował najniższą cenę i spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeni z postępowania uzyska w tym kryterium liczbę punktów 85,
d) punkty dla pozostałych wykonawców zostaną obliczone zgodnie z poniższą zasadą;
Punkty będą liczone wg wzoru:
C= (C1/C2) x 100% x 85
gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę,
C1 – cena brutto oferty z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych/ niepodlegających odrzuceniu,
C2 – cena brutto oferty badanej.
e) wyliczenie punktów w zakresie powyższego kryterium zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
3. Kryterium „termin dostawy sprzętu”:
a) rozpatrywany będzie według zaoferowanego przez wykonawcę w ofercie terminu dostawy sprzętu, według następującej punktacji:
Wartość punktowa
2 tygodnie licząc od daty zawarcia umowy 5 pkt
3 tygodnie licząc od daty zawarcia umowy 0 pkt
b) termin dostawy sprzętu wymagany przez zamawiającego, wynosi 3 tygodnie. Zaoferowanie dłuższego terminu spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
c) w przypadku braku wskazania w ofercie terminu dostawy sprzętu zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował termin dostawy wynoszący 3 tygodnie i poprawi powyższe na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Oferta wówczas otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium, zgodnie z powyższą tabelą.
4. Kryterium „okres gwarancji jakości na dostawę sprzętu”:
d) rozpatrywany będzie według zaoferowanego przez wykonawcę w ofercie okresu gwarancji jakości, według następującej punktacji:
Wartość punktowa
60 miesięcy 10 pkt
48 miesięcy 5 pkt
36 miesięcy 0 pkt
e) okres gwarancji jakości na dostawę sprzętu wymagany przez zamawiającego, wynosi 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
f) w przypadku braku wskazania w ofercie okresu gwarancji jakości na dostawę sprzętu zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy i poprawi powyższe na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Oferta wówczas otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium, zgodnie z powyższą tabelą.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w ramach poniżej określonych kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
7. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy sprzętu
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości na dostawę sprzętu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie zdolności technicznej:
wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej:
- dwie (2) usługi polegające na wdrożeniu infrastruktury serwerowej lub wirtualizacyjnej w organizacji zatrudniającej niemniej niż 150 pracowników, obejmujące dostawę, konfigurację i uruchomienie środowiska wysokiej dostępności (HA) oraz
- jedną (1) usługę polegającą na utrzymaniu lub administrowaniu infrastrukturą serwerową lub wirtualizacyjną w organizacji zatrudniającej nie mniej niż 150 pracowników, realizowanych przez okres co najmniej 12 miesięcy.
Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym mowa powyżej, musi zostać spełniony w całości przez wykonawcę (jednego z wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia. Natomiast jeżeli wykonawcy zamierzają realizować wspólnie część zamówienia objętą warunkiem, każdy z nich powinien wykazać się stosownym doświadczeniem.
W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza, by wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał tego zamówienia.
b) w zakresie zdolności zawodowej:
wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
• co najmniej jedną osobą, która posiada certyfikat Red Hat Certified System Administrator (RHCSA) lub równoważny certyfikat potwierdzający znajomość administracji systemami Linux na poziomie zaawansowanym (obejmujący zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami, siecią, pamięcią masową, usługami systemowymi i automatyzacją zadań),
• co najmniej jedną osobą, która posiada certyfikat Red Hat Ceph Storage Architecture and Administration lub równoważny certyfikat potwierdzający praktyczne umiejętności w zakresie projektowania, wdrażania i zarządzania rozproszonymi systemami pamięci masowej (object/block storage), w środowisku opartym o open source.
W przypadku certyfikatów równoważnych wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumentację potwierdzającą, że dany certyfikat obejmuje zakres wiedzy i umiejętności nie mniejszy niż certyfikat referencyjny (np. opis programu certyfikacji, zakres egzaminu, instytucję certyfikującą).
Zamawiający dopuszcza posiadanie ww. certyfikatów przez jedną osobę.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał osobowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w SWZ przez zamawiającego - wg załącznika nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg załącznika nr 6 do SWZ
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Zamawiający w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SWZ w pkt I.3 w tabelach nr od 1 do 5 określił szczegółowe parametry techniczne sprzętu.2) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt dla wybranych parametrów spełnia wymagania postawione przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną określając parametry oferowanego sprzętu, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
specyfikacja techniczna określająca parametry oferowanego sprzętu, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie, pełnomocnika do reprezentowaniu ich do udziału w przedmiotowym postępowaniu – jeżeli dotyczy, zgodnie z pkt XI.3 SWZ,
- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – jeżeli dotyczy, zgodnie z pkt XI.6 SWZ (załącznik nr 9 do SWZ),
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy, zgodnie z pkt XII.3 SWZ (załącznik nr 10 do SWZ),
- dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania spełniają wszystkie wymagania zamawiającego określone w SWZ oraz zapewniają co najmniej równoważne parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe - w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego – jeżeli dotyczy,
- pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy,
- tłumaczenia – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę, w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.2. Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą występować jako:
a) spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 k.c.,
b) wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się
o udzielenie zamówienia, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów k.c., np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub więcej wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.
4. Zgodnie z pkt X SWZ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz podmiotowe środki dowodowe składane na okoliczność potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składa odrębnie każdy
z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
5. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt IX.1.4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których zdolności są wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Szczegółowe warunki, na których zawarte zostaną umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym
w projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami lub dokumentami należy złożyć za pomocą platformy https://wug.ezamawiajacy.pl, zgodnie z instrukcją zawartą w pkt XIV SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Poprzez ustawę Pzp w niniejszym ogłoszeniu zamawiający rozumie ustawę Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r.poz. 1320, z póżn. zm.).Poprzez SWZ w niniejszym zamówienie zamawiający rozumie Specyfikację Warunków Zamówienia.
Terminu realizacji zamówienia (dookreślenie warunków);
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w zakresie:
a) dostawy sprzętu - w terminie 3 tygodni, licząc od daty zawarcia umowy;
b) wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source - w terminie 2 tygodni, licząc od daty dostarczenia sprzętu.
Wykonawca może zaoferować krótszy termin, co będzie dodatkowo punktowane w ramach kryterum oceny ofert.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera przeznaczonego do intensywnej wirtualizacji oraz zapasowego serwera do przeprowadzenia testów w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Dostawa serwera rack z systemem operacyjnym oraz licencjami
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





