eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku w zakresieczęść I Kierowca, operator wózków jezdniowych z egzaminem UDT część II Obsługa kas fiskalnych z programem do fakturowania część III Zakładanie i prowadzenie własnej firmy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Świdnik: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku w zakresie: część I Kierowca, operator wózków jezdniowych z egzaminem UDT część II Obsługa kas fiskalnych z programem do fakturowania część III Zakładanie i prowadzenie własnej firmy.
Numer ogłoszenia: 153130 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku , Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 461 35 02, faks 81 461 35 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//:pup.swidnik.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku w zakresie: część I Kierowca, operator wózków jezdniowych z egzaminem UDT część II Obsługa kas fiskalnych z programem do fakturowania część III Zakładanie i prowadzenie własnej firmy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku (zwanego dalej PUP w Świdniku) w zakresie: - część I Kierowca, operator wózków jezdniowych z egzaminem UDT, dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób, łączna liczba godzin szkolenia powinna wynieść nie mniej niż 67 godzin zegarowych; w przypadku zajęć praktycznych każda grupa zostaje podzielona na podgrupy, ilość zajęć praktycznych dla każdej podgrupy to minimum 3 godziny zegarowe dziennie. Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 14 dni szkoleniowych. - część II: Obsługa kas fiskalnych z programem do fakturowania, dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób, liczba godzin szkolenia powinna wynieść nie mniej niż 50 godzin zegarowych. - część III: Zakładanie i prowadzenie własnej firmy. dla 30 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 15 osób, liczba godzin szkolenia powinna wynieść nie mniej niż 25 godzin zegarowych. Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 4 dni szkoleniowe. Miejsce przeprowadzenie szkoleń, Zamawiający wymaga, aby szkolenie przeprowadzone było na terenie miasta Świdnik lub w mieście Lublin. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 16.00. Szkolenie musi być przeprowadzone w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. Przeprowadzenie szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia zwolnione jest z podatku VAT ponieważ są to usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych (finansowanie Fundusz Pracy 100%). Podstawa prawna: - art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) ustawy o VAT, zwolnione z VAT są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego (inne niż objęte systemem oświaty, itp.), finansowane w całości ze środków publicznych (oraz świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane), - § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - nr 6 do SIWZ - projekt umowy i nr 1 do projektu umowy - opis przedmiotu zamówienia (część I) - nr 7 do SIWZ - projekt umowy i nr 1 do projektu umowy - opis przedmiotu zamówienia (część II) - nr 8 do SIWZ - projekt umowy i nr 1 do projektu umowy - opis przedmiotu zamówienia (część III) ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: - wymagane jest złożenie oświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365), zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: osób zdolnych do wykonania tego zadania, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy dla właściwej części stanowiący załączniki nr 1 (cześć I), 2 (cześć II), 3 (cześć III) do SIWZ wraz z odpowiednim zestawieniem kosztów szkolenia dla właściwej części stanowiącym załączniki nr 1a (część I), 2a ( część II), 3a, (część III) do SIWZ; 2) Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 3) Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4) W przypadku gdy wykonawca korzysta przy realizacji zamówienia z sal wykładowych, pracowni do przeprowadzenia zajęć praktycznych w tym praktyk, sprzętu lub urządzeń nie będących jego własnością dołącza pisemne porozumienie, ewentualnie umowę o użyczeniu lub dzierżawy co najmniej na czas szkolenia. 5) Szczegółowy podpisany program szkolenia wraz z rozpisanym harmonogramem przeprowadzenia zajęć dla każdej części zamówienia wydane zgodnie z wymogami obowiązującymi dla działalności oświatowej tej specjalności. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej lub/i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. 6) Wzory zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kwalifikacji odrębne dla każdej części zamówienia wydane zgodnie z wymogami obowiązującymi dla działalności oświatowej tej specjalności. 7) Wzory ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia odrębne dla każdej części zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmniejszenie liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: a) niestawienie się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, b) przerwanie uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 2) wystąpienie następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a) zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych ( np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie spełniał wymagania wskazane w umowie. b) zmiana miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w umowie. c) zmiana harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach. d) zmiana terminu zakończenia szkolenia w uzasadnionych przypadkach. 3) Zmiana przepisów prawnych, a w szczególności zmiany stawki VAT. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym prawem. 4) przedłużenie terminu szkolenia spowodowanego wystąpieniem trudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających obecność uczestników na szkoleniu. W takim przypadku w dniu wystąpienia zjawiska atmosferycznego zajęcia szkoleniowe, za zgodą Zamawiającego, zostaną odwołane a termin przeprowadzenia szkolenia zostanie przedłużony o ilość dni szkoleniowych, w których zajęcia się nie odbyły.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.swidnik.ibip.pl/public/?id=158897
