eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Górapełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową północnego obejścia Nowej Soli w ciągu drogi krajowej nr 3 relacji Świnoujście - Jakuszyce od km 293 + 930 do km 309 + 090. Kontrakt nr 603

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-04

POZYCJA 17225

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zielona Góra: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową północnego obejścia Nowej Soli w ciągu drogi krajowej nr 3 relacji Świnoujście - Jakuszyce od km 293 + 930 do km 309 + 090. Kontrakt nr 603 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, do kontaktów: Hanna Kuliczkowska, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, tel. +48 68 3255313, fax +48 68 3253468, e-mail: przetargi@zielona-gora.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową północnego obejścia Nowej Soli w ciągu drogi krajowej nr 3 relacji Świnoujście - Jakuszyce od km 293 + 930 do km 309 + 090. Kontrakt nr 603. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową północnego obejścia Nowej Soli w ciągu drogi krajowej nr 3 relacji Świnoujście - Jakuszyce od km 293 + 930 do km 309 + 090. Kontrakt nr 603. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Droga krajowa nr 3 relacji Świnoujście - Jakuszyce od km 293 + 930 do km 309 + 090, miejscowość Nowa Sól, województwo lubuskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Świadczenie usług związanych z nadzorem nad budową północnego obejścia Nowej Soli w ciągu drogi krajowej nr 3 relacji Świnoujście - Jakuszyce od km 293 + 930 do km 309 + 090. Kontrakt nr 603. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 38;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 100 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" - w wysokości nie mniejszej niż 2,5 mln PLN. b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe -nie mniejszą niż 1 (xpb większe bądź równe 1). c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00PLN na przedmiotowe zadanie. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 3,0 mln PLN . 1'. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1.a) spełniają łącznie. b) warunek określony w pkt 1.b) spełnia każdy z Wykonawców , c) warunek określony w pkt 1. c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy . 2. Potencjał kadrowy. Osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej; Lp/ Stanowisko(funkcja)/ Wymagana ilość osób/ Kwalifikacje/ Doświadczenie zawodowe 1/ Kierownik Zespołu Nadzoru - Inżynier Rezydent(specjalista ds. robót drogowych)/ 1/ Wykształcenie techniczne,uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w specjalności wymaganej w prawie budowlanym)/ 10 lat w branży drogowej (w tym 4 letnie kierownicze lub jako nadzór), minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu projektami finansowanymi przez międzynarodowe instytucje finansowe zgodnie z FIDIC. 2/ Inspektor Robót Drogowych/ 1/ Wykształcenie techniczne, , uprawnienia budowlane jw./ 5 lat w budowie dróg, minimum jeden kontrakt w kierowaniu projektami finansowanymi przez międzynarodowe instytucje finansowe zgodnie z FIDIC. 2a/ Asystent Inspektora Robót Drogowych/ 1/ Wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane jw./ Doświadczenie w budowie dróg minimum 3 lata. 3/ Inspektor Robót Mostowych/ 1/ Wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane jw./ 5 lat w budowie obiektów mostowych, minimum jeden kontrakt w kierowaniu projektami finansowanymi przez międzynarodowe instytucje finansowe zgodnie z FIDIC. 3a/ Asystent Inspektora Robót Mostowych/ 1/ Wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane jw./ Doświadczenie minimum 3 lata w budowie obiektów mostowych. 4/ Specjalista ds. obmiarów i rozliczeń/ 1/ Wykształcenie techniczne; znajomość kosztorysowania, wykonywania obmiarów, obliczania ilości robót zgodnie z polskimi i europejskimi standardami z wykorzystaniem przedmiarów na prace budowlane; znajomość warunków FIDIC/ Doświadczenie zawodowe, w tym 2 letnie przy prowadzeniu obmiarów i rozliczeń 5/ Geodeta/ 1/ Odpowiednie uprawnienia (geodezyjne)/ Doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 letnie w budownictwie drogowo-mostowym 6/ Technolog/ 1/ Wykształcenietechniczne/ 5 letnie doświadczenie zawodowe w budowie dróg i mostów zarówno w praktyce, jak i w laboratorium 7/ Inspektor robót kanalizacyjnych i wodociągowych / 1/ Stosowne uprawnienia branżowe/ Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w tej branży 8/ Inspektor robót elektroenergetycznych/ 1/ Stosowne uprawnienia branżowe/ Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w tej branży 9/ Inspektor robót telekomunikacyjnych/ 1/ Stosowne uprawnienia branżowe/ Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w tej branży 10/ Inspektor robót gazowniczych/ 1/ Stosowne uprawnienia branżowe/ Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w tej branży 11/ Inny personel, który Konsultant uzna za niezbędny (np. sekretarka i asystenci) Uwaga: Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie. Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2'. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - inne dokumenty określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt III.2.1) 1.c). 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt III.2.1) 1.d). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informację o posiadanym potencjale technicznym wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny który przeznaczy na potrzeby nadzoru nad realizacją robót budowlanych tj.: Sprzęt/komputery - szt. 4, telefon, fax - szt.1, kserokopiarka -szt. 1, skaner - szt.1, samochód osobowy lub terenowy - szt.1, telefony komórkowe -szt.1. 1'. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 1. 2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy . Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 01.01.2003r. do 31.12.2005r. wykonał usługi porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: nadzorował budowę dwóch zadań drogowo-mostowych o charakterze i złożoności w zakresie technicznym porównywalnym do niniejszego zamówienia, o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 25,00 mln PLN na każde zadanie., lub Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 01.01.2003r. do 31.12.2005r., wykonał usługi porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: nadzorował budowę zadań drogowo-mostowych o charakterze i złożoności w zakresie technicznym porównywalnym do niniejszego zamówienia, o łącznej wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 75,00 mln PLN. 2'. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena - 60% 2. organizacja i metodologia - 40% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Nr GDDKiA-O/ZG-15-418U/3/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.05.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 1) za zaliczeniem pocztowym lub 2) w kasie siedziby Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.05.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.05.2006, godzina 11:00, oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego przy ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, w pokoju nr 28, w dniu 19. 05. 2006 r.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1'. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie obsługi geodezyjnej pod warunkiem, że Podwykonawcy posiadać będą kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji usług im powierzonych, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat wykonali dwa podobne zadania. Wartość każdej usługi potwierdzającej kwalifikacje Podwykonawcy nie może być mniejsza niż 30% wartości usługi określonej przez Wykonawcę. 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.