Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu sportowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA ORŁY SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@orlysportu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orlysportu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Propagowanie sportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu sportowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdcdb006-f51f-4c91-98ba-9c2f975376ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdcdb006-f51f-4c91-98ba-9c2f975376ea3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cdcdb006-f51f-4c91-98ba-9c2f975376ea
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Cała komunikacja w postępowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, inne informacje, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy eZamówienia. Złożenie oferty wymaga podpisu kwalifikowanego, zaufanego lub osobistego. 9.8 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem interaktywnego „Formularza ofertowego” dostępnego na Platformie eZamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą 1 pełnego kompletu sprzętu
wraz ze znakowaniem dla pozycji 12, 13, 15 wymienionych w załączniku nr 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA tj. piłka nożna, piłka ręczna, worek.
Pozycje 1 – 11 nie wymagają znakowania próbki. Pozycja 14 tj. piłka nożna do gry na sztucznej nawierzchni nie musi być znakowana na etapie składania próbek, jednakże znakowanie jest wymagane na etapie realizacji umowy.
Sprzęt złożony jako próbka musi spełnić wszystkie wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Próbkę Wykonawca wysyła na adres Zamawiającego na adres: Tyrlogii 2/16 01-982 Warszawa pokój 435 Fundacja Orły Sportu
w opakowaniu z dopiskiem: PRÓBKA DO POSTĘPOWANIA NA DOSTAWĘ SPRZĘTU SPORTOWEGO.
Wewnątrz opakowania lub na opakowaniu musi być oznaczenie Wykonawcy.
Ważne: PRÓBKA MUSI ZOSTAĆ DOSTARCZONA DO ZAMAWIAJĄCEGO PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego na turnieje organizowane przez Fundację Orły Sportu. Sprzęt konfekcjonowany i dostarczany w przesyłkach do lokalizacji na terenie całego kraju.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-25
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wymaganie zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu sprzętu sportowego o wartości minimum 100.000 zł brutto każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych:
Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą 1 pełnego kompletu sprzętuwraz ze znakowaniem dla pozycji 12, 13, 15 wymienionych w załączniku nr 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA tj. piłka nożna, piłka ręczna, worek.
Pozycje 1 – 11 nie wymagają znakowania próbki. Pozycja 14 tj. piłka nożna do gry na sztucznej nawierzchni nie musi być znakowana na etapie składania próbek, jednakże znakowanie jest wymagane na etapie realizacji umowy.
Sprzęt złożony jako próbka musi spełnić wszystkie wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w następującym zakresie:a) wydłużenie terminu realizacji umowy, w tym okresu realizacji dystrybucji – zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić w szczególności w przypadku zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia i jego zakresu jak i w sytuacji, gdy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego celowe będzie przedłużenie okresu realizacji umowy;
b) zwiększenie liczby sprzętu lub liczby adresów, do których mają zostać rozdystrybuowane przesyłki w szczególności, jednak nie więcej niż do 10% wartości umowy;
c) zmiany parametrów technicznych sprzętu w sytuacji braku dostępności materiału lub komponentów spowodowanych przerwami w łańcuchu dostaw, wycofaniem produktów z rynku, problemami dystrybucyjnymi, brakiem dostępności uniemożliwiającym terminową realizację zamówienia. Zmiana parametrów nie może prowadzić do pogorszenia jakości lub obniżenia funkcjonalności sprzętu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-06 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cdcdb006-f51f-4c91-98ba-9c2f975376ea
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 12:40
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-20
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku w Starzynie.
- Dostawa sprzętu sportowego
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom) w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi od czerwca 2025 r. do grudnia 2025 r.
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Darzlubie, Brudzewo, Celbowo, Werblinia, Swarzewo i Mieroszyno w podziale na 2 części
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego do zabiegów artroskopowych
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie sali ćwiczeń aerobowych oraz sali gimnastycznych
- Dostawa artykułów i sprzętu sportowego na rzecz 24 WOG
- Dostawa sprzętu sportowego
- dostawa i montaż wyposażenia siłowni w hali sportowej w Lusówku
- Zakup kabin z dostawą na stadion miejski przy ul. Mickiewicza w Chojnicach
- Dostawa wyposażenia sportowego obiektów MCS Wrocław.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.