eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyzdrojePrzebudowa ul. Kopernika, Mickiewicza, Rybackiej w Międzyzdrojach polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Kopernika, Mickiewicza, Rybackiej w Międzyzdrojach polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Kopernika, Mickiewicza, Rybackiej w Międzyzdrojach polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e482091-7f5e-443f-88a4-85da3c81150d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej szczegółowo opisane są w pkt. 14 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.13.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic: M. Kopernika, A. Mickiewicza, Rybackiej wraz ze skrzyżowaniami ul. Bohaterów w Warszawy i Gryfa Pomorskiego o łącznej długości 836 m (tj. ul. M. Kopernika: 253 m; ul. Mickiewicza: 400 m, ul. Rybacka: 183 m) i szerokości od 4,50 do 6,0 m.
2.1. Zakres robót obejmuje:
1) Wykonanie warstwy wyrównawczej na ul. M. Kopernika (na odcinku ok. 215 m od budynku Posterunku Policji ul. M. Kopernika 2 do skrzyżowania z ul. Bohaterów Warszawy) na szerokości 2,5 m (zgodnie z rys. wykonanie warstwy wyrównawczej i usunięcie nawierzchni z kostki), w tym:
a) roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – ok. 537,5 m2,
b) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych,
c) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych,
d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm (warstwa wiążąca) – ok. 537,5 m2.
2) Usunięcie nawierzchni z kostki kamiennej (5,5 m2) i wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych na ul. Rybackiej – 5,5m2 (skrzyżowanie z ul. A. Mickiewicza) - (zgodnie z rys. Wykonanie warstwy wyrównawczej i usunięcie nawierzchni z kostki).
3) Regulacje pionowe studzienek dla zaworów wodociągowych, dla włazów kanałowych, dla kratek ściekowych ulicznych (30 szt.), w tym wymiana 3 szt. włazów kanałowych.
4) Wykonanie nawierzchni:
- usunięcie korekcyjne zapadnięć – 1 kpl,
- frezowanie nierówności– 1 kpl,
- mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni– 1 kpl,
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych– 1 kpl.
Wykonanie na całej szerokości ulic: M. Kopernika, A. Mickiewicza, Rybackiej wraz ze skrzyżowaniami ul. Bohaterów w Warszawy i Gryfa Pomorskiego nawierzchni nakładki drogowej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. 5cm (szacunkowy zakres wykonania nawierzchni wynosi ok 4.510,00 m2).
5) Odtworzenie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową – szacunkowa wartość ok. 100,33 m2.

6) Zjazdy – przełożenie istniejących wjazdów i regulacja wysokościowa krawężników – 1 kpl.
2.2. W zakresie wymagań do lepiszczy asfaltowych należy stosować asfalty drogowe wg PN-EN 12591 [27] lub polimeroasfalty wg PN-EN 14023 [59] – zgodnie ze specyfikacją techniczną.
2.3. W ramach niniejszego Zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do:
- zrealizowania wszystkich prac zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, wiedzą techniczną i przepisami bhp;
- ponoszenia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:
a) organizacji i wykonywania usługi;
b) zabezpieczenia interesów osób trzecich;
c) ochrony środowiska;
d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
e) organizacji i utrzymywania zaplecza wykonywania prac;
f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego;
g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.
- Wykonawca ma obowiązek przestrzegania bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na terenie robót.
- roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robot zgodnie z przepisami prawa i czasową organizacją ruchu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robot w trakcie ich wykonywania.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania robot.
- w przypadku uszkodzenia jakichkolwiek urządzeń infrastruktury technicznej, zieleni, innych elementów zagospodarowania terenu itp. występujących w rejonie prowadzenia robót, Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika/Właściciela oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem/Właścicielem.
- w czasie realizacji prac Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
- Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności.
- Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umową oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy.
2.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich niezbędnych prac związanych z przygotowaniem oraz zagospodarowaniem terenu budowy oraz zabezpieczenia terenu budowy oraz zorganizowanie dla swoich potrzeb i na własny koszt zaplecza budowy, dozoru swojego mienia znajdującego się na terenie budowy oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie trwania tego zabezpieczenia.
2.5. Wykonawca jest zobowiązany do wdrożenia czasowej organizacji ruchu (projekt COR wykona Zamawiający).
2.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu, nie później niż do 5 dni po zawarciu niniejszej umowy, harmonogramu rzeczowo – finansowego Przedmiotu umowy (zwanego dalej „Harmonogramem”), sporządzonego w formie papierowej i elektronicznej (plik excel) na adres: um_katarzynakapral@miedzyzdroje.pl. Harmonogram obejmować ma terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót, wszystkie koszty i opłaty związane z realizacją Przedmiotu umowy, wszelkie materiały, urządzenia i wyposażenie oraz roboty niezbędne do wykonania Przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu w specyfikacji warunków zamówienia. Harmonogram ma określać termin wykonania i koszt realizowanego Przedmiotu umowy w ramach umowy zawartej z Wykonawcą.
2.7. Termin wykonania zamówienia od dnia 15 września 2025 r. do dnia 14 listopada 2025 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-15 do 2025-11-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym przepisów (o ile dotyczy):
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (o ile dotyczy):
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (o ile dotyczy):
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).
4. Zdolności technicznej lub zawodowej (o ile dotyczy):
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty budowlane w zakresie polegającym na remoncie/przebudowie/budowie drogi poprzez wykonanie nawierzchni drogowej z betonu asfaltowego na drogach publicznych o wartości brutto równej lub wyższej 500 000,00 PLN każda. Realizacja każdej z robót budowlanych powinna być potwierdzona załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie oraz prawidłowo ukończone.
b) Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona, tj.:
Kierownika Budowy: osoba posiadająca co najmniej niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi załącznik do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy .Szczegółowy opis w § 16 (ZMIANA UMOWY) we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-10 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy https://e-propublico.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-10 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.