eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyzdrojePrzetarg nieograniczony o wrtości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówien publicznych na dostawę środków czystości



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Międzyzdroje: Przetarg nieograniczony o wrtości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówien publicznych na dostawę środków czystości
Numer ogłoszenia: 120402 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje, Promenada Gwiazd 3, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3280781, fax 091 3246812.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyzdroje.wdw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ogólne usługi wczasowo- turystyczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wrtości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówien publicznych na dostawę środków czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Predmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości w asortymencie i ilosciach wykazanych i określonych wg załącznika nr 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ; 1.3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców , którzy : 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt.1.1 do 1.4, 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania , lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba , ze udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawa zamówień publicznych. 3 . Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli : 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawierającą omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art.88, PZP lub błędy w obliczaniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawianie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny 3.7 jest nie ważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego- spełnia / niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia , warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa art.22 - Prawo zamówień Publicznych Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: 1. Aktualny dokument z właściwego rejestru firmy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z określeniem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawniających do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię NIP-u, REGON-u 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków , o których mowa w art.22ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik Nr 3 3. Formularz cenowy Załącznik nr 2 4. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 5. Wzór umowy Załącznik nr 4 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzających za zgodność przez wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyzdroje.wdw.com.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy ul.Promenada Gwiazd 3 72-500 Międzyzdroje.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje ul. Promenada Gwiazd 3 72 - 500 Międzyzdroje.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.