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku, ul. Aleja Lotników Polskich 1, 21-045. Świdnik., parter, pokój nr 01.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku, ul. Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, parter pok. nr 2- sekretariat ogólny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kierowca, operator wózków jezdniowych z egzaminem UDT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku (zwanego dalej PUP w Świdniku) w zakresie: - część I Kierowca, operator wózków jezdniowych z egzaminem UDT, dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób, łączna liczba godzin szkolenia powinna wynieść nie mniej niż 67 godzin zegarowych; w przypadku zajęć praktycznych każda grupa zostaje podzielona na podgrupy, ilość zajęć praktycznych dla każdej podgrupy to minimum 3 godziny zegarowe dziennie. Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 14 dni szkoleniowych. Miejsce przeprowadzenie szkoleń, Zamawiający wymaga, aby szkolenie przeprowadzone było na terenie miasta Świdnik lub w mieście Lublin. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 16.00. Szkolenie musi być przeprowadzone w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. Przeprowadzenie szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia zwolnione jest z podatku VAT ponieważ są to usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych (finansowanie Fundusz Pracy 100%). Podstawa prawna: - art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) ustawy o VAT, zwolnione z VAT są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego (inne niż objęte systemem oświaty, itp.), finansowane w całości ze środków publicznych (oraz świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane), - § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - nr 6 do SIWZ - projekt umowy i nr 1 do projektu umowy - opis przedmiotu zamówienia (część I).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa kas fiskalnych z programem do fakturowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku (zwanego dalej PUP w Świdniku) w zakresie: - część II: Obsługa kas fiskalnych z programem do fakturowania, dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób, liczba godzin szkolenia powinna wynieść nie mniej niż 50 godzin zegarowych. Miejsce przeprowadzenie szkoleń, Zamawiający wymaga, aby szkolenie przeprowadzone było na terenie miasta Świdnik lub w mieście Lublin. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 16.00. Szkolenie musi być przeprowadzone w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. Przeprowadzenie szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia zwolnione jest z podatku VAT ponieważ są to usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych (finansowanie Fundusz Pracy 100%). Podstawa prawna: - art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) ustawy o VAT, zwolnione z VAT są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego (inne niż objęte systemem oświaty, itp.), finansowane w całości ze środków publicznych (oraz świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane), - § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - nr 7 do SIWZ - projekt umowy i nr 1 do projektu umowy - opis przedmiotu zamówienia (część II).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakładanie i prowadzenie własnej firmy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku (zwanego dalej PUP w Świdniku) w zakresie: - część III: Zakładanie i prowadzenie własnej firmy. dla 30 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 15 osób, liczba godzin szkolenia powinna wynieść nie mniej niż 25 godzin zegarowych. Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 4 dni szkoleniowe. Miejsce przeprowadzenie szkoleń, Zamawiający wymaga, aby szkolenie przeprowadzone było na terenie miasta Świdnik lub w mieście Lublin. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 16.00. Szkolenie musi być przeprowadzone w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. Przeprowadzenie szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia zwolnione jest z podatku VAT ponieważ są to usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych (finansowanie Fundusz Pracy 100%). Podstawa prawna: - art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) ustawy o VAT, zwolnione z VAT są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego (inne niż objęte systemem oświaty, itp.), finansowane w całości ze środków publicznych (oraz świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane), - § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - nr 8 do SIWZ - projekt umowy i nr 1 do projektu umowy - opis przedmiotu zamówienia (część III).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.