eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Pełnienie nadzoru inwestorskiego - 4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Częstochowa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego - 4 zadania
Numer ogłoszenia: 109337 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego - 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań: ZADANIE I: Szkoła Podstawowa nr 11 przy ul. Festynowa 24 - remont przewodów kominowych ZADANIE II: Szkoła Podstawowa nr 14 przy ul. Waszyngtona 62 - wymiana stolarki okiennej, remont dachu oraz remont hydrantów ZADANIE III: Szkoła Podstawowa nr 48 przy ul. Schillera 5 - remont basenu ZADANIE IV:Teatr im A. Mickiewicza przy ul. Kilińskiego 15 w Częstochowie - przebudowa hydroforowni

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)dysponują osobami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru dla przedmiotowych zadań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: - dla warunku 1): 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla warunku 2): 1) Wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru wraz z ich uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi dla przedmiotowych zadań, określonymi przepisami Prawa budowlanego (zgodnie z załącznikami do specyfikacji: nr 3 - dla zadania I,II,III nr 4 - dla zadania IV). 2) Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail:lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 1. Godzina i miejsce otwarcia ofert: 03/06/2008r, godz.10:00 siedziba Zamawiającego, sala nr 108..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inspektor nadzoru dla ZADANIA I - Szkoła Podstawowa nr 11 przy ul. Festynowa 24 - remont przewodów kominowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I - remont przewodów kominowych Zakres robót budowlanych. a)odgruzowanie przewodów kominowych; b) wykonanie przewodów wentylacyjnych; c) wymurowanie kominów ponad dachem; d) uzupełnienia tynków zwykłych oraz malowanie pomieszczeń. Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inspektor nadzoru dla ZADANIA II: Szkoła Podstawowa nr 14 przy ul. Waszyngtona 62 - wymiana stolarki okiennej, remont dachu oraz remont hydrantów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE II-wymiana stolarki okiennej, remont dachu oraz remont hydrantów Zakres robót budowlanych. a) wymiana stolarki okiennej szt. 86 b) impregnacja ochronna z więźby dachowej oraz ułożenie izolacji cieplnej z wełny mineralnej c) remont sieci hydrantowej Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inspektor nadzoru dla ZADANIA III: Szkoła Podstawowa nr 48 przy ul. Schillera 5 - remont basenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE III - remont basenu Zakres robót budowlanych. a) renowacja konstrukcji stalowej budynku pływalni b) wymiana płytek ceramicznych plaży basenu Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Inspektor nadzoru dla ZADANIA IV - Teatr im A. Mickiewicza przy ul. Kilińskiego 15 w Częstochowie - przebudowa hydroforowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE IV Zakres robót: Wykonanie przebudowy istniejącej hydroforowni dla potrzeb instalacji p. pożarowej tryskaczowej, zraszaczowej i kurtyn wodnych w Teatrze im A. Mickiewicza przy ul. Kilińskiego 15 w Częstochowie. Inspektorzy nadzoru posiadający uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności: a)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroener-getycznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.