Ogłoszenie z dnia 2007-02-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: usługi związane z utrzymaniem czystości i porządku na drogach krajowych nr 8, 15, 25, 39, 94 administrowane przez Rejon w Oleśnicy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Krzysztof Balicki tel. 071-339-53-41, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://gddkia.gov.pl Oddział Wrocław Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi związane z utrzymaniem czystości i porządku na drogach krajowych nr 8, 15, 25, 39, 94 administrowane przez Rejon w Oleśnicy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Drogi krajowe nr 8, 15, 25, 39, 94. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi związane z utrzymaniem czystości i porządku na drogach krajowych nr 8, 15, 25, 39, 94 administrowane przez Rejon w Oleśnicy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.04.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6000, 00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - poprzez doświadczenie Wykonawcy rozumie się należyte wykonanie, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę składania ofert a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie następujące rodzaje usług. W przypadku wykonania zamówień dużych tj. przekraczających wymagane warunki SIWZ na dane zadanie, posiadane doświadczenie może być przeniesione w części pozostałej na inne zadanie o które ubiega się wykonawca. - poprzez osoby zdolne do wykonania zamówienia rozumie się dysponowanie osób legitymujących się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek doświadczenia i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określony w pkt 2 oraz warunek określony w pkt 3 może być spełniony przez wykonawców łącznie, pozostałe warunki muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców osobno Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 .Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na czas realizacji robót objętych kontraktem. W przypadku gdy dokument ubezpieczenia jest krótszy niż okres obowiązywania kontraktu, Wykonawca winien do polisy załączyć oświadczenia w którym zobowiąże się do kontynuacji ubezpieczenia. 1.7. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych(przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 1.8. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu. 1.9 Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 1.10. Informację na temat podwykonawców, przy udziale których wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 2.1) p-kt 1.2, 1.4 i 1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.2) p-kt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1 lit.a i c oraz pkt 2.2, powinny być wstawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dot. ważności dokumentów stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 1.1. - 1.5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 10:00, GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Oleśnicy, 56-400 Oleśnica ul. Wojska Polskiego 52E. pokój nr 2.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Usługa związana z utrzymaniem czystości na drogach krajowych nr 8, 25,. 1) Krótki opis: Mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych nr 8 i 25. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Usługa związana z utrzymaniem czystości na drodze krajowej nr 15. 1) Krótki opis: Mycie zanków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr 15. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Mycie zanków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Usługa związana z utrzymaniem czystości na drogach krajowych nr 39 i 94. 1) Krótki opis: Mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych nr 39 i 94. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Usługa związana z utrzymaniem porządku na drogach krajowych nr 8 i 25. 1) Krótki opis: Sprzątanie pasa drogowego i jezdni na drogach krajowych nr 8 i 25. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Sprzątanie pasa drogowego i jezdni. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Usługa związana z utrzymaniem porządku na drodze krajowej nr 15. 1) Krótki opis: Sprzątanie pasa drogowego i jezdni na drodze krajowej nr 15. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Sprzątanie pasa drogowego i jezdni. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Usługa związana z utrzymaniem porządku na drogach krajowych nr 39 i 94. 1) Krótki opis: Sprzątanie pasa drogowego i jezdni na drogach krajowych nr 39 i 94. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Sprzątanie pasa drogowego i jezdni. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu z podziałem na 4 pakiety.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Chińskiej 14a i 14b we Wrocławiu
- Usługa cateringowa posiłków dla uczestników wojewódzkich ćwiczeń specjalistycznych Państwowej Straży Pożarnej
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- Zakup 4 szt. samochodów osobowych na potrzeby DSDiK we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
- Letnie utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Bytomia z podziałem na części
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.