Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00371240/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
- 2025/BZP 00390029/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00412992/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja ul. Stara Droga w gm. Brzostek w formule „zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzostek
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja ul. Stara Droga w gm. Brzostek w formule „zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-292fd746-8271-4cae-b0d5-82d232d8d46e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039546/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa drogi gminnej nr 106109R ul. Stara Droga w m. Brzostek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371240
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja ul. Stara Droga w gm. Brzostek w formule „zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1 Dokumentacja projektowo-kosztorysowa
2 Roboty przygotowawcze
3 Roboty ziemne
4 Odwodnienie
5 Kanał technologiczny
6 Nawierzchnie
7 Elementy ulic
8 Oznakowanie
9 Roboty wykończeniowe
10 Tablica informacyjna
11 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – dokumentacja projektowo-kosztorysowa
12 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – oświetlenie
13 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – sieć energetyczna
14 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – sieć teletechniczna
15 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – sieć gazowa
16 Przebudowa/ zabezpieczenie sieci – sieć wodociągowa
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;
2) dopełnienie wszelkich obowiązków, nakazów i zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych;
3) przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.;
4) zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy;
5) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót
6) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia
UWAGA: Przez cały okres realizacji prac należy zapewnić dojazd do obiektów i budynków mieszkalnych zlokalizowanych bezpośrednio przy prowadzonej inwestycji.
UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową przepustu do którego dokumentacja projektowa została już częściowo przez Zamawiającego wykonana i należy ją uwzględnić przy ewentualnym ZRID.
7) w zakresie usługi obejmującej projektowanie:
a) na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz specyfikacji technicznej stanowiących załącznik do SWZ opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególności projektu budowlanego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do:
uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
wykonanie robót, o których mowa w SWZ, na podstawie której podpisano niniejszą umowę.
b) uzgodnienie dokumentacji z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów dot. min. adaptacji do zmian klimatu, łagodzenia zmian klimatu, pozwolenia wodno-prawnego w wymaganym zakresie, decyzji na wycinkę drzew, zatwierdzenie stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego,
d) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych sieci, przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
e) ustalenie na etapie opracowywania projektu budowlanego nieruchomości i ich właścicieli, dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
f) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane do właścicieli nieruchomości (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
g) prowadzenie nadzoru autorskiego (miejscowego i zamiejscowego),
h) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot umowy ponosi Wykonawca.
8) w zakresie realizowanych prac związanych z wykonaniem właściwej dokumentacji projektowej Zamawiający przewiduje minimum 6 spotkań narad koordynacyjnych w siedzibie zamawiającego w których ze strony wykonawcy obligatoryjnie udział muszą wziąć minimum 2 osoby w tym przedstawiciel wykonawcy i jednej z projektantów. Terminy przedmiotowych spotkań ustalane będą przez zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5139700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8708986,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5139700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127
7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie części zamówienia za wyjątkiem robót
bitumicznych - Podwykonawcy nie znani na etapie składania
ofert
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5139700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-09-30INNE PRZETARGI BRZOSTEK
- Opracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy (WZ) i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (UICP) dla terenów położonych w Gminie Brzostek
- Dostawa i montaż mebli oraz dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzostku
więcej: przetargi BRZOSTEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Pawilonu rekreacyjno-sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną oraz montażem fotowoltaiki i pomp ciepła.
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Publicznym w Szczytnej
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r. Etap II
- Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2330Z m. Różewo od skrzyżowania do m. Skrzatusz do skrzyżowania do m. Przybkowo
- Dostosowanie i remont piwnicy w Starostwie Powiatowym w Otwocku przy ul. Komunardów 10 z przeznaczeniem na magazyn - etap II, wylanie posadzki
- Budowa drogi leśnej DSD 08-03-0189 wraz z przebudową drogi o nr inw. 220/918 w Leśnictwie Jeziora
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





