Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-12
Kraków: dostawa wyrobów medycznych do pracowni krążenia pozaustrojowego
Numer ogłoszenia: 120489 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych do pracowni krążenia pozaustrojowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych do pracowni krążenia pozaustrojowego (między innymi:Kaniule aortalne zagięte, Kaniule żylne jednostopniowe zbrojone, Hemokoncentratory z liniami, Łaczniki męsko-męskie, Kaniule aortalne udowe proste dla dorosłych, Zestawy do odzyskiwania kriwnek czerwonych do aparatu Electra, Zestawy do odzyskiwania krwinek czerwonych do aparatu Autolog, Adapter (dren) do podawania roztworu do kardiopleginy, Dren (linia) do gazu do oksygenatora, Dren (Linia) do szybkiego spływu). Całkowita wielkość zamówienia wynosi 359 250 zł..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.16.40-8, 33.18.12.00-4, 33.14.16.00-6, 33.14.16.13-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1.)certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla oferowanych wyrobów medycznych, 2.)dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające parametry zaoferowanych wyrobów medycznych zgodnie z siwz 3.)schematy zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, w szczególności, gdy: a)wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b)w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub towarów, lub c)zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitaljp2.krakow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80, w Dziale Zamówień Publicznych (pierwsze piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym A-V(dziennik podawczy-hol I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kaniule aortalne zagięte dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule aortalne zagięte dla dorosłych 2 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniule żylne jednostopniowe zbrojone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule żylne jednostopniowe zbrojone 500 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Hemofiltry z zestawem drenów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemofiltry z zestawem drenów 800 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.12.00-4, 33.14.16.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Łączniki męsko-męskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączniki męsko-męskie 3 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do odzyskiwania krwinek czerwonych do aparatu Electa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do odzyskiwania krwinek czerwonych do aparatu Electa 15 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.16.13-0.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do odzyskiwania krwinek czerwonych do aparatu Autolog.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do odzyskiwania krwinek czerwonych do aparatu Autolog 30 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.16.13-0.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kaniula aortalna udowa prosta dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula aortalna udowa prosta dla dorosłych 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw (Adapter) do podawania roztworu do kardiopleginy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw (Adapter) do podawania roztworu do kardiopleginy 40 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dren (Linia) do gazu do oksygenatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren (Linia) do gazu do oksygenatora 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dren (Linia) do szybkiego spływu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren (Linia) do szybkiego spływu 40 zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Modernizacja budynku administracyjnego stanowiącego siedzibę ZDW Kraków (wejście główne, dziennik podawczy, korytarz, parter)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz technicznej dla zadania pn. "Budowa zaplecza logistycznego na potrzeby zarządzania kryzysowego w województwie małopolskim"
- Opracowanie dwuetapowej dokumentacji projektowej dla rozbudowy / przebudowy ul. Potrzask wraz z infrastrukturą towarzyszącą w celu budowy chodnika w ramach zadania "Program budowy chodników"
- wynajem autobusu wraz z kierowcą na wycieczki studenckie WIMiIP AGH - DE-dzp.272-308/25.
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Dostawa zastawek biologicznych serca aortalnych bezszwowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych, akcesoriów i osprzętu do urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania, preparatyki i przechowywania krwi i jej składników (zestaw potrójny, zestaw poczwórny) wraz z dzierżawą urządzeń
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 9 pakietach
- Dostawy zestawów cewników do kanaloplastyki wraz z dzierżawą kompatybilnego źródła światła iLUMIN oraz asortymentu jednorazowego stosowanego w okulistyce na okres 12 miesięcy
- Dostawa artykułów medycznych I
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
więcej: Kaniula »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.