Ogłoszenie z dnia 2025-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00447241/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
- 2025/BZP 00457468/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem dla Gminy Filipów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbaska 2
1.5.2.) Miejscowość: Filipów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filipow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dfe28da-4ac7-46ac-b435-98c87e43545f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem dla Gminy Filipów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dfe28da-4ac7-46ac-b435-98c87e43545f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00593977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022277/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem dla Gminy Filipów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: USC.OLiOC.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej mieszkańców gminy Filipów.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ/umowy – Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla ciągnika rolniczego i wyposażenia.
2) Zadanie finansowane jest dotacją celową. REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026.
3) Ciągnik wraz z wyposażeniem musi być nowy, sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad i gotowe do pracy.
4) Sprzedający powinien być właścicielem pojazdu i wyposażenia lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim. Pojazd i wyposażenie nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
5) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na cały oferowany pojazd wraz z wyposażeniem.
2. Jeżeli w SWZ występuje wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta ma to na celu wyłącznie wskazanie określonych parametrów technicznych, jakościowych i standardu wykonania. Wszystkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą określeniu parametrów technicznych wymaganych przez zamawiającego i należy je traktować wyłącznie jako przykładowe.
3. Zamawiający stosując się do treści art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
4. Jeżeli w SWZ występują znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia, to uzasadnione są one specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie określonych parametrów technicznych, jakościowych i standardu wykonania. Wszystkie nazwy własne materiałów, urządzeń, materiałów itp. użyte w opisie przedmiotu zamówienia określają parametry techniczne wymagane przez zamawiającego i należy je traktować jako przykładowe.
5. W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację opisującą przedmiot zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 99 i 101 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważny”.
6. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe urządzenia w języku polskim, atesty, certyfikaty.
7. Za urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych dla przedmiotu zamówienia.
8. Na postawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nieprzyznania środków na dofinansowanie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16100000-6 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baza Maszynowa DANEX D. Krajewski, J. Siwik Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2910186592
7.3.3) Ulica: ul. Olszanka 27, Rogienice Wielkie
7.3.4) Miejscowość: Mały Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 18-516
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAZA MASZYNOWA "DANEX" D. KRAJEWSKI, J. SIWIK. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BAZA MASZYNOWA "DANEX" D. KRAJEWSKI, J. SIWIK. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-01PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa używanego ciągnika rolniczego
- "Zakup ciągnika rolniczego w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II postępowanie
- Zakup i dostawa ciągnika z osprzętem
- "Zakup i dostawa zestawu asenizacyjnego: ciągnika 4x4 wraz z beczką asenizacyjną na potrzeby sieci kanalizacyjnej".
- Dostawa ciągnika kompaktowego z zamiatarką
więcej: Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





