Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97317 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Lublin: Wykonanie robót budowlanych VII część realizacji "Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12" obejmujących zgodnie z Projektem Budowlanym i Wykonawczym wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 26959-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 33378-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 59349-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, krajowy numer identyfikacyjny
31430700000, ul.
ul. 3 Maja
4,
20078
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
0-81 533 80 16, faks
0-81 533 80 16, e-mail
zampub_psselublin@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): http://psselublin.bip.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa będąca podmiotem leczniczym
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych VII część realizacji "Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12" obejmujących zgodnie z Projektem Budowlanym i Wykonawczym wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP - 323/4/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych VII część realizacji "Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12" obejmujących zgodnie z Projektami Budowlanym i Wykonawczym wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: Projekt Budowlany i Projekt Wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). 3.Zakres robót VII części realizacji Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12" obejmuje: 1)Roboty budowlane a w szczególności: parter, I, II piętrze budynku - demontaż parapetów, stolarki drzwiowej i okienne (oraz innych niezbędnych elementów wyposażenia); rozbiórki, przebicia (ścian, tynków, okładzin, nadproży, podciągów, podłóg, posadzek, polepy) oraz wywóz gruzu i innych odpadów; wykonanie: zamurowań, nadproży, podciągów, wylewki; wykonanie ścian działowych; montaż nowej stolarki: okiennej, drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej); montaż parapetów; wykonanie sufitów podwieszonych (systemowych, 2xGK); wykonanie podłóg, posadzek (inwentaryzacja belek stropu kleina, montaż sworzni przyspawanych do belek kleina, izolacje z wełny, styropianu, wyrównania, wylewki ze zbrojeniem, płyta OSB, legary drewniane na pasach gumowych, wykładziny, gresy); wykończenie ścian, sufitów (malowanie/ okładziny); klatki schodowe - skucie tynków, posadzek oraz wykonanie nowych tynków, okładzin GK, i malowanie; demontaż balustrady, oraz montaż nowych balustrad, które należy montować w duszy klatki schodowej (słupki mocowane do policzków stopni); wykucie bruzdy na montaż poręczy stalowych; wykonanie okładzin gresowych; demontaż drzwi okien oraz montaż nowych montaż okien, drzwi; dostawa i montaż dźwigu osobowego; w obrębie piwnic i III piętra oraz windy (parter, I, II piętro)- uzupełnieni murów, tynków, płyt G-K, gresów, glazur, po demontażu instalacji co i wod-kan, uszczelnienie kanału co; roboty malarskie; w pomieszczeniu węzła co: skucie podłogi oraz wykonanie nowej podłogę z posadzką gresową ( gres tożsamy z V częścią), na suficie 2xGK, malowanie; roboty towarzyszące -wykonanie tymczasowego zabezpieczenia klatek schodowych (wydzielenie miejsc robót); przygotowanie placu (na terenie posesji) do składowania materiałów budowlanych i rozładunku i załadunku, uprzątnięcie placu po skończonych robotach; roboty zewnętrzne- całość prac związanych z wykonaniem zewnętrznej izolacji przeciwwodnej fundamentów budynku, wraz z odwodnieniem i wykonaniem studzienek doświetlających okna piwnic, z nowym zagospodarowaniem terenu podwórza; rozbiórka schodów zewnętrznych, murków oporowych (oraz innych niezbędnych elementów); wykonanie ściany oporowej wzdłuż chodnika łączącego wyjścia z budynku (północna elewacja); wykonanie schodów prowadzących z chodnika łączącego wyjścia z budynku (północna elewacja) na poziom podwórza, wykonanie studzienek doświetlających okna piwnic, zgodnie z Projektem Budowlanym oraz Projektem Wykonawczym Konstrukcji; demontaż ogrodzenia i bramy wjazdowej od ul. Uniwersyteckiej; wykonanie izolacji przeciwwodnej, termicznej ścian fundamentów; wykonanie opaski wokół budynku oraz pochylni i spocznika przy głównym wejściu; montaż balustrad zabezpieczających chodnik łączący wyjścia z budynku (północna elewacja) oraz schody prowadzące na poziom podwórza; montaż balustrad zabezpieczających pochylnię dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowaną przy głównym wejściu; wykończenie chodnika, zewnętrznych schodów, pochylni i spocznika przy głównym wejściu; malowanie/ impregnację elementów budowlanych takich jak ściany oporowe, studzienki doświetlające, balustrady itp.; wykonanie stóp fundamentowych pod słupy nośne dla bramy wjazdowej; wykonanie nowych posadzek i nawierzchni podwórza; montaż istniejącej (zdemontowanej) bramy wjazdowej wraz z jej renowacją; uprzątnięcie terenu prac budowlanych. 