eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień PomorskiProwadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Zawód - Kariera - Sukces" (2).



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Zawód - Kariera - Sukces" (2).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KAMIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolińska 7B

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkamienski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kancelaria Doradztwo - Przetargi Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833449821

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Wały Piastowskie 1/1508

1.11.4.) Miejscowość: Gdańsk

1.11.5.) Kod pocztowy: 80-855

1.11.6.) Województwo: pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.doradztwo-przetargi.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Zawód - Kariera - Sukces" (2).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a75cd3c-6d77-414d-985d-0862bc5dea39

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094911/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 "Prowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych oraz warsztatów".

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zawód - Kariera - Sukces” w ramach realizacji projektu planuję się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych i warsztatów”. Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatkamienski/demand/246376/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu. https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatkamienski/demand/246376/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami dotycząca:
a) ofert, dokumentów oraz oświadczeń (przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl
lub https://oneplace.marketplanet.pl
b) inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej
https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” . Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania za pośrednictwem Platformy
3. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl (założenie konta jest bezpłatne). Wykonawca posiadający konto na Platformie oneplace.marketplanet.pl (dalej zwana „Platformą”) ma dostęp do dokumentacji zamówienia – przedmiotowego postępowania, formularza do złożenia oferty, formularza do zadawania pytań. W zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”
https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin znajduje się szczegółowa instrukcja odnoście założenia konta przez Wykonawcę.
4.1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz uznaje go za wiążący;
4.2. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Kamieńskiego; https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl ,
lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Dokumenty lub oświadczenia, wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli oryginał dokumentu lub oświadczenia, o których mowa powyżej nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub oświadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z oryginałem.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy przedmiotowego postępowania, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
3. Ponadto:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamieński;
-w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Powiat Kamieński pod adresem e-mail: iod@powiatkamienski.pl ;
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Prowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Zawód - Kariera - Sukces"(2), Znak sprawy: Wip.272.20.2025.MN.PN;
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Wip.272.20.2025.MN.PN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zadanie - Kurs instruktora rekreacji ruchowej.
a) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu instruktora rekreacji ruchowej jazda konna. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych,
b) czas trwania kursu: minimum 40 godzin na grupę,
c) liczba kursów: 2 grupy,
d) ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 20,
e) Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach - uczestnicy projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych, którzy ukończyli 18 lat,
f) miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Benice 12, województwo zachodniopomorskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Doświadczenie instruktora/trenera” – D
„Klauzule społeczne” - KS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/trenera.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zadanie - Kurs hipoterapii.
a) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu hipoterapii. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych,
b) czas trwania kursu: minimum 90 godzin (60 godzin teorii + 30 godzin praktyki) na grupę,
c) liczba kursów: 2 grupy,
d) ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 20,
e) Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach - uczestnicy projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych,
f) szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej,
g) ze względu na konieczność dopasowania terminów realizacji kursu do planu zajęć uczniów - uczestników kursu, Wykonawca wyraża zgodę na planowanie harmonogramu kursu w dni robocze, w godzinach od 08:00 do 20:00,
h) miejsce realizacji kursu:
• część teoretyczna: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Benice 12, województwo zachodniopomorskie;
• część praktyczna: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Benice 12, województwo zachodniopomorskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Doświadczenie instruktora/trenera” – D
„Klauzule społeczne” - KS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/trenera.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Zadanie - Kurs masażu koni.
a) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu masażu koni. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych,
b) czas trwania kursu: 44 godziny (15 godzin teorii + 29 godzin praktyki),
c) liczba kursów: 2 grupy,
d) ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 20,
e) Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach - uczestnicy projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych,
f) szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin i harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej,
g) ze względu na konieczność dopasowania terminów realizacji kursu do planu zajęć uczniów - uczestników kursu, Wykonawca wyraża zgodę na planowanie harmonogramu kursu w dni robocze, w godzinach od 08:00 do 20:00,
h) miejsce realizacji kursu:
• część teoretyczna: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Benice 12, województwo zachodniopomorskie;
• część praktyczna: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Benice 12, województwo zachodniopomorskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Doświadczenie instruktora/trenera” – D
„Klauzule społeczne” - KS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/trenera.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Zadanie - Kurs baristy.
a) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu baristy I stopnia, kursu baristy II stopnia, kursu alternatywnych metod parzenia kawy, zaawansowanego kursu latte art oraz kursu sensorycznego. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych,
b) czas trwania kursu baristy I stopnia: minimum 8 godzin, kursu baristy II stopnia: minimum 8 godzin, kursu alternatywnych metod parzenia kawy: minimum: 8 godzin, zaawansowanego kursu latte art: minimum 8 godzin oraz kursu sensorycznego: minimum: 8 godzin,
c) liczba kursów: 2 grupy na każdej z metod, co daje łącznie 10 kursów,
d) ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 20,
e) Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim - uczestnicy projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych,
f) Zamawiający wymaga, aby dla każdego uczestnika/uczestniczki zostały przygotowane materiały zużywalne i akcesoria w szczególności naczynia, niezbędne urządzenia do sporządzania napojów oraz odpowiedni program szkolenia z zakresu baristy I stopnia, baristy II stopnia, alternatywnych metod parzenia kawy, latte art. oraz sensoryki odpowiedni rodzaj i ilość kawy (mieszanka 100% Arabika (Brazylia, Kolumbia, Etiopia) z Polskiej Palarni, data palenia w momencie dostawy max 14 dni) oraz elementów dekoracyjnych – każdy uczestnik szkolenia powinien mieć swobodny dostęp do sprzętu, akcesoriów i materiałów szkoleniowych,
g) szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin i harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej,
h) ze względu na konieczność dopasowania terminów realizacji kursu do planu zajęć uczniów - uczestników kursu, Wykonawca wyraża zgodę na planowanie harmonogramu kursu w dni robocze, w godzinach od 08:00 do 20:00,
i) miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 7, 72-400 Kamień Pomorski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Doświadczenie instruktora/trenera” – D
„Klauzule społeczne” - KS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/trenera.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Zadanie - Kurs kuchnia molekularna.
a) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu kuchnia molekularna. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych,
b) czas trwania kursu: minimum 8 godzin na grupę (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne),
c) liczba kursów: 2 grupy,
d) ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 20,
e) Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim - uczestnicy projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych,
f) szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin i harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej,
g) ze względu na konieczność dopasowania terminów realizacji kursu do planu zajęć uczniów - uczestników kursu, Wykonawca wyraża zgodę na planowanie harmonogramu kursu w dni robocze, w godzinach od 08:00 do 20:00,
h) miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 7, 72-400 Kamień Pomorski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Doświadczenie instruktora/trenera” – D
„Klauzule społeczne” - KS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/trenera.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Zadanie - Kurs nowoczesne dania kuchni wegetariańskiej.
a) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu nowoczesne dania kuchni wegetariańskiej. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych,
b) czas trwania kursu: minimum 8 godzin na grupę (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne),
c) liczba kursów: 2 grupy,
d) ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 20,
e) Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim - uczestnicy projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych,
f) szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin i harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej,
g) ze względu na konieczność dopasowania terminów realizacji kursu do planu zajęć uczniów - uczestników kursu, Wykonawca wyraża zgodę na planowanie harmonogramu kursu w dni robocze, w godzinach od 08:00 do 20:00,
h) miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 7, 72-400 Kamień Pomorski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Doświadczenie instruktora/trenera” – D
„Klauzule społeczne” - KS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/trenera.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Zadanie - Kurs ogrodniczy/zieleń miejska - utrzymanie i projektowanie.
a) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu ogrodniczego/zieleń miejska. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych,
b) czas trwania kursu: minimum 40 godzin na grupę (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne),
c) liczba kursów: 1 grupa,
d) ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 10,
e) Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim - uczestnicy projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych,
f) szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin i harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej,
g) ze względu na konieczność dopasowania terminów realizacji kursu do planu zajęć uczniów - uczestników kursu, Wykonawca wyraża zgodę na planowanie harmonogramu kursu w dni robocze, w godzinach od 08:00 do 20:00,
h) miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 7, 72-400 Kamień Pomorski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Doświadczenie instruktora/trenera” – D
„Klauzule społeczne” - KS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/trenera.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Zadanie - Kurs AutoCad.
a) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia „AutoCad”. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym AutoCad według aktualnie obowiązujących przepisów,
b) czas trwania kursu: 60 godzin na grupę,
c) liczba kursów: 2 grupy,
d) ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 20,
e) Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie - uczestnicy projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych,
f) szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin i harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej,
g) ze względu na konieczność dopasowania terminów realizacji kursu do planu zajęć uczniów - uczestników kursu, Wykonawca wyraża zgodę na planowanie harmonogramu kursu w dni robocze, w godzinach od 08:00 do 20:00,
h) miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie, ul. Słowiańska 2, 72-510 Wolin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Doświadczenie instruktora/trenera” – D
„Klauzule społeczne” - KS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/trenera.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Zadanie - Kurs baristy.
a) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu baristy I stopnia, kursu baristy II stopnia, kursu alternatywnych metod parzenia kawy, zaawansowanego kursu latte art oraz kursu sensorycznego. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych,
b) czas trwania kursu baristy I stopnia: minimum 8 godzin, kursu baristy II stopnia: minimum 8 godzin, kursu alternatywnych metod parzenia kawy: minimum: 8 godzin, zaawansowanego kursu latte art: minimum 8 godzin oraz kursu sensorycznego: minimum: 8 godzin,
c) liczba kursów: 2 grupy na każdej z metod, co daje łącznie 10 kursów,
d) ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 20,
e) Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim - uczestnicy projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych,
f) Zamawiający wymaga, aby dla każdego uczestnika/uczestniczki zostały przygotowane materiały zużywalne i akcesoria w szczególności naczynia, niezbędne urządzenia do sporządzania napojów oraz odpowiedni program szkolenia z zakresu baristy I stopnia, baristy II stopnia, alternatywnych metod parzenia kawy, latte art. oraz sensoryki odpowiedni rodzaj i ilość kawy (mieszanka 100% Arabika (Brazylia, Kolumbia, Etiopia) z Polskiej Palarni, data palenia w momencie dostawy max 14 dni) oraz elementów dekoracyjnych – każdy uczestnik szkolenia powinien mieć swobodny dostęp do sprzętu, akcesoriów i materiałów szkoleniowych,
g) szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin i harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej,
h) ze względu na konieczność dopasowania terminów realizacji kursu do planu zajęć uczniów - uczestników kursu, Wykonawca wyraża zgodę na planowanie harmonogramu kursu w dni robocze, w godzinach od 08:00 do 20:00,
i) miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie, ul. Słowiańska 2, 72-510 Wolin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Doświadczenie instruktora/trenera” – D
„Klauzule społeczne” - KS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/trenera.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: Zadanie - Kurs kuchnia molekularna dla nauczycieli.
a) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu kuchnia molekularna. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych,
b) czas trwania kursu: minimum 8 godzin na grupę (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne),
c) liczba kursów: 1 grupa,
d) ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 8,
e) Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są nauczyciele Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim - uczestnicy projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych,
f) szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin i harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej,
g) ze względu na konieczność dopasowania terminów realizacji kursu do planu zajęć nauczycieli - uczestników kursu, Wykonawca wyraża zgodę na planowanie harmonogramu kursu w dni robocze oraz w dni wolne od pracy, w godzinach od 08:00 do 20:00,
h) miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 7, 72-400 Kamień Pomorski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Doświadczenie instruktora/trenera” – D
„Klauzule społeczne” - KS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/trenera.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11: Zadanie - Kurs nowoczesne dania kuchni wegetariańskiej dla nauczycieli.
a) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu nowoczesne dania kuchni wegetariańskiej. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych,
b) czas trwania kursu: minimum 8 godzin na grupę (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne),
c) liczba kursów: 1 grupa,
d) ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 8,
e) Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są nauczyciele Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim - uczestnicy projektu "Zawód - Kariera - Sukces" w ramach realizacji projektu planuje się zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu kursów zawodowych,
f) szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin i harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej,
g) ze względu na konieczność dopasowania terminów realizacji kursu do planu zajęć uczniów - uczestników kursu, Wykonawca wyraża zgodę na planowanie harmonogramu kursu w dni robocze oraz w dni wolne od pracy, w godzinach od 08:00 do 20:00,
g) miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 7, 72-400 Kamień Pomorski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Doświadczenie instruktora/trenera” – D
„Klauzule społeczne” - KS

