eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa ogumienia do pojazdów służbowych małopolskiej Policji oraz materiałów do naprawy i wymiany opon.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Kraków: Dostawa ogumienia do pojazdów służbowych małopolskiej Policji oraz materiałów do naprawy i wymiany opon.
Numer ogłoszenia: 106460 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80162 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ogumienia do pojazdów służbowych małopolskiej Policji oraz materiałów do naprawy i wymiany opon..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowego ogumienia dla samochodów służbowych Policji woj. małopolskiego oraz materiałów do naprawy i wymiany opon. Zamówienie obejmuje opony letnie. Dostarczane ogumienie nie może być wyprodukowane wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy. Uwaga! W przypadku drugiej części formularza zawierającego wykaz materiałów podanie przez Zamawiającego konkretnych producentów w różnych pozycjach formularza cenowego ma jedynie na celu jedynie właściwe określenie rodzaju zamawianego asortymentu i nie obliguje Wykonawców do oferowania dokładnie takiego wyrobu. 2. Opony muszą być wolne od wad produkcyjnych i materiałowych oraz spełniać najwyższe wymagania w zakresie przyczepności, prowadzenia i bezpieczeństwa podczas jazdy w różnych warunkach pogodowych i przy dużych przeciążeniach. 3. Bieżnik ogumienia ma doskonale odprowadzać nadmiar wody, aby uniknąć efektu aquaplaningu. 4. Opony muszą być zgodne z obowiązującymi normami bezpieczeństwa (oznaczone znakiem DOT) oraz posiadać znak homologacji wg ECE symbol E. 5. Ogumienie musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 nr 32 poz. 262 z późn. zm.). 6. Ogumienie musi spełniać wymagania dotyczące dopuszczalnych wartości poziomu hałasu mierzonego zgodnie z Dyrektywą 2001/43/WE Parlamentu Europejskiego i Rady. Oferowane opony muszą posiadać oznakowanie pod kątem limitu hałasu. 7. W celu zapewnienia bezpiecznych warunków eksploatacji pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego, Zamawiający oczekuje zaoferowania marek opon spośród poniżej wymienionych: Dębica, Kormoran, Bridgestone, Goodyear, Dunlop, Michelin, Continental, Barum, Pirelli, Firestone, Kleber, BF Goodrich, Matador, Fulda, Sava, Riken, Uniroyal. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia rozwiązań równoważnych, które zagwarantują nie gorsze normy, parametry i standardy jakościowo - użytkowe oraz funkcjonalne jak wskazane w niniejszym rozdziale. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. 9. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik jest jednocześnie Formularzem cenowym. 10. Wykonawca zapewni ciągłość dostaw ogumienia z zaproponowanym bieżnikiem przez okres obowiązywania zawartej umowy. 11. Miejscem dostawy są magazyny Zamawiającego zlokalizowane: a) w Krakowie, ul. Konarskiego 43, b) w Nowym Sączu , ul. Grottgera, c) w Tarnowie, ul. Jastruna 4..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HANDLOPEX S.A., ul. Połonińska 29, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 291056,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 308227,05

  • Oferta z najniższą ceną: 308227,05 / Oferta z najwyższą ceną: 331660,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.