Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Łódź: Roboty budowlane związane remontem elewacji budynków Wydziału Nauk o Wychowaniu UŁ w Łodzi, ul. Smugowa 10/12.
Numer ogłoszenia: 96418 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354354, fax 042 6354325, 042 6354326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane remontem elewacji budynków Wydziału Nauk o Wychowaniu UŁ w Łodzi, ul. Smugowa 10/12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest remont elewacji budynku głównego, łącznika i auli o łącznej pow. ścian: ca 2 270m2 i wymianą stolarki okiennej ( szt 188) i drzwiowej oraz remont dachu budynku o pow. ca 840 m2 i remontem instalacji odgromowej. Stolarka okienna z PCV o profilu Deceunnick, Schuco, Rehau ( z uwagi na kontynuację profili w obiekcie UŁ ) okucia Winkhaus lub Roto. Współczynnik przenikania ciepła dla szyby zespolone U=1,1 W(m2K) Termomodernizacja wg systemu Caparol, Terranova, Schomburg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości: 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy zł ). Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego.Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert.Wadium może być noszone w jednej lub kilku następujących formach:a) Pieniądzu;b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) Gwarancjach bankowych;d) Gwarancjach ubezpieczeniowych;e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6bust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z póź.zm.)Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być w formie oryginału złożone w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od ofert - Dział Budynków i Budowli UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.220 (godz. 8.00 - 15.00). Prosimy nie załączać oryginału gwarancji lub poręczenia do oferty.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu wpłaty załączyć do składanej oferty. W przypadku wpłaty wadium przelewem bankowym na konto Zamawiającego na kopii dokumentu wpłaty należy zamieścić adnotację: dotyczy przetargu 7/ DBiB / 2008 i dołączyć do oferty.Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego:Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270,Nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:a) Upłynął termin związania z ofertą;b) Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy ;c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały statecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:a. Który wycofał ofertę przed upływem terminu składana ofert;b. Który został wykluczony z postępowania;c. Którego oferta została odrzucona.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa wniesienia protestu.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:· odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych ofercie;· nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;· zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.Zgodnie z art. 46 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający w wyznaczonym terminie będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawców którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty.UWAGA:1. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych.2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10.06.2008r. do godz. 10.00.3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.4. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.5. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, zgoda wykonawcy na jego przedłużenie jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania z oferta.6. W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające z ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie żądać od wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 5% ceny ofertowej..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Ustęp 1 pkt 1 - 4 ustawy tj.:· posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawo pzp.· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,- zamawiający wymaga informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w każdym miesiącu 2007r zatrudniał (wraz z personelem kierowniczym) minimum 10 osób - informację zamieścić w załączniku nr 3.- zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 5 pracowników przeszkolonych w pracach termomodernizacyjnych i wykonujących takie prace w okresie minimum 2 lat - inf. zamieścić w zał. nr 3 - zamawiający wymaga dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami w branży budowlanej i elektrycznej oraz przynależność do izby budowlanej. - zamawiający wymaga żeby wykonawca wykazał się realizacją przynajmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( prace termomodernizacyjne w ilości ponad 4,0 tys. m2 powierzchni elewacji łącznie w 2 robotach) w z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - informację zamieścić w załączniku nr 3.Uwaga: W przypadku wykonawców, którzy realizowali roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia w innych walutach niż pln, zamawiający przeliczy wartość netto tych robót po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.· Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:1) informację o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, informację zamieścić w załączniku nr 3 siwz,3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - informację zamieścić w załączniku nr 3 siwz4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - informację zamieścić w załączniku nr 3 siwz. C. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie A. ppkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,2) Dokumenty, o których mowa w powyższej informacji ust. 1 pkt a) powinny być wstawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej informacji ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust.1 stosuje się odpowiednio. D. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty.1. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. E. Informacja dla wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. 2. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych wart. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych) podpisuje pełnomocnik Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.3. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2a (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone wart. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.l pkt.1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych do oferty zobowiazany jest dołączyć: - oświadczenia - Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, Dokumenty wymienione w pkt 8 siwz wykonawcy składają w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 7 siwz. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 1.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że asortyment występujący w zamówieniu publicznym posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1834), - załącznik nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Lindleya 3, II piętro, pok. 220.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Budynków i Budowli UŁ, Łódź, ul. Lindleya 3, pok. 220.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 38/ZP/2025 Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Termomodernizacja budynku publicznego w modelu EPC w Łodzi.
- Roboty utrzymaniowe i konserwacyjne na obiektach inżynierskich zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem w WSZ im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
- MZŻ.262.9.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym na terenie Gminy Stężyca
- Modernizacja obiektu PM 18 - remont pomieszczeń
- SVA/4620-221/2025: Remont balkonów w budynku mieszkalnym w Nisku
- "Prace remontowo - budowlane przy budynku obecnej świetlicy (dawnej szkoły) w Bobulczynie"
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.