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora/trenera.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował co najmniej:

Część 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 11:

-min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcję instruktora/trenera oraz:
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia (magisterskie),
b) posiada ukończony kurs pedagogiczny lub tytuł magistra pedagogiki,
c) posiada doświadczenie zawodowe, tj. w okresie ostatnich 6 lat przeprowadził min. 6 kursów z określonej tematyki – odpowiednio do wskazanej w Części 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 11, każdy kurs trwający min. 8 godz. dla grupy min. 10 osobowej.

Część 4, 9:

-min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcję instruktora/trenera oraz:
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia (magisterskie),
b) posiada ukończony kurs pedagogiczny lub tytuł magistra pedagogiki,
c) zdała egzamin SCA Coffee Skills Program Barista Skills Professional,
d) posiada doświadczenie zawodowe, tj. w okresie ostatnich 6 lat przeprowadził min. 6 kursów z określonej tematyki – odpowiednio do wskazanej w Części 4, 9 (tj. kurs baristy I stopnia, kurs baristy II stopnia, kurs zaawansowany latte art, kurs alternatywnych metod parzenia kawy oraz sensoryczne szkolenie), każdy kurs trwający min. 8 godz. dla grupy min. 10 osobowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa powyżej wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, posiadanego doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (odpowiednio do postawionych warunków udziału w postępowaniu).
Wykaz osób przygotowany wg Załącznika nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe – dot. Kryterium oceny ofert w Części 1-11:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą poniżej wskazane przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie posiadanego dodatkowego doświadczenia przez osoby wskazane do realizacji zamówienia (muszą być to te same osoby, które będą również wskazane na spełnienie warunku udziału w postępowaniu).

a) Dokumenty potwierdzające, iż instruktor/trener wydał co najmniej 1 książkę z numerem ISBN. Jednocześnie jeśli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część i chce uzyskać dodatkowe punkty w obu szkoleniach to musi przedstawić dokumenty potwierdzające wydanie książki przez instruktora/trenera z określonego zakresu szkolenia.
b) Dokumenty potwierdzające, iż instruktor/trener organizował zawody co najmniej rangi mistrzowskiej. Jednocześnie jeśli Wykonawca składa ofertę na kilka części (na więcej niż jedną część) i chce uzyskać dodatkowe punkty w tych Częściach to musi przedstawić dokumenty potwierdzające organizację zawodów co najmniej rangi mistrzowskiej przez instruktora/trenera z określonego zakresu szkolenia dla każdej z Części na którą składa ofertę.
c) Dokumenty potwierdzające sędziowanie zawodów co najmniej rangi mistrzowskiej przez instruktora/trenera.
Zgodnie z ustawą art. 107 ust 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe oceniane w ramach kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty.
Do oferty należy dołączyć:
1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na które powołuje się Wykonawca, celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
6. Oświadczenie, zgodne z art. 117 ust 4 ustawy Pzp (dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) wskazujące, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie wg wzoru Wykonawcy).
7. Przedmiotowe środki dowodowe – Kryterium oceny ofert.
Zgodnie z art. 225 ustawy Pzp jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek:
- poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
- wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
- wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
- wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
Powyższą informację należy zawrzeć w Formularzu oferty lub załączyć osobne oświadczenie do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie:
-o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców, oraz podmiot trzeci (jeżeli dotyczy) na którego potencjał powołuje się Wykonawca,
-oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, który/którzy spełnia/ją dany warunek w postępowaniu oraz podmiot trzeci (jeżeli dotyczy), na którego potencjał powołuje się Wykonawca.
2. Dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczeniu składa Wykonawca, każdy z Wykonawców konsorcjum, wspólnie składających ofertę, podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3. Spełnianie warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, konsorcjum.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, konsorcjum Wykonawców dokumenty wymienione w pkt VIb ppkt 4.1) SWZ składa ten Wykonawca, członek konsorcjum, który wykazuje spełnienie
odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu. Oznacza to, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, konsorcjum Wykonawców, wykazują spełnienie warunków:
-co najmniej przez jednego Wykonawcę – w zakresie posiadanych osób.
Ponadto, zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie wg wzoru Wykonawcy).
Do oferty należy dołączyć:
-Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawierają Projektowane postanowienia umowy § 11 i § 12.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-18 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatkamienski/demand/246376/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-18 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Dodatkowe wykluczenie wykonawcy wynikające z poniżej wskazanej ustawy
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024r. poz. 1320 zwanej dalej także „Pzp”), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

