eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Pikniku rodzinnego dla uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce wraz z ich otoczeniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Wieliczka: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Pikniku rodzinnego dla uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce wraz z ich otoczeniem
Numer ogłoszenia: 240622 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375584 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Pikniku rodzinnego dla uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce wraz z ich otoczeniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Pikniku rodzinnego dla uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce wraz z ich otoczeniem, według następujących wytycznych: 1)Celem organizacji pikniku jest integracja środowiska połączona z aktywnym spędzeniem czasu wolnego poprzez zorganizowanie zabaw dla dzieci, dorosłych oraz zabaw rodzinnych. Zabawy powinny trwać przez cały okres trwania imprezy i powinny być przeprowadzone przez osoby profesjonalnie do tego przygotowane. 2)Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania umowy w godzinach do 14.00 do 19.00,3)Miejsce realizacji: miasto Wieliczka - w miejscu zapewnionym przez Wykonawcę. Wykonawca powinien uwzględnić również niekorzystne warunki pogodowe, 4)Ilość osób: 80 osób w różnym przedziale wiekowym, 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić: 1)animację zabaw: a)malowanie twarzy, b)turniej wiedzy o rodzinie i Unii Europejskiej, c)konkursy sprawnościowe np. turniej przeciągania liny, d)inne zabawy tematyczne, Grupa dzieci szkolenie dla najmłodszych pn. Mały Ratownik (jak wzywać pierwszej pomocy, gdzie jej szukać, jakie numery należy zapamiętać przy wezwaniach: pogotowia, policji, straży), dmuchane sumo wyścig w potrójnych spodniach Grupa dorosłych mierzenie ciśnienia, ćwiczenia sztucznego oddychania na fantomie e)oprawę muzyczną, obsługę DJ, zestaw nagłośnieniowy, 2)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić catering wraz z obsługą dla 80 uczestników Pikniku rodzinnego w postaci: a)napoje chłodzące w ilości 50 litrów w tym: wody mineralne gazowane i niegazowane, coca cola, pepsi, b)50 sztuk 2-litrowych soków - różne smaki, c)krokiety w ilości 80 sztuk, d)pierogi 160 sztuk / 80 sztuk z kapustą i grzybami, 80 sztuk pierogi ruskie/, e)strogonow w ilości 250 ml x 80 osób, f)kanapki w ilości 200 sztuk, g)ciasto w ilości 15 kg różne , h)kawa, i)herbata, j)owoce : jabłka, pomarańcze, banany, mandarynki, w ilości 10 kg łącznie Należy zadbać o estetykę stołów z cateringiem tzn. obrusy, patery na owoce, patery na ciasto, termosy z kawą i herbatą, podgrzewacze z daniami gorącymi, talerze, kubki, sztućce jednorazowe.3.Warunki dodatkowe: 1)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom zabaw i gier nagrody w ilości nie mniej niż 25 sztuk, wartość nagrody średnio po 15 zł 2)Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników Pikniku rodzinnego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Minimalna wymagana suma ubezpieczenia wynosi 10 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest doręczyć opłaconą polisę Zamawiającemu najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem pikniku. 3)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dostawy energii i wody na czas trwania pikniku we własnym zakresie. 4)Wykonawca jest zobowiązany do doprowadzenia placu po zakończeniu imprezy do stanu pierwotnego (sprzątanie). 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. 6)Zapłata za wykonaną usługę nastąpi przelewem, w terminie do 7 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego faktury, wystawionej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 roku, Nr 68, poz. 360). Zamawiający dopuszcza też możliwość rozliczenia usługi rachunkiem...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Pośrednictwa Usług MAXIM sp. z o.o., ul. Sobieskiego 1A, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7475,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14484,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.