Og³oszenie z dnia 2025-12-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug konserwacji i naprawy sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://up.lublin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug konserwacji i naprawy sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1c92e395-a4ab-4587-b2b0-814613f3b55a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00588269
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00083077/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Us³ugi konserwacji i naprawy sieci telefonicznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://uplublin.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uplublin.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim na Elektronicznej Platformie pod adresem https://uplublin.eb2b.com.pl/ (dalej jako „Platforma zakupowa”, „Platforma” lub „System”), pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ i pod numerem postêpowania EZ-p.26.50.2025.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na Platformie.
Zarejestrowanie i utrzymywanie konta oraz korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61
ustawy Pzp.
Ofertê (zawieraj±c± o¶wiadczenia i dokumenty wymienione rozdz. XIX ust. 5 SWZ, Wykonawca sk³ada (wczytuje) na Platformie, w trakcie etapu sk³adania ofert, przy u¿yciu zak³adki „Z³ó¿ ofertê” - jako za³±czniki, wg Instrukcji korzystania z Platformy.
Oferta, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nione.
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu elektronicznego:
a) odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,
dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
b) odno¶nie podpisu osobistego (zaawansowanego podpisu elektronicznego sk³adanego z wykorzystaniem e-dowodu): dla
dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony), dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê
podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
c) odno¶nie podpisu zaufanego: wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB, c) odno¶nie podpisu zaufanego: wielko¶æ
dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB, podpis zaufany ma format XAdES lub PAdES, typ otoczony tzn. podpis zawarty jest w
kontenerze dokumentu g³ównego XML lub PDF.
Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min.
2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux z aktualnym wsparciem technicznym producenta.
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej – sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge,
Firefox, Opera.
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB, a w przypadku dokumentów
podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.
Szczegó³owe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych zawarto w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikaj±ca z art. 13 RODO zawarta zosta³a w Rozdziale XXXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZ-p.26.50.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug konserwacji i naprawy sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie zgodnie z opisem zawartym w Rozdziale IV SWZ i wykazem central telefonicznych wskazanym w Za³±czniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50334110-9 - Us³ugi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50334100-6 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu telefonii kablowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A/ do¶wiadczenie:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonywa³/wykonuje co najmniej dwie us³ugi w zakresie konserwacji central i sieci telefonicznej ¶wiadczone przez okres co najmniej
12 miesiêcy ka¿da, o warto¶ci co najmniej 80.000,00 z³ brutto ka¿da.
B/ kwalifikacje zawodowe:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osob±/osobami posiadaj±cymi uprawnienia do konserwacji central telefonicznych potwierdzone odpowiednimi certyfikatami:
certyfikatem uprawniaj±cym do serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego central firmy PLATAN (min. 1 osoba),
certyfikatem uprawniaj±cym do serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego central firmy TELESIS (min. 1 osoba)
certyfikatem uprawniaj±cym do serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego central firmy KAREL, systemu DS. – 200 w wersji BAF. (min. 1 osoba)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - na formularzu „Do¶wiadczenie zawodowe” stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu „Potencja³ kadrowy” stanowi±cym Za³±cznik Nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ:1. Formularz „Oferta Wykonawcy”, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 1 SWZ – Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 2 SWZ zgodnie z Za³±cznikiem Nr 4 do SWZ– je¿eli dotyczy
6. Dokument, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 4 SWZ – je¿eli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SWZ.
Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 1 pkt 4) lit. A jest spe³niony je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada wymagane do¶wiadczenie. Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie kwalifikacji zawodowych (lit. B.) mo¿e zostaæ spe³niony przez wykonawców ³±cznie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zosta³y szczegó³owo opisane w paragrafie 7 za³±cznika nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Zamawiaj±cego pod adresem: https://uplublin.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-18 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. W zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie w dniu 16.04.2022 r. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) na podstawie art. 7 ust. 1 cyt. ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursuprowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy.
2. Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) Zamawiaj±cy informuje o obowi±zywaniu w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie Regulaminu Zg³oszeñ Wewnêtrznych, wprowadzonego Zarz±dzeniem Rektora nr 26 z dnia 6 marca 2025 r. i dostêpnym pod linkiem
https://up.lublin.pl/bip/zarzadzenia-rektora/
Regulamin Zg³oszeñ Wewnêtrznych okre¶la procedurê dokonywania zg³oszeñ naruszeñ prawa w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- ¦wiadczenie us³ug konserwacji i naprawy sieci telefonicznej w obiektach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Dostawa urz±dzeñ UTM na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup materia³ów ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, baterii i akumulatorów
- "RDW w Pu³awach Dostawa paliw" (zamówienie na rok 2026)
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Spo³ecznej "Kalina" w Lublinie
- Jednorazowa dostawa ¶rodków czysto¶ci na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadañ 1-2:
wiêcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





