eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › REMONT SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W NADLEŚNICTWIE STRZYŻÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Strzyżów: REMONT SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W NADLEŚNICTWIE STRZYŻÓW
Numer ogłoszenia: 141960 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Strzyżów , ul. Mostowa 9, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W NADLEŚNICTWIE STRZYŻÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Strzyżów, w leśnictwach Hyżne i Kąkolówka. Zadanie jest podzielone na 2 części (pakiety). Szczegółowy opis części zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ -kosztorys ofertowy. Poszczególna część zamówienia (pakiet) jest niepodzielna . Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na obie części zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace: a) CZĘŚĆ I - leśnictwo Hyżne (zał. nr 2 do SIWZ, obiekty nr 1, 2 i 3): mechaniczne plantowanie gruntu spycharką gąsienicową, mechaniczne karczowanie pni roboty ziemne wykonywane koparkami - wykonanie rowów odwadniających, częściowe ulepszenie nawierzchni szlaku, obejmujące zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa naturalnego, wykonanie przepustów z tworzyw sztucznych o średnicy 60 cm, i 100 cm wraz z przyczółkami z drewna modrzewiowego, wykonanie wodospustów drewnianych b) CZĘŚĆ II - leśnictwo Kąkolówka (zał. nr 2 do SIWZ, obiekty nr 4 i 5) : mechaniczne plantowanie gruntu spycharką gąsienicową, mechaniczne karczowanie pni, częściowe ulepszenie nawierzchni szlaku, obejmujące zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa naturalnego, roboty ziemne wykonywane koparkami - wykonanie rowów odwadniających, wykonanie przepustów z tworzyw sztucznych o średnicy 40cm, 60cm, 80cm, wraz z przyczółkami z drewna modrzewiowego, wykonanie wodospustów drewnianych Szczegółowy zakres robót zawierają kosztorysy ofertowe, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Miejsce realizacji zadania: CZĘŚĆ I - Leśnictwo Hyżne; położenie administracyjne: Obręby ewidencyjne Hyżne, Gmina Hyżne oraz Błażowa Dolna Gmina Błażowa Lokalizacja oddziałów wg opisu w kosztorysie ofertowym. Lokalizacje graficzne miejsc realizacji zadania określone są w załączniku nr 2, obiekty 1, 2 i 3. CZĘŚĆ II - Leśnictwo Kąkolówka ; położenie administracyjne: Obręb ewidencyjny Kąkolówka Gmina Błażowa. Lokalizacja oddziałów wg opisu w kosztorysie ofertowym. Lokalizacje graficzne miejsc realizacji zadania określone są w załączniku nr 2, obiekty 4 i 5..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : a) CZĘŚĆ I - 1500,00 złotych b) CZĘŚĆ II - 1000.00 złotych W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, wadium sumuje się. 2. Wadium (z wyraźnym określeniem części, której dotyczy) musi być wniesione najpóźniej do dnia 13.06.2011r., do godz. 9:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do 13.06.2011r.do godz. 9:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I/O Strzyżów Nr 38 1240 2672 1111 0000 3264 9127 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej pracy polegającej na wykonywaniu podobnego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się posiadaniem co najmniej następującego sprzętu (np. wg załącznika nr 5 do SIWZ): spycharka gąsienicowa koparka przedsiębierna lub koparko - spycharka Wykonawca powołujący się na potencjał obcych podmiotów, do oferty dołącza pisemne zobowiązanie tych podmiotów, o udostępnieniu mu tego potencjału na czas realizacji zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o dostarczeniu w wyznaczonym terminie, w przypadku wyboru oferty, polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC (załącznik nr 7 do SIWZ) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, oraz wypełnione kosztorysy ofertowe (należy podać ceny bez podatku vat), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi do niej zastrzeżeń i akceptuje warunki w niej zawarte - załącznik nr 6 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - załącznik nr 4 do SIWZ, e) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik nr 4 do SIWZ, f) oświadczenie o dostarczeniu w wyznaczonym terminie, w przypadku wyboru oferty, polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC (załącznik nr 7 do SIWZ) g) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- załącznik nr 3 do SIWZ wraz ze wskazaniem, które prace będą przez nich realizowane, h) oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do realizacji zadania lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ i) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania firmy, jeżeli nie wynika bezpośrednio z dokumentu, o którym mowa pkt. VII ppkt.1 lit. c. j) Wykaz wykonanych w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) podobnych zamówień wraz z podaniem wartości tych zamówień (oświadczenie lub referencje). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez właścicieli lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 2. Umowa zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ustawy PZP, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. 3. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w zawartej umowie. Zmiany te dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji zadania w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację zadania. Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący - załącznik nr 9 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/strzyzow/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest w siedzibie Nadleśnictwa Strzyżów oraz na stronie internetowej Nadleśnictwa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 09:45, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: leśnictwo Hyżne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - leśnictwo Hyżne (zał. nr 2 do SIWZ, obiekty nr 1, 2 i 3): mechaniczne plantowanie gruntu spycharką gąsienicową, mechaniczne karczowanie pni roboty ziemne wykonywane koparkami - wykonanie rowów odwadniających, częściowe ulepszenie nawierzchni szlaku, obejmujące zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa naturalnego, wykonanie przepustów z tworzyw sztucznych o średnicy 60 cm, i 100 cm wraz z przyczółkami z drewna modrzewiowego, wykonanie wodospustów drewnianych Szczegółowy zakres robót zawierają kosztorysy ofertowe, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Miejsce realizacji zadania: CZĘŚĆ I - Leśnictwo Hyżne; położenie administracyjne: Obręby ewidencyjne Hyżne, Gmina Hyżne oraz Błażowa Dolna Gmina Błażowa Lokalizacja oddziałów wg opisu w kosztorysie ofertowym. Lokalizacje graficzne miejsc realizacji zadania określone są w załączniku nr 2, obiekty 1, 2 i 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: leśnictwo Kąkolówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - leśnictwo Kąkolówka (zał. nr 2 do SIWZ, obiekty nr 4 i 5) : mechaniczne plantowanie gruntu spycharką gąsienicową, mechaniczne karczowanie pni, częściowe ulepszenie nawierzchni szlaku, obejmujące zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa naturalnego, roboty ziemne wykonywane koparkami - wykonanie rowów odwadniających, wykonanie przepustów z tworzyw sztucznych o średnicy 40cm, 60cm, 80cm, wraz z przyczółkami z drewna modrzewiowego, wykonanie wodospustów drewnianych Szczegółowy zakres robót zawierają kosztorysy ofertowe, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. CZĘŚĆ II - Leśnictwo Kąkolówka ; położenie administracyjne: Obręb ewidencyjny Kąkolówka Gmina Błażowa. Lokalizacja oddziałów wg opisu w kosztorysie ofertowym. Lokalizacje graficzne miejsc realizacji zadania określone są w załączniku nr 2, obiekty 4 i 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.