To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Katowice: Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym w Katowicach przy ul. Mariackiej 23 wraz z przylegającym do niego otoczeniem, monitorowanie sygnałów systemu alarmowego z interwencją oraz konwój wartości pieniężnych.
Numer ogłoszenia: 124671 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 99032 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych, ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice, woj. śląskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym w Katowicach przy ul. Mariackiej 23 wraz z przylegającym do niego otoczeniem, monitorowanie sygnałów systemu alarmowego z interwencją oraz konwój wartości pieniężnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona mienia przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem, nieuprawnionym dostępem do siedziby Zamawiającego przy odpowiedzialności materialnej za majątek Zamawiającego w budynku pięciokondygnacyjnym przy ul. Mariackiej 23 w Katowicach, w godzinach: - od 8.00 do 15.00 (7 godzin) w dni robocze przez jednego pracownika ochrony posiadającego licencję I-go stopnia wyposażonego w pałkę, kajdanki i paralizator, - od 14.00 do 9.00 (19 godzin) w dni robocze oraz od 8.00 do 8.00 w dni wolne od pracy przez jednego pracownika ochrony (bez licencji), polegająca na: 1) zabezpieczeniu wartości pieniężnych w trakcie konwoju (pojazd dostosowany do konwoju, konwojent eskortujący kasjerkę podczas przenoszenia wartości pieniężnych), 2) transporcie środków pieniężnych 93 razy w okresie trwania umowy na trasie siedziba Zamawiającego - Bank (ING Bank Śląski Katowice, ul. Mickiewicza 3) - siedziba Zamawiającego, czyli dwa razy w miesiącu na początek i koniec miesiąca - w tym 7 dodatkowych przewozów środków pieniężnych w terminie uprzednio podanym przez Zamawiającego - przez skład osobowy wyznaczony przez Wykonawcę, uzbrojony, wyposażony zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3) interwencji w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji mienia chronionego, 4) czynnościach sprawdzających wobec osób wchodzących i wychodzących oraz pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na/z teren/u objęty/ego ochroną, 5) dokonywaniu obchodów wewnętrznych i zewnętrznych chronionego obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, 6) kontrolowaniu legalności wynoszenia z i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów, materiałów niebezpiecznych, materiałów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 7) niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na substancję chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, itp. oraz o zagrożeniach ich powstania, 8) wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń oraz prowadzeniu stosownej ewidencji, 9) w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejska, itp., 10) prowadzeniu Dziennika wewnętrznej służby ochrony, 11) zakazie wpuszczania na teren obiektu chronionego osób o wyraźnych cechach nadużycia alkoholu, a w przypadku pracowników Zamawiającego powiadomienie o takim fakcie osobę wskazaną przez Zamawiającego 12) włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, oświetlenia klatek schodowych, sprawdzeniu po zakończeniu pracy pracowników Zamawiającego czy wszystkie pomieszczenia są zamknięte oraz odnotowaniu w Dzienniku wewnętrznej służby ochrony o zauważonych nieprawidłowościach, 13) nadzorze stanowiska monitoringu i reagowaniu na zauważone nieprawidłowości. Opis wymagań dotyczących realizacji zamówienia: - Wykonawca będzie uwzględniał oczekiwania Zamawiającego odnośnie umiejętności zawodowych i kultury osobistej osób zatrudnionych do ochrony. Oczekiwania Zamawiającego i termin realizacji będą przekazywane Wykonawcy ustnie lub pisemnie, - Wykonawca będzie miał obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o każdym zamiarze dokonania zmian w obsadzie personalnej, co najmniej na 5 dni przed dokonaniem zamierzonych zmian, z uwzględnieniem wypadków losowych, - Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony byli wyposażeni w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie i odznaki służbowe (identyfikatory), - Wykonawca na każde żądanie zamawiającego dokona zmian personalnych ochrony, - pracownicy ochrony będą musieli znać rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych, itp. , rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji p.poż., zaworów wodnych w budynku Zamawiającego, - Zamawiający wymaga aby ewentualny dojazd załogi interwencyjnej był w czasie do 15 minut w dzień i do 10 minut w nocy od chwili wywołania alarmu, - Wykonawca powiadomi wskazane przez Zamawiającego osoby o przeprowadzonych interwencjach, - Wykonawca zapewni prewencyjny podjazd załogi interwencyjnej pod chroniony obiekt, - pracownicy ochrony będą musieli się zapoznać z regulaminem organizacyjnym Zamawiającego, - pracownicy Wykonawcy pełniący dyżur zobowiązani będą do złożenia oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w toku pełnienia służby zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych, a zwłaszcza informacji dotyczących systemu zabezpieczeń obiektu Zamawiającego, - podczas służby i poza jej godzinami, pracowników ochrony będzie obowiązywał zakaz przyjmowania na terenie budynku chronionego osób w celach prywatnych, - Zamawiający wymaga zachowania w czasie służby pełnej sprawności fizycznej i psychicznej, - pracownicy ochrony będą mieli obowiązek bezwarunkowego przestrzegania zakazu spożywania w miejscu pracy alkoholu i innych środków odurzających oraz bezwzględny zakaz przychodzenia i przebywania w pracy pod ich wpływem, - w przypadku stwierdzenia rażącego naruszenia dyscypliny pracy lub rażącego nie wywiązywania się pracownika Wykonawcy z obowiązków, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo żądania usunięcia go z terenu powierzonego ochronie, a także dokonania odpowiedniego wpisu w Dzienniku wewnętrznej służby ochrony, a Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić skład służby do wymaganej obsady.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 417983 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
- Centrum Ochrony Security Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 280347.20
- Oferta z najniższą ceną: 280347.20 / oferta z najwyższą ceną: 668041.20
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- REMONT 4 OBIEKTÓW MOSTOWYCH W CIĄGU DW 944 OBEJMUJĄCYCH (...)
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie 1 badania ewaluacyjnego i 3 analiz Części: I, II, III, IV
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę terapii EEG Biofeedback dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.
- Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta
- "Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję" - KMP Rybnik
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie technicznej i fizycznej ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem
- Świadczenie usługi ochrony obiektów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Kompleksowa ochrona obiektu przy ul. Światowida 75 w Szczecinie
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
- Ochrona imprezy KARPACKIE KLIMATY 2025
- Usługa ochrony mienia należącego do Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.