eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaWykonywanie napraw i konserwacji stacji roboczych oraz serwerów w Oddziale ZUS w Pile oraz podległych Inspektoratach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Piła: Wykonywanie napraw i konserwacji stacji roboczych oraz serwerów w Oddziale ZUS w Pile oraz podległych Inspektoratach
Numer ogłoszenia: 99704 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile , ul. Drygasa 28, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 210-57-00, faks 067 212-22-38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie napraw i konserwacji stacji roboczych oraz serwerów w Oddziale ZUS w Pile oraz podległych Inspektoratach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw i konserwacji stacji roboczych oraz serwerów w Oddziale ZUS w Pile oraz podległych Inspektoratach. Usługa wykonywana będzie w budynkach Oddziału ZUS w Pile, tj.: Oddział w Pile przy ul. Drygasa 28 oraz w Inspektoratach: w Wągrowcu, przy ul. Przemysłowej 11, w Chodzieży przy ul. Mostowej 2, w Czarnkowie przy ul. Kościuszki 87 oraz w Złotowie przy al. Piasta 37. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części B SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.; 2. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę konserwacji komputerowych stacji roboczych trwającą co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy w ilości nie mniejszej niż 200 szt. stacji roboczych; 3. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę konserwacji serwerów objętych przedmiotem zamówienia trwającej co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy w ilości nie mniejszej niż 2 szt. serwerów; 4. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę napraw komputerowych stacji roboczych SIEMENS w ilości nie mniejszej niż 60 szt.; 5. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usługę naprawy serwerów DELL w ilości nie mniejszej niż 2 szt. serwerów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Ocena spełnienia warunku określonego w pkt 1 dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt IV.1 ppkt od b do e SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w pkt 2 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV.1 ppkt f SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w pkt 3 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV.1 ppkt g SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w pkt 4 dokonana będzie na podstawie przedłżonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV.1 ppkt h SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w pkt 5 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV.1 ppkt i SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty, ( wg załącznika nr 1 do SIWZ); b) oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, (wg załącznika nr 2 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jednej usługi konserwacji komputerowych stacji roboczych, trwającej co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy w ilości nie mniejszej niż 200 szt. stacji roboczych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ); g) wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jednej usługi konserwacji serwerów trwającej co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy w ilości nie mniejszej niż 2 szt. serwerów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ); h) wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usługi napraw komputerowych stacji roboczych SIEMENS w ilości nie mniejszej niż 60 szt. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 5 do SIWZ); i) wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) usługę naprawy serwerów DELL w ilości nie mniejszej niż 2 szt. serwerów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 6 do SIWZ). j) wypełniony formularz cenowy, ( wg załącznika nr 7 do SIWZ);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS O/Piła, ul. Drygasa 28, budynek A - pok. 308..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Oddział ZUS w Pile, ul. Drygasa 28, budynek A, pok. 318 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby upoważnione do kontaktów: Sprawy techniczne: Piotr Barcz - Wydział Obsługi Informatycznej, budynek B, pok. 315 - nr tel. (0-67) - 210-57-26 Marek Mikanowicz - Wydział Obsługi Informatycznej, budynek B, pok. 312 - nr tel. (0-67) - 210-57-21 Sprawy proceduralne: Andrzej Pyrcz - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych pok. 308, budynek A, nr tel. (067) - 2154241 lub 2105885 - nr fax (067) - 212-22-38 lub 210-58-86 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 10 % ceny brutto oferty. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Oddziału ZUS w Pile, ul. Drygasa 28, budynek A, sala 301, w dniu 27 kwietnia 2009r. o godz. 10:15..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.