eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Usuwanie dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Gdynia: Usuwanie dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni
Numer ogłoszenia: 97023 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85987 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu gminnego, w tym usunięcie pergoli śmietnikowej zlokalizowanej w rejonie ul. Sojowej w Gdyni. 2. Zakres prac obejmuje: a) usunięcie pergoli śmietnikowej, b) załadunek odpadów wytworzonych w wyniku prowadzonych prac, w tym również zgromadzonych wewnątrz pergoli i w jej otoczeniu, c) wywóz odpadów do właściwych miejsc ich zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadanymi zezwoleniami. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Zaproszenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.60.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA STACHTRANS, ul. Oliwska 48, 84-208 Kielno, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4320,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa podstawowa - nr ZD)491)DZ)220-W)2011 została zawarta w dniu 30.12.2011r. na kwotę netto: 164.074,07 złotych, brutto: 177.200,00 złotych Zamówienie będzie realizował ten sam Wykonawca, tj. FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA STACHTRANS. z siedzibą w Kielnie (84-208) przy ul. Oliwskiej 48. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca usługa polegająca na uporządkowaniu terenu gminnego, w tym usunięcie pergoli śmietnikowej zlokalizowanej w rejonie ul. Sojowej CPV: 90.51.20.00-9, 90.60.00.00-3 Wartość zamówienia podstawowego wynosi - netto: 185.000,00 złotych, brutto 199.800,00 złotych. Wartość zamówień uzupełniających może wynosić maksymalnie 50%, tj.: netto 185.000,00 złotych x 50% = 92.500,00 zł, brutto: 199.800,00 złotych x 50% = 99.900,00 zł. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi: netto: 4.000,00 zł, brutto: 4.320,00 zł, co stanowi ok. 4,324 % zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego - 4.000,00 zł netto nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego (4,324%), czyli kwoty 92.500,00 zł. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 330737-2011 z dnia 14.12.2011 oraz treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 2 pkt. 2.3 i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.