eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu wraz z dostawą i montażem sprzętu sieciowego w Mieście Malborku i w Gminie Miłoradz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Malbork: Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu wraz z dostawą i montażem sprzętu sieciowego w Mieście Malborku i w Gminie Miłoradz
Numer ogłoszenia: 167166 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 6473325, faks 55 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu wraz z dostawą i montażem sprzętu sieciowego w Mieście Malborku i w Gminie Miłoradz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałego dostępu do Internetu wraz z dostawą i montażem sprzętu sieciowego w Mieście Malborku i w Gminie Miłoradz. 2.Przedmiot zamówienia zawiera przyłączenie i świadczenie dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych (wg. załącznika nr 1 do SIWZ) z terenu Gminy Miasta Malborka i Gminy Miłoradz, w tym: Część I jako przyłączenie i świadczenie dostępu do Internetu dla 60 gospodarstw domowych z terenu Miasta Malborka Część II jako przyłączenie i świadczenie dostępu do Internetu dla 40 gospodarstw domowych z terenu Gminy Miłoradz w terminie: dostawa i montaż w miejscu docelowym w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu na terenie Miasta Malborka i Gminy Miłoradz w okresie od dnia uruchomienia usługi do dnia 31.12.2012 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 3.1. Dla 60 gospodarstw z terenu Miasta Malborka oraz 40 gospodarstw z terenu Gminy Miłoradz - wykaz adresów w załączniku nr 1 do SIWZ. W każdym z gospodarstw znajduje się jeden komputer, zainstalowany w ramach innego postępowania w sprawie zamówienia publicznego. 3.2. Prędkość: Download - minimum 1 MB/s, Upload - minimum 256 kb/s 3.3. Stały dostęp 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu 3.4. Brak limitów pobierania i wysyłania 3.5. Czas usunięcia usterki- do 48 godzin od zgłoszenia administratorowi sieci. 3.6. Dostępność w miesiącu na poziomie 99% 3.7. Regulamin świadczenia usługi - projekt do konsultacji z Urzędem Miasta Malborka 3.8.Wzór umowy dla abonenta winien być uzgodniony i zatwierdzony z Urzędem Miasta Malborka w terminie do 7 dni od daty przedłożenia umowy 3.9.Niedostępność usługi dostępu do Internetu jest liczona od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę do chwili powiadomienia Zamawiającego o ponownej dostępności usługi. Gwarantowany czas przywrócenia dostępności usługi - 48 godzin od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7, 32.42.00.00-3, 51.30.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE OBOWIĄZUJE.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności telekomunikacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 16-07-2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Z 2004 r., Nr 1741, poz. 1800), tj. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę, które zostały określone w pkt 16 niniejszej SIWZ. Niespełnienie choćby jednego z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Stosowne pełnomocnictwa, oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w zakresie: zmiany wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT konieczności zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia, spowodowane wykonaniem robót dodatkowych, nieprzewidzianymi w SIWZ sytuacjami, np. zaistniałe kolizje, itp. oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę osób reprezentujących strony w procesie realizacji zamówienia zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2. Terminy mogą ulec zmianie na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w projekcie umowy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Termin zakończenia świadczenia usług ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: przyczyn niezależnych zaistniałych podczas realizacji zamówienia przestojów i opóźnień robót budowlanych zawinionych przez Zamawiającego, działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego bądź lokalnego) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, przy czym fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dokumentacji i musi być potwierdzony przez obie strony. 4. W określonych ust. 4 przypadkach wystąpienia opóźnień strony umowy ustalą nowe terminy realizacji, z tym że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 5. Termin zakończenia ustalony w ust. 4 przesunięciu także w przypadku wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych mających wpływ na termin wykonanie zamówienia objętego umową o roboty budowlane, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Wstępny termin zakończenia zostanie ustalony w protokole konieczności dotyczącym wykonania danych robót dodatkowych, a ostateczny w aneksie do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, pok. 236.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, pok. 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu pn. Cyfrowo połączeni - e-Inclusion na terenie Miasta Malborka i Gminy Miłoradz współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyłączenie i świadczenie dostępu do Internetu dla 60 gospodarstw domowych z terenu Miasta Malborka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyłączenie i świadczenie dostępu do Internetu dla 60 gospodarstw domowych z terenu Miasta Malborka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7, 32.42.00.00-3, 51.30.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyłączenie i świadczenie dostępu do Internetu dla 40 gospodarstw domowych z terenu Gminy Miłoradz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyłączenie i świadczenie dostępu do Internetu dla 40 gospodarstw domowych z terenu Gminy Miłoradz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7, 32.42.00.00-3, 51.30.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.