Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00167910/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Warsztaty w ramach projektu: „KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu
Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gorzowski Ośrodek Technologiczny - Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081172436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gotechnology.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gotechnology.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1faa0e1-d2e3-4626-9dad-179edd12be001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność techniczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Warsztaty w ramach projektu: „KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach ProgramuFundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1faa0e1-d2e3-4626-9dad-179edd12be00
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Kompetencje przyszłości” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167910
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1:1. WARSZTATY INŻYNIERYJNO-PRZYRODNICZE - 440 osób
2. WARSZTATY PROGRAMOWANIA - 120 osób
3. BUDOWANIE Z KLOCKÓW - ZAJĘCIA NIETRADYCYJNYMI FORMAMI KSZTAŁCENIA - 80 osób
4. WARSZTATY EKOLOGICZNO - PRZYRODNICZE - 100 osób
5. WARSZTATY TECHNOLOGICZNE - 112 osób
6. WARSZTATY Z JĘZYKA OBCEGO - 100 osób
7. EKO-WARSZTATY - 200 osób
8. EKSPERYMENTY PRZYRODNICZE - 105 osób
9. WARSZTATY MEDIACYJNE - 60 osób
10. WARSZTATY ROBOTYCZNE - 30 osób
11. ZAJĘCIA W CENTRUM SOWA - 994 osób
12. ZAJĘCIA WYJAZDOWE - BIWAK MATEMATYCZNY - 280 osób
13. ZAJĘCIA WYJAZDOWE: OBÓZ BIOLOGICZNY - ŁÓDŹ - 27
14. ZAJĘCIA WYJAZDOWE: OBÓZ BIOLOGICZNY - POZNAŃ - 51 osób
15. ZAJĘCIA WYJAZDOWE: OBÓZ KARTOGRAFICZNY - KŁODAWA I INWOWROCŁAW - 62 osób
16. ZAJĘCIA WYJAZDOWE: OBÓZ GEOGRAFICZNY - PSZCZEW - 24 osób
17. KINO SFERYCZNE - ZAJĘCIA NIETRADYCYJNYMI FORMAMI KSZTAŁCENIA - 100 osób
18. ZAJĘCIA WYJAZDOWE: OBÓZ J. ANGIELSKIEGO BIZNESOWEGO - PSZCZEW - 24 osób
19. WARSZTATY ANALITYCZNEGO I TWÓRCZEGO MYŚLENIA - 120 osób
20. KURS PIERWSZEJ POMOCY - 50 osób
21. CERTYFIKOWANY KURS Z JĘZYKA OBCEGO - 112 osób
22. KURS INSTRUKTORA SPORTU - 20 osób
23. KURS PRAWO JAZDY KAT. B - 10 osób
24. KURS KWALIFIKOWANEJ PIERWSZEJ POMOCY - 10 osób
25. ZAJĘCIA WYJAZDOWE OBÓZ Z HISTORII SZTUKI - WARSZAWA - 15 osób
26. WARSZTATY FILMOWE - 90 osób
27. KOŁA ZAINTERESOWAŃ - 225 osób
28. WARSZTATY FOTOGRAFICZNE - 30 osób
29. WARSZTATY DESIGN THINKING - 135 osób
30. WARSZTATY ZDROWEGO ODŻYWIANIA - 130 osób
31. ZAJĘCIA WYJAZDOWE - UPOWSZECHNIENIE WIEDZY O EUROPIE - 12 osób
32. WARSZTATY: TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH - 64 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 1588828,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2:1. NARZĘDZIA IT W PRACY NAUCZYCIELA - 50 osób
2. WARSZTATY METODYCZNE DLA NAUCZYCIELI - 75 osób
3. DIAGNOZA ZABURZEŃ Z SI - 1 osoba
4. ZAJĘCIA WYJAZDOWE: INTEGRACJA SENSORYCZNA - 1 osoba
5. TRENING UMIEJĘTNOŚCI MIĘKKICH - 50 osób
6. ZAJĘCIA WYJAZDOWE: SENSORYCZNA STYMULACJA - 1 osoba
7. ZAJĘCIA Z OBSŁUGI MONITORA INTERAKTYWNEGO - 1 osoba
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 105775,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3:1. BUDOWANIE KARIER ZAWODOWYCH - 250 osób
2. WARSZTATY ZAWODOZNAWCZE - 400 osób
3. WARSZTATY Z AUTOPREZENTACJI - 400 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 434000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1584230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1584230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1584230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blueshift Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 261 01 00
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1584230,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blueshift Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 261 01 00
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza
7.3.4) Miejscowość: WArszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 655450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blueshift Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 261 01 00
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu z napędem spalinowo-elektrycznym w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp. w ramach WFOŚiGW w Zielonej Górze
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Remont 9 cel mieszkalnych w pawilonie A oddział I budynku aresztu śledczego w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wielkopolskim
- Utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- Dostawa tablic rejestracyjnych
- Docieplenie ścian dwóch budynków mieszkalnych komunalnych w Gorzowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego"
- organizacja szkoleń i wykonanie ekspertyz dotyczących priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym.
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "POLANOWSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH"
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowego szkolenia wyjazdowego nt.: "Efektywne kierowanie zespołem - zarządzanie, motywowanie i komunikacja" dla kadry kierowniczej WUP w Warszawie.
- Przeprowadzenie kursu ,,Prawa jazdy kategorii C,C+E" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego kursu na prawo jazdy kat. B dla uczniów ZSCKR w Sędziejowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.