2. Klauzule społeczne:
Ocena punktowa w kryterium „Klauzule społeczne” dokonana zostanie na podstawie informacji wpisanych przez Wykonawcę do Formularza oferty. Dodatkowe punkty Wykonawca otrzyma składając w ofercie deklaracje zatrudnienia do prac administracyjnych i biurowych 1 lub 2 osób:
a) osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
b) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, zatrudnionego/ zatrudnionych w celu przygotowania zawodowego
c) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
d) osób bezdomnych realizujących indywidualny program wychodzenia z bezdomności w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej,
e) osób uzależnionych od alkoholu,
f) osób uzależnionych od narkotyków lub innych środków odurzających,
g) osób chorych psychicznie, w rozumieniu przepisów o ochronie zdrowia psychicznego,
h) osób zwalnianych z zakładów karnych, mających trudności w integracji ze środowiskiem, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej,
i) uchodźców realizujących indywidualny program integracji, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej.
3. Uchwałą nr 23/111/2024 Zarządu Powiatu w Kamieniu Pomorskim z dnia 20 grudnia 2024 r. została ustalona procedura przyjmowania przez Zarząd Powiatu w Kamieniu Pomorskim zewnętrznych zgłoszeń naruszenia prawa oraz podejmowania działań następczych na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.
Osobami upoważnionymi do przyjmowania zgłoszeń są:
Pan Lech Ferdynus – Pełnomocnik ds. zgłoszeń sygnalistów , tel. 913823928
W przypadku nieobecności Pełnomocnika:
Pani Milena Schramm - Inspektor ds. społecznych i obywatelskich, tel. 913823918
Rozmowy w sprawie zewnętrznych zgłoszeń naruszenia prawa nie są nagrywane. elektroniczna skrzynka podawcza EPUAP: /PowiatKamienski/skrytka adres skrzynki do eDoręczeń: AE:PL-33330-46038-CBTIW-34
Od 25 września 2024 roku sygnalista, który pracuje lub jest powiązany innego rodzaju relacją związaną z wykonywaniem pracy lub realizacją umów z podmiotem prawnym, ma możliwość zgłoszenia nieprawidłowości według procedury zgłoszeń wewnętrznych obowiązującej w danym podmiocie w przypadku, gdy naruszeniu prawa można skutecznie zaradzić w ramach struktury organizacyjnej podmiotu prawnego.
4. Realizując obowiązek prawny wprowadzony ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) we wszystkich podmiotach
prowadzących działalność edukacyjną, Wykonawca na etapie realizacji umowy złoży oświadczenie dot. Opracowania Standardów ochrony małoletnich oraz przygotowano pracowników do ich stosowania, stanowiący załącznik do umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.