Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Lublin: Roboty instalacyjne w budynku Oddziału ZUS przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 182023 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, fax 081 5357402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty instalacyjne w budynku Oddziału ZUS przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są budowlane roboty instalacyjne w użytkowanym budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie, mające na celu przystosowanie w/w obiektu do aktualnych wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w : 1.1. Projekcie wykonawczym nr 1/2 - Budowa Dźwiękowego Systemu Ostrzegania (DSO) dla budynku biurowego przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie, 1.2. Projekcie wykonawczym nr 2/2 - Budowa Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) dla budynku biurowego przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie, 1.3. Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) nr 45000000-7.1 - Wymagania ogólne, nr 45312100-8.1 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych (DSO) i nr 45312100-8.2 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych (SSP), 1.4. Przedmiarze robót nr 1 (DSO), 1.5. Przedmiarze robót nr 2 (SSP),
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 14.000,00 zł. brutto..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, co udokumentują złożeniem stosownego oświadczenia i aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedstawią dokument stwierdzający, że osoba (lub osoby) pełniąca rolę kierownika robót posiada uprawnienia, których obowiązek posiadania nakładają przepisy dotyczące przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych) oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków z właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. 1.3. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej jedną robotę podobną zakresem do przedmiotu zamówienia (roboty instalacyjne DSO lub SSP) o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000 PLN oraz dołączyć dokumenty na potwierdzenie należytego wykonania tych robót. W w/w dokumentach muszą znaleźć się m.in. informacje na temat przedmiotu wykonanej roboty - jej wartość, data wykonania, adres i nazwa inwestora oraz jego opinia potwierdzająca terminowe i należyte wykonanie prac. 1.4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 500 000,0 zł (słownie : pięćset tysięcy złotych), co udokumentują informacją banku lub spółdzielczej kasy oszcędnościowo-rozliczeniowej, w których Wykonawca posiada rachunek , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert . 1.5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 100 000 PLN, co udokumentują składając stosowną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający spełnienie tego warunku. 1.6. wniosą wadium w wysokości 14 000,00 PLN. 1.7. zaakceptują, składając stosowne oświadczenie w Formularzu Ofertowym, 30. dniowy termin zapłaty za wykonane roboty, liczony od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 1.8. Spełnią warunki dodatkowe określone w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS OW w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. Cena SIWZ w wersji papierowej -120,00 zł (brutto)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914 - budynek 38C..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ w wersji papierowej , po okazaniu się dowodem wpłaty 120,00 zł (brutto) na konto Zamawiającego : BH S.A. I. O/Warszawa Nr 21 1030 1016 0000 0000 6172 2001 z dopiskiem: opłata za SIWZ - NZ/20/370/341/07. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: 1. Włodzimierz Koczkodaj, piętro IX, pok. 914 -budynek 38C, tel. (0-81) 535-77-94 lub 502 007 794 fax: (0- 81) 535-77-94 w godz. 07:15 -15:15; e-mail: koczkodajw@zus.pl 2. Andrzej Orzechowski, piętro IX, pok. 904 -budynek 38C, tel. (0-81) 535-77-24 lub 502 007 805; fax: (0-81) 535-77-27 w godz. 07:15 -15:15;
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.