Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Wrocław: Żywność do stołówki internatu ZS 14 w podziale na zadania - liczba zadań 5
Numer ogłoszenia: 142097 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 14, ul. Brucknera 10, 51-410 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3246900, fax 0-71 3246901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo14.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Nr 14 we Wrocławiu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Żywność do stołówki internatu ZS 14 w podziale na zadania - liczba zadań 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do stołówki internatu ZS 14 w podziale na zadania - liczba zadań 5. 2.Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na 7 dni Zamawiający przekaże ( faksem ) Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godzinami dostawy. 3.Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami i na koszt Wykonawcy. 4.Rozliczenie dostaw będzie odbywać się 1 raz w tygodniu, w każdy wtorek następnego tygodnia. 5.Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6.Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny na oferowane produkty. 7.W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny. 8.Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne 9.Wykaz zadań: a) Zadanie nr 1. Dostawa tłuszczy, serów, mleka, śmietany i jaj. b) Zadanie nr 2. Dostawa warzyw owoców, warzyw przetworzonych. c) Zadanie nr 3. Dostawa mrożonek, ryb i przetworów rybnych. d) Zadanie nr 4. Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego, wyroby wędliniarskie. e) Zadanie nr 5. Dostawa artykułów spożywczych, przyprawy, makarony.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Oryginalny kod CPV: 15.31.10.00 - Ziemniaki mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.31.10.00 - Ziemniaki mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 6.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 6.5. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 6.6. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605.). Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo14.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 14 we Wrocławiu, 51-410 Wrocław, ul. Brucknera 10,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego sekretariat szkoły , pok. 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Żywność do stołówki internatu ZS 14 w podziale na zadania - liczba zadań 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Dostawa tłuszczy, serów, mleka, śmietany i jaj..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Żywność do stołówki internatu ZS 14 w podziale na zadania - liczba zadań 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2. Dostawa warzyw owoców, warzyw przetworzonych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Żywność do stołówki internatu ZS 14 w podziale na zadania - liczba zadań 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3. Dostawa mrożonek, ryb i przetworów rybnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Żywność do stołówki internatu ZS 14 w podziale na zadania - liczba zadań 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4. Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego, wyroby wędliniarskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Żywność do stołówki internatu ZS 14 w podziale na zadania - liczba zadań 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5. Dostawa artykułów spożywczych, przyprawy, makarony..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania
- Organizacja wizyty i misji gospodarczej na targi RIGA FOOD 2025 w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji widowni, sceny oraz przestrzeni WTL wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji (etap I) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego [..]
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium na podstawie umowy ramowej"
- ROZBIÓRKA MURU OPOROWEGO i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu DW 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec.
- 07840 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa łącznika drogowego ulic J. Iwaszkiewicza i E. Kajdasza we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie w roku szkolnym 2025/2026"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie, w okresie wrzesień-grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Ziemniaki mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.