2)Roboty branży sanitarnej a w szczególności: roboty towarzyszące - piwnice - demontaż, wywiezienie, utylizacja rurociągów i urządzeń instalacji wody zimnej, ciepłe, kanalizacji sanitarne, centralnego ogrzewania nie wymienionych ze względów technologicznych w poprzednim etapie, montaż zestawu hydroforowego, modernizacja węzła pomiarowego wody zimnej (montaż zaworu pierwszeństwa, zaworu antyskażeniowego); ciśnieniowe próby szczelności instalacji wody zimnej gospodarczej, hydrantowej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, centralnego ogrzewania ( instalacje kompletne wykonane we wszystkich etapach ) - likwidacja ewentualnych nieszczelności urządzeń, armatury, połączeń; zalewowe próby szczelności podposadzkowych ciągów odpływowych kanalizacji sanitarnej w budynku - likwidacja ewentualnych nieszczelności ; prace instalacyjne związane z przeniesieniami i podłączeniem urządzeń laboratorium - remont obiektu realizowany jest na czynnym obiekcie; modernizacja wykonanej instalacji wentylacji, wynikająca z wprowadzonych zmian w technologii obiektu; roboty remontowe węzła cieplnego, regulacja; roboty (parter, I piętro, II piętro) - wykonanie instalacja wody zimnej gospodarczej, ciepłej użytkowej, hydrantowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej DACH - wykonanie instalacja wentylacji mechanicznej (montaż systemów nawiewno - wywiewnych, dostawa i montaż urządzeń (centrale wentylacyjne, agregaty (skraplacze) do central, automatyka układów), wykonanie instalacji freonowej, okablowanie, uruchomienie, pomiary i regulacja central wentylacyjnych; instalacja klimatyzacji i odprowadzania skroplin- dostawa i montaż systemów klimatyzacji w całym obiekcie : piwnice - system typu SPLIT w pomieszczenia Serwerowni i Magazynu Szczepionek ( kpl.3.00 ); piętro I - system typu VRF ( jednostki wewnętrzne ścienne szt. 4 ); piętro II system typu VRF ( jednostki wewnętrzne ścienne szt. 9 ); piętro III system typu SPLIT w pomieszczeniu sali konferencyjnej (kpl.1.00); wykonanie instalacji freonowej i odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych odwodnienie terenu przy budynku PSSE- dostawa i montaż zbiornika retencyjnego ścieków deszczowych z przepompownią (roboty ziemne, roboty instalacyjno - montażowe zbiornika, próba szczelności zbiornika, roboty instalacyjno - montażowe przepompowni ścieków, uruchomienie i rozruch układu odprowadzania wód deszczowych ze zbiornika do sieci zewnętrznej; odwodnienia liniowe z polimerobetonu lub tworzywa sztucznego o szerokości w świetle 100 mm i wysokości do 100 mm; klasa obciążenia B125 ( wytyczenie trasy, wykonanie wykopu liniowego, wylanie ławy betonowej, montaż koryt i rusztu ); sieć kanalizacji deszczowej (roboty ziemne + roboty instalacyjno - montażowe); 3)Roboty elektryczne oraz teletechniczne a w szczególności: parter, I piętro, II piętro demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego; montaż rozdzielnic wraz liniami zasilającymi; wykonanie trasy kablowych elektrycznych i teletechnicznych; wykonanie instalacji gniazd wtykowych; wykonanie instalacji oświetlenia; wykonanie połączeń wyrównawczych; wykonanie instalacji sieci komputerowej U/UTP kat.6 wraz z certyfikacją - 96 szt. PL(2xRJ45 ); wykonanie instalacji kontroli dostępu KD; wykonanie instalacji antywłamaniowej SSWiN; wykonanie instalacji telewizji dozorowej CCTV; przepięcie istniejących obwodów eNN wykonanych w poprzednim; montaż siłowników instalacji oddymiania do drzwi wejściowych (siłowniki dostarczone w poprzednim etapie) 2kpl.; integracja i uruchomienie zainstalowanych siłowników z instalacji oddymiania grawitacyjnego wykonaną w poprzednich etapach; dach -- wykonanie trasy kablowych,- wykonanie przejścia kablowego w dachu,- ułożenie kabla zasilającego centrali wentylacyjnej YKYżo 5x35mm2 od rozdzielnicy głównej RG (piwnica) - 1kpl., - ułożenie kabla zasilającego centrali wentylacyjnej YKYżo 5x16mm2 od rozdzielnicy głównej RG (piwnica) - 1kpl., - ułożenie kabla zasilającego centrali wentylacyjnej YKYżo 5x4mm2 od rozdzielnicy głównej RG (piwnica) - 11kpl., - podłączenie kabli grzewczych ułożonych w rynnach w poprzednich etapach, do instalacji elektrycznej( bez sterownika pogodowy) - 1 klp., całość budynku - wykonanie pomiarów sprawdzających wykonanych rozdzielnic,- wykonanie pomiarów sprawdzających wykonanych instalacji gniazd wtykowych,- wykonanie pomiarów sprawdzających wykonanych instalacji oświetlenia,- integracja wykonanych instalacji kontroli dostępu KD z istniejącym systemem wykonanym we wcześniejszych etapach,- integracja wykonanych instalacji antywłamaniowej SSWiN z istniejącym systemem wykonanym we wcześniejszych etapach,- integracja wykonanych instalacji telewizji dozorowej CCTV z istniejącym systemem wykonanym we wcześniejszych etapach, roboty zewnętrzne - wykonanie instalacji uziemienia - uziom otokowy,- przyłączenie przewodów odprowadzających instalacji odgromowej (wykonanych w poprzednich etapach) z uziomem otokowym poprzez złącza kontrolno-pomiarowe- ułożenie kabli zasilania pomp odwadniających dołączonych do rozdzielnicy głównej RG ,roboty towarzyszące - instalacja czujek dymu w pomieszczeniu archiwum (piwnica) oraz podłączenie do istniejącej instalacji SSWiN - 2 szt.,- wpięcie istniejącego wlz zabudowanego w poprzednim etapie do istniejącego złącza kablowego PGE, - dostawa i montaż spliterów 1xRJ45/4xRJ45 - 10 szt.- dostawa i montaż patchcordów U/UTP 2m kat.6 - 100szt.- dostawa i montaż patchcordów U/UTP 3m kat.6 - 100szt. Szczegółowy zakres robót VII części realizacji ,,Przebudowy" określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zakres robót do wykonania VII części "Przebudowy" stanowi tylko część całego zadania pn. "Przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12" i obejmuje wykonanie zgodnie z Projektami Budowlanymi Wykonawczym kompletnego wykończenia pomieszczeń parteru, I, II piętra,klatek schodowych oraz niezbędne elementy piwnicy, III piętra budynku PSSE w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12, włącznie z kompletnymi instalacjami elektryczną, teletechniczną, wodno-kanalizacyjną, c.o, oraz montażem i zabudową kanałów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, zagospodarowanie terenu.Roboty powinny być na tych kondygnacjach wykonane w zakresie pozwalającym na uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. W zakres zadania wchodzą też roboty towarzyszące związane z podziałem inwestycji na kolejne części i zabezpieczeniem użytkowanych pomieszczeń w czasie prowadzenia prac. UWAGA Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą przy czynnym obiekcie. Wszelkie prace prowadzone w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12, muszą być zorganizowane w sposób nieutrudniający prowadzenia podstawowej działalności w tym zachowania ciągłości pracy biurowej i laboratoryjnej na III piętrze i piwnicy oraz zapewniający bezpieczne dojście do budynku. Wszelkie roboty powinny być prowadzone metodą bezpyłową. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia terenu budowy, w ten sposób by pomieszczenia, w których nie będą prowadzone prace zabezpieczyć przed przenikaniem pyłu i kurzu z terenu prowadzonych robót.
II.4) Główny kod CPV:
45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe
Dodatkowe kody CPV:45111200-0,
45223000-6,
45262520-2,
45421152-4,
45410000-4,
45321000-3,
45432100-5,
45432200-6,
45421100-5,
45261210-9,
45442100-8,
45332000-3,
45331100-7,
45331200-8,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wymagany termin zakończenia i oddania do użytkowania przedmiotu umowy 210 dni od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/03/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Piotr Bartkowski HOMEWAY,
p.bartkowski@homeway.pl,
Jakubowice Konińskie 164A,
21-003,
Ciecierzyn, kraj/woj.
lubelskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/06/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana osób pełniących funkcję kierowników robót w branży sanitarnej i teletechnicznej( telekomunikacyjnej) po stronie Wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na wniosek Wykonawcy w związku z rezygnacją z przyczyn osobistych kierowników robót sanitarnych i teletechnicznych (telekomunikacyjnych)w trakcie realizacji umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na obiektach inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 2 zadania
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Remont dachu w budynku Zarządu Zlewni w Poznaniu ul. Szewska 1
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.