eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puckutrzymanie czystości w pasie drogowym dróg wojewódzkich przebiegających przez miasta na terenie działania RDW Puck w roku 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-15

POZYCJA 17077

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Puck: utrzymanie czystości w pasie drogowym dróg wojewódzkich przebiegających przez miasta na terenie działania RDW Puck w roku 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku, do kontaktów: Romana Ginter-Damaszke, ul. Żarnowiecka 3, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6732544, e-mail: rdw_puck@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.hnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.zdw.hnet.pl/pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w pasie drogowym dróg wojewódzkich przebiegających przez miasta na terenie działania RDW Puck w roku 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Drogi wojewódzkie administrowane przez RDW Puck. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem zamówienia jest jednorazowe pozimowe sprzątnięcie nawierzchni oraz systematyczne sprzątanie dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku w terminie do 31.10.2007. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zad.1 - utrzymanie czystości na dr. woj. Nr 216 (Reda-Władysławowo-Hel) w m. Reda Zad.2 -utrzymanie czystości na dr. woj. Nr 216 (Reda -Władysławowo - Hel) w m. Władysławowo, Chałupy i dr. woj. nr 215 (Władysławowo - Sulicice) w m. Władysławowo, Jastrzębia Góra, Karwia Zad.3 - utrzymanie czystości na drodze woj. Nr 218 (Gdańsk - Krokowa ) w m. Wejherowo Zad. 4 - utrzymanie czystości na dr. woj. Nr 216 (Reda- Władysławowo - Hel) w m. Kuźnica, Jastarnia, Jurata Zad. 5 - utrzymanie czystości na dr. woj. Nr 216 (Reda -Władysławowo - Hel) w m. Hel Zad.6 -utrzymanie czystości na dr. woj. Nr 100 (Rumia - Kazimierz - Pierwoszyno) w m. Rumia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 120,0 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100), Zadanie 2 - 330,0 zł (słownie złotych: trzysta trzydzieści 00/100), Zadanie 3 - 150,0 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100), Zadanie 4 - 300,0 zł (słownie złotych: trzysta 00/100), Zadanie 5 - 65,0 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt pięć 00/100), Zadanie 6 - 40,0 zł (słownie złotych: czterdzieści 00/100), 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 1. Potencjał kadrowy : Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk : - Kierowca operator samochodu specjalistycznego - zamiatarka uliczna bezpyłowa - Operatorzy wykaszarek i kosiarek spalinowych posiadający wymagane uprawnienia - Brygadę pracowników do realizacji zadania w ilości min 5 osób 2. Potencjał techniczny : Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu , niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia - Samochodowa zamiatarka ulic bezpyłowa - Myjka wysokociśnieniowa - Kosiarki spalinowe - Samochód ciężarowy lub dostawczy ze skrzynią ładunkową lub ciągnik z przyczepą 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać ,że zrealizował ( rozpoczął i zakończył ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę , na zasadzie kwalifikacji \ spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4.Informacje o osobach , które będą kierować wykonaniem zamówienia , na Formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 Rozdziału II .Do informacji winny być dołączone niezbędne uprawnienia ) . 5.Informację o sprzęcie specjalistycznym będącym w dyspozycji Wykonawcy , na załączonym Formularzu Nr 2 Rozdziału II .Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. 6.Informację o doświadczeniu Wykonawcy na załączonym Formularzu Nr 3 Rozdziału II .Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców Do Informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające ,że wymienione roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.hnet.pl. Opłata: 6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto zamawiającego : Kredyt Bank SA II o/ Gdańsk Nr 86 1500 1171 1210 2004 7623 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 10:10, Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku ul. Żarnowiecka 3, 84-100 Puck.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: utrzymanie czystości na dr. woj. Nr 216 (Reda-Władysławowo-Hel) w m. Reda. 1) Krótki opis: Celem zamówienia jest systematyczne sprzątanie dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku od 10.04.2007 do 31.10.2007 na dr.woj. nr 216 w m. Reda. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 1 - jednorazowe pozimowe sprzątnięcie nawierzchni oraz sprzątanie cykliczne przez okres od dnia 10.04.2007 do 31.10.2007 na długości 1685 mb na drodze wojewódzkiej nr 216 w m. Reda. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: utrzymanie czystości na dr. woj. Nr 216 (Reda -Władysławowo - Hel) w m. Władysławowo, Chałupy i dr. woj. nr 215 (Władysławowo - Sulicice) w m. Władysławowo, Jastrzębia Góra, Karwia. 1) Krótki opis: Celem zamówienia jest systematyczne sprzątanie dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku od 10.04.2007 do 31.10.2007 na dr.woj.nr 215 i 216. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 2 - jednorazowe pozimowe sprzątnięcie nawierzchni oraz sprzątanie cykliczne przez okres od dnia 10.04.2007 do 31.10.2007 na długości 8409 mb w miejscowości Władysławowo, Chałupy, Jastrzębia Góra ,Karwia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: utrzymanie czystości na drodze woj. Nr 218 (Gdańsk - Krokowa ) w m. Wejherowo. 1) Krótki opis: Celem zamówienia jest systematyczne sprzątanie dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku od 10.04.2007 do 31.10.2007 na dr.woj.nr 218 w m. Wejherowo. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 3 - jednorazowe pozimowe sprzątnięcie nawierzchni oraz sprzątanie cykliczne przez okres od dnia 10.04.2007 do 31.10.2007 na długości 2529 mb na drodze wojewódzkiej nr 218 w m. Wejherowo. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: utrzymanie czystości na dr. woj. Nr 216 (Reda- Władysławowo - Hel) w m. Kuźnica, Jastarnia, Jurata. 1) Krótki opis: Celem zamówienia jest systematyczne sprzątanie dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku od 10.04.2007 do 31.10.2007 na dr.woj.nr 216 w m. Kuźnica, Jastarnia, Jurata. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 4- jednorazowe pozimowe sprzątnięcie nawierzchni oraz sprzątanie cykliczne przez okres od dnia 10.04.2007 do 31.10.2007 na długości 2012 mb na drodze wojewódzkiej nr 216 w m. Kuźnica, Jastarnia, Jurata. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: utrzymanie czystości na dr. woj. Nr 216 (Reda -Władysławowo - Hel) w m. Hel. 1) Krótki opis: Celem zamówienia jest systematyczne sprzątanie dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku od 10.04.2007 do 31.10.2007 na dr.woj.nr 216 w m. Hel. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 5 - jednorazowe pozimowe sprzątnięcie nawierzchni oraz sprzątanie cykliczne przez okres od dnia 10.04.2007 do 31.10.2007 na długości 433 mb na drodze wojewódzkiej nr 216 w m. Hel. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: utrzymanie czystości na dr. woj. Nr 100 (Rumia - Kazimierz - Pierwoszyno) w m. Rumia. 1) Krótki opis: Celem zamówienia jest systematyczne sprzątanie dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku od 10.04.2007 do 31.10.2007 na dr.woj. nr 100 w m. Rumia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 6 - jednorazowe pozimowe sprzątnięcie nawierzchni oraz sprzątanie cykliczne przez okres od dnia 10.04.2007 do 31.10.2007 na długości 600 mb na drodze wojewódzkiej nr 100 w m. Rumia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.