Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-24
Warszawa: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w Dzielnicach: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m. st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000
Numer ogłoszenia: 65189 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w Dzielnicach: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m. st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w Dzielnicach: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m. st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawierają Warunki Techniczne dla Części nr I i Części nr II, stanowiące załącznik nr 2 do umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali, co najmniej jedno zamówienie polegające na wprowadzaniu zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków prowadzonego w systemie informatycznym, o wartości nie mniejszej niż 100 tyś zł każde
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy wykażą, że dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz.2027 ze zm.);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał spełnianie warunków, nie później niż na dzień składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu: dokument (np. pełnomocnictwo, Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12 i pkt 13 SIWZ, a w szczególności z zapisem pkt 13.3. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, pokój nr 13, piętro IV, od poniedziałku do piątku, w godz.: 8.00÷16.00 lub otrzymać pocztą na wniosek Wykonawcy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, w sali konferencyjnej nr 15 na IV piętrze, w dniu 07.04.2010r. o godz. 12:00; Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Ewa Jakubowska - p.o. Kierownika Działu Projektów i Rozwoju Baz Danych Ewidencji Gruntów i Budynków w Biurze Geodezji i Katastru, tel.: 22/443-31-625; 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Anna Pilarowska - inspektor w Biurze Zamówień Publicznych, tel.: 22/443-14-18, fax: 22/443-14-02.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Ursus, Ursynów, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m. st. Warszawy prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000. 1.1. Część I przedmiotu zamówienia obejmuje wprowadzenie maksymalnie 18 000 zmian; Odbiór zrealizowanych prac nastąpi w dwóch etapach: a) Etap 1 - obejmuje co najmniej 9 000 zmian wykonanych do dnia 16 sierpnia 2010 r., we wskazanych przez Zamawiającego operatach ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic prowadzonych w siedzibie Biura Geodezji i Katastru b) Etap 2 - obejmuje realizację pozostałych zmian wykonanych od dnia 16 sierpnia 2010r. do 10 grudnia 2010 r., we wskazanych przez Zamawiającego operatach ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic prowadzonych w siedzibie Biura Geodezji i Katastru, których ilość będzie stanowić różnicę pomiędzy ilością maksymalną 18 000 zmian, a ilością zmian dokonanych w ramach realizacji Etapu 1. 1.2. W ramach ww. zamówienia należy wykonać: a) zarejestrować zmiany w systemie ISEG 2000 - zakładka Dziennik Zgłoszeń Zmian; b) zaktualizować bazę danych ewidencji gruntów i budynków w części opisowej prowadzonej w systemie ISEG 2000 wynikające z aktów notarialnych, zawiadomień z sądu dotyczących ksiąg wieczystych i innych dokumentów stanowiących podstawę zmian danych ewidencyjnych; c) wydrukować zawiadomienia o wprowadzonych zmianach, podpisane przez upoważnionego pracownika Urzędu należy zakopertować i zaadresować do odpowiednich podmiotów; d) dokumenty wpiąć do teczki aktowej obrębu; e) sporządzić wykaz wprowadzonych zmian z podaniem w szczególności: numeru Dziennika Zgłoszeń Zmian, numeru obrębu, numeru/numerów ewidencyjnych zmian w danym Dzienniku Zgłoszeń Zmian (DEZ), imię i nazwisko osoby wprowadzającej zmianę - w postaci zapisanego na płycie CD wykazu w formacie arkusza Excel oraz pliku w formacie Adobe Reader (jako załącznik nr 1 do sprawozdania technicznego); f) wszystkie zrealizowane przez Wykonawcę czynności opisać w sprawozdaniu technicznym; - Jednostkę rozliczeniową stanowi 1 zmiana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bemowo, Białołęka, Targówek, Wawer m. st. Warszawy prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000. 1.1. Część II przedmiotu zamówienia obejmuje wprowadzenie maksymalnie 17 000 zmian. Odbiór zrealizowanych prac nastąpi w dwóch etapach: a) Etap 1 - obejmuje 8 000 zmian wykonanych do dnia 09 sierpnia 2010 r., w tym 4 000 zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnicy Wawer oraz 4 000 zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnicy Targówek; b) Etap 2 - obejmuje realizacje pozostałych zmian wykonanych od dnia 09 sierpnia 2010r. do 03 grudnia 2010r., których ilość będzie stanowić różnicę pomiędzy ilością maksymalną 17 000 zmian, a ilością zmian dokonanych w ramach realizacji Etapu 1, w tym około 3 000 zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnicy Białołęka oraz 6 000 zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnicy Bemowo. 1.2. W ramach ww. zamówienia należy wykonać: a) zarejestrować zmiany w systemie ISEG 2000 - zakładka Dziennik Zgłoszeń Zmian; b) zaktualizować bazę danych ewidencji gruntów i budynków w części opisowej prowadzonej w systemie ISEG 2000 wynikające z aktów notarialnych, zawiadomień z sądu dotyczących ksiąg wieczystych i innych dokumentów stanowiących podstawę zmian danych ewidencyjnych; c) wydrukować zawiadomienia o wprowadzonych zmianach, podpisane przez upoważnionego pracownika Urzędu należy zakopertować i zaadresować do odpowiednich podmiotów; d) dokumenty wpiąć do teczki aktowej obrębu; e) sporządzić wykaz wprowadzonych zmian z podaniem w szczególności: numeru Dziennika Zgłoszeń Zmian, numeru obrębu, numeru/numerów ewidencyjnych zmian w danym Dzienniku Zgłoszeń Zmian (DEZ), imię i nazwisko osoby wprowadzającej zmianę - w postaci zapisanego na płycie CD wykazu w formacie arkusza Excel oraz pliku w formacie Adobe Reader (jako załącznik nr 1 do sprawozdania technicznego); f) wszystkie zrealizowane przez Wykonawcę czynności opisać w sprawozdaniu technicznym; - Jednostkę rozliczeniową stanowi 1 zmiana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





