eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaAktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w DzielnicachBemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m. st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Warszawa: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w Dzielnicach: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m. st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000
Numer ogłoszenia: 123567 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65189 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w Dzielnicach: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m. st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w Dzielnicach: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m. st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawierają Warunki Techniczne dla Części nr I i Części nr II, stanowiące załącznik nr 2 do umowy. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części nr I: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Ursus, Ursynów, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m. st. Warszawy prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000; 3.2. Część I przedmiotu zamówienia obejmuje wprowadzenie maksymalnie 18 000 zmian; Odbiór zrealizowanych prac nastąpi w dwóch etapach: a) Etap 1 - obejmuje co najmniej 9 000 zmian wykonanych do dnia 16 sierpnia 2010 r., we wskazanych przez Zamawiającego operatach ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic prowadzonych w siedzibie Biura Geodezji i Katastru; b) Etap 2 - obejmuje realizację pozostałych zmian wykonanych od dnia 16 sierpnia 2010r. do 10 grudnia 2010 r., we wskazanych przez Zamawiającego operatach ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic prowadzonych w siedzibie Biura Geodezji i Katastru, których ilość będzie stanowić różnicę pomiędzy ilością maksymalną 18 000 zmian, a ilością zmian dokonanych w ramach realizacji Etapu 1; 3.3. W ramach ww. zamówienia należy wykonać: a) zarejestrować zmiany w systemie ISEG 2000 - zakładka Dziennik Zgłoszeń Zmian; b) zaktualizować bazę danych ewidencji gruntów i budynków w części opisowej prowadzonej w systemie ISEG 2000 wynikające z aktów notarialnych, zawiadomień z sądu dotyczących ksiąg wieczystych i innych dokumentów stanowiących podstawę zmian danych ewidencyjnych; c) wydrukować zawiadomienia o wprowadzonych zmianach, podpisane przez upoważnionego pracownika Urzędu należy zakopertować i zaadresować do odpowiednich podmiotów; d) dokumenty wpiąć do teczki aktowej obrębu; e) sporządzić wykaz wprowadzonych zmian z podaniem w szczególności: numeru Dziennika Zgłoszeń Zmian, numeru obrębu, numeru/numerów ewidencyjnych zmian w danym Dzienniku Zgłoszeń Zmian (DEZ), imię i nazwisko osoby wprowadzającej zmianę - w postaci zapisanego na płycie CD wykazu w formacie arkusza Excel oraz pliku w formacie Adobe Reader (jako załącznik nr 1 do sprawozdania technicznego); f) wszystkie zrealizowane przez Wykonawcę czynności opisać w sprawozdaniu technicznym; - Jednostkę rozliczeniową stanowi 1 zmiana. 4. przedmiot zamówienia dla części nr II: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bemowo, Białołęka, Targówek, Wawer m. st. Warszawy prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000; 4.2. Część II przedmiotu zamówienia obejmuje wprowadzenie maksymalnie 17 000 zmian. Odbiór zrealizowanych prac nastąpi w dwóch etapach: a) Etap 1 - obejmuje 8 000 zmian wykonanych do dnia 09 sierpnia 2010 r., w tym 4 000 zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnicy Wawer oraz 4 000 zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnicy Targówek; b) Etap 2 - obejmuje realizacje pozostałych zmian wykonanych od dnia 09 sierpnia 2010r. do 03 grudnia 2010r., których ilość będzie stanowić różnicę pomiędzy ilością maksymalną 17 000 zmian, a ilością zmian dokonanych w ramach realizacji Etapu 1, w tym około 3 000 zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnicy Białołęka oraz 6 000 zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnicy Bemowo. 4.3. W ramach ww. zamówienia należy wykonać: a) zarejestrować zmiany w systemie ISEG 2000 - zakładka Dziennik Zgłoszeń Zmian; b) zaktualizować bazę danych ewidencji gruntów i budynków w części opisowej prowadzonej w systemie ISEG 2000 wynikające z aktów notarialnych, zawiadomień z sądu dotyczących ksiąg wieczystych i innych dokumentów stanowiących podstawę zmian danych ewidencyjnych; c) wydrukować zawiadomienia o wprowadzonych zmianach, podpisane przez upoważnionego pracownika Urzędu należy zakopertować i zaadresować do odpowiednich podmiotów; d) dokumenty wpiąć do teczki aktowej obrębu; e) sporządzić wykaz wprowadzonych zmian z podaniem w szczególności: numeru Dziennika Zgłoszeń Zmian, numeru obrębu, numeru/numerów ewidencyjnych zmian w danym Dzienniku Zgłoszeń Zmian (DEZ), imię i nazwisko osoby wprowadzającej zmianę - w postaci zapisanego na płycie CD wykazu w formacie arkusza Excel oraz pliku w formacie Adobe Reader (jako załącznik nr 1 do sprawozdania technicznego); f) wszystkie zrealizowane przez Wykonawcę czynności opisać w sprawozdaniu technicznym; - Jednostkę rozliczeniową stanowi 1 zmiana..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Polskie Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne S.A.; Warszawskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne S.A. - Pełnomocnik;, ul. Nowy Świat 2, 00-497 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 368852,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 395280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 395280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 395280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: InterTim Pietrzak Ludmiła; ABM Studio Geodezji i Kartografii Numerycznej Monika Sadzińska - Pełnomocnik;, Al. Solidarności 60 m. 42, 00-240 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 348360,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 379610,00

  • Oferta z najniższą ceną: 379610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 379610,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.