eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiDostawy odczynników do badań immunologicznych i najem aparatu do oznaczeń immunologicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Pionki: Dostawy odczynników do badań immunologicznych i najem aparatu do oznaczeń immunologicznych
Numer ogłoszenia: 163020 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, faks 048 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników do badań immunologicznych i najem aparatu do oznaczeń immunologicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawy odczynników do badań immunologicznych i najem aparatu do oznaczeń immunologicznych. Wielkość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania obejmuje dostawy odczynników do badań immunologicznych, tj.: 1 - test do badania antygenu HBS (zapotrzebowanie: 800 testów, tj. 8 opakowań przy wielkości opakowania: 100testów), 2 - ilościowe oznaczenie TSH (zapotrzebowanie: 5000 testów, tj. 50op. przy wielkości opakowania 100testów), 3 - ilościowe oznaczenie tyroksyny wolnej fT4 (zapotrzebowanie: 1200testów, tj. 12op. przy wielk.op.100testów), 4 - ilościowe oznaczenie markeru PSA (zapotrzebowanie: 1000testów, tj. 10op. przy wielk.op.100testów). Ponadto, w zakres przedmiotu zamówienia wchodzą akcesoria i niezbędne materiały kontrolne (kalibratory, roztwory, kontrole, bufory, kuwety, itp.), których rodzaj i ilości określa wykonawca (mając na uwadze odczynniki, oferowany aparat do oznaczeń immunologicznych oraz kompletność czynności niezbędnych do osiągnięcia końcowego wyniku badania i zapewnienia sprawnego działania aparatu) oraz najem aparatu do oznaczeń immunologicznych charakteryzującego się następującymi parametrami: pełna automatyzacja analiz, tryb pracy - swobodny dostęp do badanych prób, wydajność aparatu min.60 oznaczeń/h, ilość wykonywanych analiz z jednej próbki - min.4, możliwość wykonywania badań na cito bez konieczności przerywania pracy aparatu, stabilność kalibracji i rekalibracji min.14 dni, system chłodzenia odczynników w analizatorze, komputerowe opracowanie danych (statystyka, zestawienia), archiwizacja danych, możliwość współpracy z siecią, zabezpieczenie systemów komputerowych (UPS), lista zbiorcza wykonanych danego dnia badań, wydruk wyniku gotowego do wydania dla pacjenta zawierający jego pełną identyfikację, tj. min. imię, nazwisko, jednostka kierująca, lekarz kierujący Formularz asortymentowo-cenowy i zestawienie wymagań technicznych aparatu do oznaczeń immunologicznych uwzględniające parametry techniczno-użytkowe wskazanego wyżej przedmiotu zamówienia dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl (patrz zał. nr 2 i 3 do SIWZ). Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art. 29 ust.2 ustawy. Mając na uwadze postanowienia art.29 ust.3 ustawy należy przyjąć, iż określonemu przez zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym przedmiotowi zamówienia towarzyszy wyraz - lub równoważny, co oznacza produkty takiej samej lub wyższej jakości zapewniające możliwość uzyskania efektu założonego przez zamawiającego i sprecyzowanego w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo-cenowego. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - art.30 ust.7 ustawy: 33696000-5 odczynniki i środki kontrastowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki finansowe i płatności: a) termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę, b) niezmienność cen w okresie obowiązywania umowy (z wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT i obniżenia cen przez producenta poniżej cen określonych przez wykonawcę), Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami a oferowany przez wykonawców przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP (tj. posiadać zezwolenie na dopuszczenie do obrotu stanowiące decyzję właściwego organu), spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne, tj. 1.1.Oferowane przez wykonawców odczynniki do badań immunologicznych, pozostałe akcesoria i materiały kontrolne oraz oferowany aparat do oznaczeń immunologicznych muszą być dopuszczone do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać wystawioną dla nich deklarację zgodności i oznakowanie CE. 1.2.Oferowane przez wykonawców odczynniki muszą być zarejestrowane (wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz dopuszczone do obrotu na podstawie: -przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004, Nr 93 poz.896 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 roku w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. 2004, Nr 100, poz.1027). -Jeżeli któryś z produktów podlega innej klasyfikacji wówczas należy w tej kwestii dołączyć odpowiednie oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem jakiego produktu oświadczenie to dotyczy. 1.3.Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Krótszy termin ważności dopuszcza się w sytuacji gdy jest to uzasadnione specyfiką danego produktu, gdy ze względu na skład, komponenty czy system produkcji nie jest możliwe zapewnienie 12- miesięcznego terminu ważności. W pozostałych przypadkach konieczne jest zachowanie minimum 12 miesięcznego terminu ważności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 4 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, W sytuacji, gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dot. konsorcjum), wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas każdy z wykonawców działających wspólnie powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt.1 i 2. Dodatkowo wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz jest dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. - pod pojęciem dokument (zaświadczenie) należy tu rozumieć każdy dokument, który potwierdza okoliczność, iż przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania oraz odpowiada określonym przez zamawiającego wymaganiom jakościowym, wydany w dowolnej formie, o ile zawiera oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (typu: certyfikat CE, deklaracja zgodności, atest, świadectwo rejestracji, certyfikaty typu ISO lub równoważne, tj. wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, itp.). W sytuacji, gdy odpowiednie przepisy prawa wymagają, by potwierdzenie spełniania norm czy wymogów jakościowych wydane było w ściśle określonej formie, jej zachowanie jest konieczne. 2. Opisy (karty katalogowe, ulotki informacyjne, itp.) dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzone w języku polskim (jeżeli dokument sporządzony jest w innym języku należy dołączyć także tłumaczenie na język polski). Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty, dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wzór formularza określa załącznik nr 2 do SIWZ, dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 3.Wypełniony formularz - zestawienie parametrów technicznych - wzór formularza określa załącznik nr 3 do SIWZ, 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pok. Sekcji Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 09:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.7 ustawy. 5.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: specjalista ds. zamówień publicznych - mgr Emilia Lenartowicz-Gębka, tel./ fax. (48) 612 18 66, adres poczty elektronicznej: e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl 6. Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 16/2009 7.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 03-06-2009r., godz. 09:45, odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 18,00 PLN, można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego. 8. Termin wykonania zamówienia: Sukcesywne dostawy przez okres 24 miesięcy (odczynników, niezbędnych akcesoriów i materiałów kontrolnych, najem aparatu). 9. Miejsce realizacji: Laboratorium Analityczne zamawiającego, ul. Harcerska 1, 26-670 Pionki..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.