rodzaj: POSTANOWIENIE
data dokumentu: 2010-05-11
rok: 2010
data dokumentu: 2010-05-11
rok: 2010
sygnatury akt.:
KIO/UZP 760/10
KIO/UZP 760/10
Komisja w składzie:
Przewodniczący: Izabela Kuciak Członkowie: Honorata Łopianowska, Jolanta Markowska Protokolant: Paulina Zalewska
Przewodniczący: Izabela Kuciak Członkowie: Honorata Łopianowska, Jolanta Markowska Protokolant: Paulina Zalewska
wobec cofnięcia przed otwarciem rozprawy w dniu 11 maja 2010 r. odwołania wniesionego
przez Dräger Polska Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18A, 85-655 Bydgoszcz od
rozstrzygnięcia przez zamawiającego Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-
138 Warszawa protestu z dnia 9 kwietnia 2010 r.
przez Dräger Polska Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18A, 85-655 Bydgoszcz od
rozstrzygnięcia przez zamawiającego Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-
138 Warszawa protestu z dnia 9 kwietnia 2010 r.
postanawia:
1. Umorzyć postępowanie odwoławcze.
2.
NakazaćUrzędowi ZamówieńPublicznych zwrot z rachunku dochodów własnych
Urzędu ZamówieńPublicznych na rzecz Dräger Polska Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18A,
85-655 Bydgoszcz kwoty 13 500 zł 00 gr (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych zero
groszy) stanowiącej 90% uiszczonego wpisu.
U z a s a d n i e n i e
Zamawiający prowadzi, w trybie przetargu nieograniczonego, postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „dostawa sufitowych
jednostek zasilających, lamp operacyjnych, mobilnych lamp zabiegowych oraz systemu
zintegrowanego na salach operacyjnych w ramach realizacji Projektu pod nazwą„Poprawa
efektywności leczenia chorób płuc w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie”
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w
dniu 29 stycznia 2010 r. pod nr 2009/S 20-028184. Postępowanie zostało wszczęte w dniu
28 stycznia 2010 r.
Pismem z dnia 6 maja 2010 r. (wpływ do Urzędu ZamówieńPublicznych w tym
samym dniu), przed otwarciem posiedzenia Izby, Odwołujący sięcofnął odwołanie wniesione
do Prezesa UZP w dniu 26 kwietnia 2010 r.
Uwzględniając powyższe, skład orzekający Izby, działając na podstawie art. 189 ust.
1 oraz art. 191 ust. 1 zd. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńpublicznych
(Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), umorzył postępowanie odwoławcze w niniejszej
sprawie.
Stosownie do art. 189 ust. 2 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, skład orzekający
Izby, postanowił zwrócićna rzecz Odwołującego się90% kwoty uiszczonego wpisu.
Stosownie do art. 194 i 195 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) na
niniejsze postanowienie – w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia – przysługuje skarga za
pośrednictwem Prezesa Urzędu ZamówieńPublicznych do Sądu Okręgowego w
Warszawie.
Przewodniczący:
…………………………………
Członkowie:
………………………………….
………………………………….
1. Umorzyć postępowanie odwoławcze.
2.
NakazaćUrzędowi ZamówieńPublicznych zwrot z rachunku dochodów własnych
Urzędu ZamówieńPublicznych na rzecz Dräger Polska Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18A,
85-655 Bydgoszcz kwoty 13 500 zł 00 gr (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych zero
groszy) stanowiącej 90% uiszczonego wpisu.
U z a s a d n i e n i e
Zamawiający prowadzi, w trybie przetargu nieograniczonego, postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „dostawa sufitowych
jednostek zasilających, lamp operacyjnych, mobilnych lamp zabiegowych oraz systemu
zintegrowanego na salach operacyjnych w ramach realizacji Projektu pod nazwą„Poprawa
efektywności leczenia chorób płuc w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie”
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w
dniu 29 stycznia 2010 r. pod nr 2009/S 20-028184. Postępowanie zostało wszczęte w dniu
28 stycznia 2010 r.
Pismem z dnia 6 maja 2010 r. (wpływ do Urzędu ZamówieńPublicznych w tym
samym dniu), przed otwarciem posiedzenia Izby, Odwołujący sięcofnął odwołanie wniesione
do Prezesa UZP w dniu 26 kwietnia 2010 r.
Uwzględniając powyższe, skład orzekający Izby, działając na podstawie art. 189 ust.
1 oraz art. 191 ust. 1 zd. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńpublicznych
(Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), umorzył postępowanie odwoławcze w niniejszej
sprawie.
Stosownie do art. 189 ust. 2 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, skład orzekający
Izby, postanowił zwrócićna rzecz Odwołującego się90% kwoty uiszczonego wpisu.
Stosownie do art. 194 i 195 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) na
niniejsze postanowienie – w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia – przysługuje skarga za
pośrednictwem Prezesa Urzędu ZamówieńPublicznych do Sądu Okręgowego w
Warszawie.
Przewodniczący:
…………………………………
Członkowie:
………………………………….
………………………………….
Wcześniejsze orzeczenia:
- Sygn. akt KIO 263/15 z dnia 2015-12-23
- Sygn. akt KIO 245/15, KIO 305/15 z dnia 2015-03-04
- Sygn. akt KIO 270/15 z dnia 2015-03-03
- Sygn. akt KIO 273/15 z dnia 2015-02-27
- Sygn. akt KIO 267/15 z dnia 2015-02-27