eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówDostawa profesjonalnej chemii Gospodarczej i sprzętu - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa profesjonalnej chemii Gospodarczej i sprzętu - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAMYSŁOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160216463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleśnicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoznamyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zoznamyslow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa profesjonalnej chemii Gospodarczej i sprzętu - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00a7c3ae-7113-4ca6-b7fa-d45850d9aaa7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034112/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00a7c3ae-7113-4ca6-b7fa-d45850d9aaa7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na Platformie. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zawarte są w pkt XIV SWZ .

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-00a7c3ae-7113-4ca6-b7fa-d45850d9aaa7

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z RODO
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia od dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Namysłowskim Centrum Zdrowia Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie, ul. Oleśnicka 4,
46-100 Namysłów,
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Marka Adamaszek, z którymi można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@zoznamyslow.pl. Oraz pod numerem telefonu +48 608 294 903.
3. Pani/Pana dane osobowe, zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w celu jego rozstrzygnięcia, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Pani/Pana dane osobowe, zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, będziemy przetwarzać w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem;
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, zebranych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, będą:
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
podmioty świadczące nam usługi teleinformatyczne takie jak hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych, usługi księgowe, audytorskie, archiwizacyjne, prawne i doradcze, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie
6. Administrator (Zamawiający) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
7. Dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, licząc od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy, przez okres:
§ 5 lat - dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych,
§ 10 lat - dla zamówień publicznych unijnych.
8. Dane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana lub od wykonawcy/podwykonawcy tj. podmiotu, z którym Pani/Pan współpracuje lub zamierza współpracować.
9. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
10. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, zebranych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Pozostałe informacje w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.8.2025.KM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań zawarte są w Formularzach cenowych załączniku nr 1.2 do Formularza oferty.
4. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnej i terminowej realizacji dostaw.
5. Ilości artykułów podane w załącznikach do formularza oferty służą do celów przeliczeniowych, wykonawca może zaproponować inne wielkości opakowań odpowiednio je przeliczając (zaokrąglając do pełnych opakowań w górę).
6. Ilości podane w formularzu cenowym są orientacyjne i Wykonawca nie może się na nie powoływać w przypadku ich wykorzystania w zakresie danej pozycji cennika, a co się
z tym wiąże do sprzedawania artykułów po innych cenach jednostkowych niż podane
w ofercie. Zamawiający oszacował ilości na podstawie aktualnego zużycia. W przypadku niniejszego zamówienia kluczową rolę odgrywa łączna wartość zamówienia, która będzie podana w umowie. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zamówienia tych artykułów w cenie przetargowej do końca terminu realizacji umowy.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami oraz innymi przepisami prawa regulującymi wymagania w zakresie ergonomii, bezpieczeństwa i odpowiedniej jakości.
8. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami obowiązującymi dla szpitali.
9. Wykonawca do 10 dni od zawarcia umowy lecz nie później niż przed pierwszą dostawą zakupionych środków pod rygorem rozwiązania umowy z wykonawcą i naliczenia kar umownych), dostarczy i zamontuje wszystkie wymagane systemy dozujące i boksy
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
10. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z aktualnymi przepisami CLP.
11. Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć).

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

24955000-3 - Chemiczne preparaty toaletowe

33711900-6 - Mydło

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39810000-3 - Preparaty i woski wonne

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

39831000-6 - Preparaty piorące

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca wraz z formularzem oferty składa oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, wg załącznika nr 1.1. do SWZ lub wypełnione i podpisane oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wg załącznika Nr 1.1 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca wraz z formularzem oferty składa oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, wg załącznika nr 1.1. do SWZ lub oświadczenia, o których mowa w art.125 ust. 1 ustawy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wg załącznika Nr 1.1 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert należy przedstawić:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane preparaty określone w załączniku nr 1.2. – formularzu cenowym posiadają ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego.
b) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne spełniają warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (warunki techniczne).
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych bezwzględnych należy załączyć wypełnione: załącznik nr 1.2.,1.3.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert należy przedstawić:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane preparaty określone w załączniku nr 1.2. – formularzu cenowym posiadają ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego.
b) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne spełniają warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (warunki techniczne).
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych bezwzględnych należy załączyć wypełnione: załącznik nr 1.2.,1.3.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą
1. Wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy wg załącznika Nr 1.1 do SWZ lub Wypełnione i podpisane oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego wg załącznika Nr 1.1 do SWZ.
2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik (jeśli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)*.
4. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy).
5. Dokumenty rejestrowe lub wskazanie w oświadczeniu wykonawcy wg załącznika Nr 1.1 do SWZ, skąd Zamawiający może je pobrać samodzielnie.
6. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane preparaty określone w załączniku nr 1.2. – formularzu cenowym posiadają ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego.
7. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne spełniają warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (warunki techniczne).
8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych bezwzględnych należy załączyć wypełnione załączniki nr 1.2, 1.3.
9. Wypełnione i podpisane oświadczenie i zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg załącznika Nr 1.3 do SWZ (jeśli dotyczy).
10. Oświadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy)*.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie wykonawcy, o którym mowa wyżej w niniejszej SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i wykona elementy przedmiotu zamówienia, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają elementy przedmiotu zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadkach, o których mowa wyżej w pkt. 4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej zalicza się do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określone w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferte wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia w zakładce "Oferty"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.