eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceCałodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym w Katowicach przy ul. Mariackiej 23 wraz z przylegającym do niego otoczeniem, monitorowanie sygnałów systemu alarmowego z interwencją oraz konwój wartości pieniężnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Katowice: Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym w Katowicach przy ul. Mariackiej 23 wraz z przylegającym do niego otoczeniem, monitorowanie sygnałów systemu alarmowego z interwencją oraz konwój wartości pieniężnych.
Numer ogłoszenia: 99032 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych, ul. Mariacka 23 23, 40-014 Katowice, woj. śląskie.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym w Katowicach przy ul. Mariackiej 23 wraz z przylegającym do niego otoczeniem, monitorowanie sygnałów systemu alarmowego z interwencją oraz konwój wartości pieniężnych..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona mienia przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem, nieuprawnionym dostępem do siedziby Zamawiającego przy odpowiedzialności materialnej za majątek Zamawiającego w budynku pięciokondygnacyjnym przy ul. Mariackiej 23 w Katowicach, w godzinach: - od 8.00 do 15.00 (7 godzin) w dni robocze przez jednego pracownika ochrony posiadającego licencję I-go stopnia wyposażonego w pałkę, kajdanki i paralizator, - od 14.00 do 9.00 (19 godzin) w dni robocze oraz od 8.00 do 8.00 w dni wolne od pracy przez jednego pracownika ochrony (bez licencji), polegająca na: 1) zabezpieczeniu wartości pieniężnych w trakcie konwoju (pojazd dostosowany do konwoju, konwojent eskortujący kasjerkę podczas przenoszenia wartości pieniężnych), 2) transporcie środków pieniężnych 93 razy w okresie trwania umowy na trasie siedziba Zamawiającego - Bank (ING Bank Śląski Katowice, ul. Mickiewicza 3) - siedziba Zamawiającego, czyli dwa razy w miesiącu na początek i koniec miesiąca - w tym 7 dodatkowych przewozów środków pieniężnych w terminie uprzednio podanym przez Zamawiającego - przez skład osobowy wyznaczony przez Wykonawcę, uzbrojony, wyposażony zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3) interwencji w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji mienia chronionego, 4) czynnościach sprawdzających wobec osób wchodzących i wychodzących oraz pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na/z teren/u objęty/ego ochroną, 5) dokonywaniu obchodów wewnętrznych i zewnętrznych chronionego obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, 6) kontrolowaniu legalności wynoszenia z i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów, materiałów niebezpiecznych, materiałów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 7) niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na substancję chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, itp. oraz o zagrożeniach ich powstania, 8) wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń oraz prowadzeniu stosownej ewidencji, 9) w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejska, itp., 10) prowadzeniu Dziennika wewnętrznej służby ochrony, 11) zakazie wpuszczania na teren obiektu chronionego osób o wyraźnych cechach nadużycia alkoholu, a w przypadku pracowników Zamawiającego powiadomienie o takim fakcie osobę wskazaną przez Zamawiającego 12) włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, oświetlenia klatek schodowych, sprawdzeniu po zakończeniu pracy pracowników Zamawiającego czy wszystkie pomieszczenia są zamknięte oraz odnotowaniu w Dzienniku wewnętrznej służby ochrony o zauważonych nieprawidłowościach, 13) nadzorze stanowiska monitoringu i reagowaniu na zauważone nieprawidłowości. Opis wymagań dotyczących realizacji zamówienia: - Wykonawca będzie uwzględniał oczekiwania Zamawiającego odnośnie umiejętności zawodowych i kultury osobistej osób zatrudnionych do ochrony. Oczekiwania Zamawiającego i termin realizacji będą przekazywane Wykonawcy ustnie lub pisemnie, - Wykonawca będzie miał obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o każdym zamiarze dokonania zmian w obsadzie personalnej, co najmniej na 5 dni przed dokonaniem zamierzonych zmian, z uwzględnieniem wypadków losowych, - Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony byli wyposażeni w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie i odznaki służbowe (identyfikatory), - Wykonawca na każde żądanie zamawiającego dokona zmian personalnych ochrony, - pracownicy ochrony będą musieli znać rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych, itp. , rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji p.poż., zaworów wodnych w budynku Zamawiającego, - Zamawiający wymaga aby ewentualny dojazd załogi interwencyjnej był w czasie do 15 minut w dzień i do 10 minut w nocy od chwili wywołania alarmu, - Wykonawca powiadomi wskazane przez Zamawiającego osoby o przeprowadzonych interwencjach, - Wykonawca zapewni prewencyjny podjazd załogi interwencyjnej pod chroniony obiekt, - pracownicy ochrony będą musieli się zapoznać z regulaminem organizacyjnym Zamawiającego, - pracownicy Wykonawcy pełniący dyżur zobowiązani będą do złożenia oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w toku pełnienia służby zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych, a zwłaszcza informacji dotyczących systemu zabezpieczeń obiektu Zamawiającego, - podczas służby i poza jej godzinami, pracowników ochrony będzie obowiązywał zakaz przyjmowania na terenie budynku chronionego osób w celach prywatnych, - Zamawiający wymaga zachowania w czasie służby pełnej sprawności fizycznej i psychicznej, - pracownicy ochrony będą mieli obowiązek bezwarunkowego przestrzegania zakazu spożywania w miejscu pracy alkoholu i innych środków odurzających oraz bezwzględny zakaz przychodzenia i przebywania w pracy pod ich wpływem, - w przypadku stwierdzenia rażącego naruszenia dyscypliny pracy lub rażącego nie wywiązywania się pracownika Wykonawcy z obowiązków, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo żądania usunięcia go z terenu powierzonego ochronie, a także dokonania odpowiedniego wpisu w Dzienniku wewnętrznej służby ochrony, a Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić skład służby do wymaganej obsady.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków na podstawie załączonych dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późn. zmianami), 3. oświadczenie wykonawcy, że posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. charakterystykę kadry kierowniczej pracowników. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem kadry kierowniczej pracowników ochrony posiadających licencję II stopnia, 5. wykaz podobnych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, zbliżonych zakresem i wartością, co najmniej dwóch, ze wskazaniem nazwy, adresu i siedziby uprzednio zamawiających oraz ich wartości. Za usługi podobne należy rozumieć zamówienia o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności świadczone w sposób ciągły, przez okres co najmniej jednego roku z uwzględnieniem faktu, iż świadczone usługi realizowane były w obiektach użyteczności publicznej, np.: urzędy, szkoły, sądy, budynki biurowe, itp., z wyjątkiem hal, wiat, parkingów, itp.. Osoba poprzedniego inwestora nie ma wpływu na podobieństwo zamówienia, 6. dokumenty potwierdzające, że zamówienia przedstawione w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie (listy referencyjne, inne dokumenty stwierdzające należyte wykonanie zamówienia) - co najmniej dwa. Zamawiający uzna usługi, które dotyczą całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej, o czasie trwania nie krótszym niż 12 miesięcy (w przypadku usług wykonywanych - liczony będzie czas rozpoczęcia świadczenia usługi do daty poświadczenia prawidłowego jej wykonywania). Dla usług zakończonych (wykonanych) dokument potwierdzający prawidłowe ich wykonanie musi być wystawiony po dacie zakończenia świadczenia usługi, 7. kserokopia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia wymogi jakościowe określone w normie PN-EN ISO 9001:2001, 8. oświadczenie wykonawcy, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 9. polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł, 10. oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki podmiotowe udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz oświadczenie, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania, 11. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 12. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.katowice.pl/jednostki/zojo

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, pok. 403.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, kancelaria pok. 2.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.