eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlcePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gminy Przesmyki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Siedlce: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gminy Przesmyki
Numer ogłoszenia: 144934 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6447216, 6339513, fax 025 6339515.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gminy Przesmyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zakres przedsięwzięcia obejmuje: wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, nie stanowiących własności Skarbu Państwa, na terenie gminy Przesmyki na powierzchni 2085,1091 ha, zgodnie z rejestrem ewidencji geodezyjnej Starostwa. Szacuje się, że powierzchnie gruntów leśnych w terenie może być max. o 20 % większa niż w rejestrze. Starostwo Powiatowe w Siedlcach udostępni dane z ewidencji gruntów w postaci tematycznego zbioru elektronicznego za odpłatnością zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 14 listopada 2000r. w sprawie wysokości za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. Nr 115, poz. 1209).; 2) Wymagania zamawiającego: a).Opracowanie należy wykonać zadanie z art. 19 ust. 3 ustawy o lasach z dnia 28 września 19991 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 45, poz. 435 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzania lasu, uproszczonego planu urządzania lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. Nr 256, poz. 2151), b).Dokumentacja Urządzeniowa winna być opracowana na każdy z obrębów geodezyjnych w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, c).Zadania w zakresie gospodarki leśnej wykonane w 1 egz. dla każdego właściciela, d).Wykonawca sporządzi wykaz zmian powierzchni leśnej w stosunku do rejestru gruntów, e).Okres obowiązywania planów przyjąć: 30.04.2009 r. do 29.03.2018 r. f).Dla Każdego Urządzanego obrębu sporządzić kartę dokumentacji źródłowej, g).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaświadczenie z Urzędu Gminy o fakcie wyłożenia uproszczonych planów urządzenia lasu do publicznego wglądu na okres 60 dni oraz opinię Nadleśniczego Nadleśnictwa Sarnaki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 usług w zakresie wykonania uproszczonych planów urządzania lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa o powierzchni nie mniejszej niż 1500 ha dla każdej usługi odrębnie,- ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług . 3) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu cenowym . 4) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu cenowym
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.asi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, 08-110 Siedlce ul. Piłsudskiego 40, pok. 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, 08-110 Siedlce ul. Piłsudskiego 40, pok. 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.